Gå til innhold

Han glemte daten vår i dag..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tirsdag avtalte vi å møtes idag. Tidspunkt og sted skulle vi se an nærmere. Dagene gikk og vi har knapt snakket med hverandre. Idag tidlig sendte han en snap om at han var fyllesyk, og da spurte jeg om vi fremdeles skulle møtes eller droppe det? DA kom han på at vi egentlig hadde en avtale, men glemte det ettersom den var litt «løst».. Visste ikke helt hvordan jeg skulle respondere. Tenker at om man virkelig vil se en person så glemmer man ikke akkurat det.. Så jeg skrev «da kan ikke du har hatt så lyst til å se meg da😂 Jaja». Og da begynte han å si at det trenger ikke å bety det, uka har vært lang og dagene har gått i ett osv. Men den tonen han sa det i virket nesten sur. En ny dato foreslo han heller ikke. Har jeg virkelig ikke rett til å reagere? Vi har møttes en gang, han har virket gira men ting har dabbet av veldig de siste dagene. Jeg vurderer å droppe det hele.. Neste uke har jeg påskeferie og er bortreist, orker jo ikke forholde meg til noe halvveis. Pluss at jeg veldig streng med avtaler og holder alltid mine (og dette vet han). 

Anonymkode: d1185...7f9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet Shit happens. Det var ikke fastsatt noe, å da er det fort å glemme avtaler å når du i tilleg kommer med «da har du vel ikke lyst da» så skjønner jeg at han tenker «dramaqueen». 

Anonymkode: 65332...ad9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du overreagerte

Anonymkode: de2ee...b83

• Liker 9
Skrevet

Hadde han hatt lyst hadde han ikke glemt. Og hadde han hatt lyst så hadde han laget en skikkelig avtale. 

Ellers så er han bare av de som ikke greier lage avtaler. 

Begge deler er håpløst. Spesielt når en er god på å lage og holde avtaler selv. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Du reagerer vel slik du føler for og har lyst til. Ingen som kan nekte deg noen av delene. Ville det vært bedre å rive av deg håret, trøstespise, gå på tinder og si at du tar den første og beste som vil ligge med deg så gjør du det. 

Selv hadde nok min reaksjon i din situasjon vært mer.. Avslappet, spurt om han ønsket å treffe deg før du drar på påskeferie.. Og ta det derfra 

Anonymkode: 158f7...aa8

• Liker 2
Skrevet

Ikke rette dagen å lage drama på, når han er fyllesyk.. Da blir gjerne lunten litt kortere enn den er til vanlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du overreagerte... og jeg er kvinne om det er relevant. Det går ann å glemme en avtale.

Anonymkode: c3ba5...c46

Skrevet

Jeg syntes du overreagerte. Innimellom glemmer man eller dobbeltbooker. Sånn er det bare. Jeg hadde blitt litt gretten om jeg hadde fått et sånt passiv aggressivt svar selv. Når det er sagt så forstår jeg godt at du ble skuffet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt tidlig å lage løse avtaler - det betyr i seg selv at man ikke er superinteressert. 

Anonymkode: a788f...c45

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerte og jeg tipper du tok et langt steg mot å skremme han vekk.

Anonymkode: 6aeac...984

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt overreaksjon? 😛

Si "sånt skjer" og "at du er opptatt i påsken og han får ta kontakt for å avtale noe nytt etter ferien" også gjør du ikke noe mer. Det får være opp til han. 

Anonymkode: a091b...3b4

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde styrt glatt unna om noen svarte meg slik du svarte han. Man kan glemme, skjønner det er surt, men om du fortsatt var interessert i å treffe denne mannen burde du svart på en helt annen måte. Å være passiv agressiv får alle varsellamper til å blinke hos mange. 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tirsdag avtalte vi å møtes idag. Tidspunkt og sted skulle vi se an nærmere. Dagene gikk og vi har knapt snakket med hverandre. Idag tidlig sendte han en snap om at han var fyllesyk, og da spurte jeg om vi fremdeles skulle møtes eller droppe det? DA kom han på at vi egentlig hadde en avtale, men glemte det ettersom den var litt «løst».. Visste ikke helt hvordan jeg skulle respondere. Tenker at om man virkelig vil se en person så glemmer man ikke akkurat det.. Så jeg skrev «da kan ikke du har hatt så lyst til å se meg da😂 Jaja». Og da begynte han å si at det trenger ikke å bety det, uka har vært lang og dagene har gått i ett osv. Men den tonen han sa det i virket nesten sur. En ny dato foreslo han heller ikke. Har jeg virkelig ikke rett til å reagere? Vi har møttes en gang, han har virket gira men ting har dabbet av veldig de siste dagene. Jeg vurderer å droppe det hele.. Neste uke har jeg påskeferie og er bortreist, orker jo ikke forholde meg til noe halvveis. Pluss at jeg veldig streng med avtaler og holder alltid mine (og dette vet han). 

Helt normalt å reagere med å føle seg nedprioritert og dermed skuffet. Det er slett ikke sikkert du var nedprioritert, men hvis du føler det, er det naturlig å bli lei.                                                                      Om det så var at han nedprioriterte deg, så kan man da ikke bli sint på et menneske for det? Naturlig å bli såret, ja, men skylde på at han ikke prioriterer like høyt, nei. Men det er slett ikke sikkert at det handlet om nedprioritering av den "løse" dagen deres heller. Kanskje han var usikker på dine følelser for ham, og siden han var på fylla, så har han kanskje hatt andre problemer i livet, enn å tenke på at han skal være den "sterke" av dere.                                                              Jeg kan faktisk godt forstå han var sur, da du kom med den selvmedlidende, halvt ironiske "stakkars meg", liksom: "Da kan du ikke ha hatt så lyst til å møte meg,..."                                      Du har rett til å reagere, selvfølgelig. Men synes ikke du skal la det gå utover han. Tirsdag er en stund siden, og avtalen var av hans oppfattelse løs. Kanskje han ventet at du viste litt mer interesse, at siden ikke dere hadde snakket mer siden, så var det ikke noe? Kanskje han egentlig var lei seg for det? Så kommer du med den selvmedlidende "stakkars meg", tonen?                            Jeg forstår at jeg nok ikke kjenner til hele saken, men det kan være greit å reflektere litt over en selv. Tenk at andre vil deg det beste, og vis at det er det du tror. Jobb med å ha tro på deg selv. Alle sliter med ting i livet, og de fleste sliter med å ha tro nok på seg selv. Sikkert han også, ganske sikkert.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt overreaksjon? 😛

Si "sånt skjer" og "at du er opptatt i påsken og han får ta kontakt for å avtale noe nytt etter ferien" også gjør du ikke noe mer. Det får være opp til han. 

Anonymkode: a091b...3b4

Enig med å vise han at sånt skjer, eller sagt at vi kan finne på noe en annen gang. 

Så hadde jeg hørt hva han sa, om han foreslo noe. Hvis ikke, tror jeg ikke jeg hadde sagt noe, og ikke kontaktet am på en stund (hvis jeg var veldig interessert).

Man gjør seg i  hvert fall ikke attraktiv å være med hvis man er en surpomp

AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer. Du burde ha avtalt nærmere da. Måten du svarte på hørtes sutrete ut😋

Anonymkode: d8c26...8af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vil date en dramaqueen, du har nok latt sjansen din gå der :P 

Anonymkode: 626d8...e49

AnonymBruker
Skrevet

Hadde droppa han. Da jeg datet så brukte jeg ikke en kalori på menn som ikke la inn et ørlite forsøk. Det føltes godt å gi seg selv den omsorgen. 

Dere har møttes 1 gang? Og han viser slike tendenser? Og du sier selv du er nøye på avtaler? 

Not a Good match! Og iallfall ikke når han reagerte som han gjorde

Anonymkode: a13aa...3c4

• Liker 17
Gjest loveli
Skrevet

Enig i at hvis man har veldig lyst til å treffe noen så hverken glemmer man avtalen eller lager løse avtaler. Samtidig, hvis han er mer tilbakeholden og venter på insj fra dama, så er det ikke så rart at avtalen ble løs når du ikke fastsatte den. Tok han insj til første date? Da er det litt din tur nå, for å vise gjensidig interesse. Det er ikke bare mannen som skal være "på", de trenger også bekreftelse.

Men han virker ikke spesielt interessert nei, og måten du svarte på gjør han nok ikke mer interessert...

AnonymBruker
Skrevet

Du var jo med på å lage en løs avtale.  Hvorfor bestemte ikke du deg for tid når dere først pratet  om det?  Du virker ikke så interessert du heller.

Anonymkode: 15eeb...b47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg skrev «da kan ikke du har hatt så lyst til å se meg da😂 Jaja». Og da begynte han å si at det trenger ikke å bety det, uka har vært lang og dagene har gått i ett osv. Men den tonen han sa det i virket nesten sur. 

Det er jo ikke rart at han virket sur i tonen, når du formulerer setningen slik - og er så rask på avtrekkeren. 

Anonymkode: c3ba5...c46

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...