AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Del Skrevet 13. april 2019 1500 kr for 26kg dyrt? Har fått dette tilbudet om brukt duplo. Til barna mine. Anonymkode: 5f425...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 13. april 2019 #2 Del Skrevet 13. april 2019 Nei, det er ikke dyrt. Duplo veier ikke mye så du får veldig mye Duplo for denne prisen. Husk å vaske dem før du gir dem til ungene dine 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Del Skrevet 13. april 2019 Du får helt ekstremt mye duplo ut av 26 kilo så det er absolutt ikke dyrt! 😛 Anonymkode: ba718...a40 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Del Skrevet 13. april 2019 Dette må da holde til ti familier? Anonymkode: 32b6d...efc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Del Skrevet 13. april 2019 Sammelign her. https://www.jollyroom.no/search?text=brio Anonymkode: 3830d...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 13. april 2019 #6 Del Skrevet 13. april 2019 Apsolutt ikke, det er ekstremt billig! Putt det i ett dynetrekk som du lukker med en strikk og putt det i vaskemaskina. 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #7 Del Skrevet 13. april 2019 Hva i alle dager skal man med så mye duplo? Lage et eget duplo lekeland? Anonymkode: f3aa8...10d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #8 Del Skrevet 13. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1500 kr for 26kg dyrt? Har fått dette tilbudet om brukt duplo. Til barna mine. Anonymkode: 5f425...ea9 hvor mye er 26kg? en svart sekk? Anonymkode: 86fcc...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #9 Del Skrevet 13. april 2019 Det høres ikke dyrt ut, nei. Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig ) Anonymkode: 91feb...009 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #10 Del Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ikke dyrt ut, nei. Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig ) Anonymkode: 91feb...009 Oppvaskmaskinen? Da må det skylles godt i rent vann etter at det kommer ut av oppvaskmaskinen, ettersom det vil være rester av oppvaskmiddel inni hulrom i legoen. Dette oppvaskmiddelet må skylles bort ettersom barn skal leke med duploen og kanskje putter det i munnen også. Anonymkode: 56cda...c6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 13. april 2019 #11 Del Skrevet 13. april 2019 Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #12 Del Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres ikke dyrt ut, nei. Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig ) Anonymkode: 91feb...009 "Pussig" nok så har ikke alle oppvaskmaskin. Men klesvaskemaskin funker helt fint til å vaske litt av vært, så lenge det pakkes litt inn. 1500 kroner for 26 kilo Duplo er et gedigent kupp! Kan bygge hytte med så mange klosser. Anonymkode: 35239...531 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 13. april 2019 #13 Del Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppvaskmaskinen? Da må det skylles godt i rent vann etter at det kommer ut av oppvaskmaskinen, ettersom det vil være rester av oppvaskmiddel inni hulrom i legoen. Dette oppvaskmiddelet må skylles bort ettersom barn skal leke med duploen og kanskje putter det i munnen også. Anonymkode: 56cda...c6f Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #14 Del Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. vask i nett/putevar i vaskemaskinen og tørk.https://forum.babyverden.no/threads/kan-duplo-kokes.1705606/ Anonymkode: 56cda...c6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #15 Del Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, mintgrønn skrev: Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. Disse tingene blir jo skylt inni oppvaskmaskinen. Men gjenstander med mange hulrom (som duplo o.l. har) vil ikke bli skylt godt nok i oppvaskmaskinen, og da vil det være såperester igjen på de. Oppvaskmaskinpulver er vel også etsende. Anonymkode: 56cda...c6f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #16 Del Skrevet 13. april 2019 Er det bare jeg som ikke hadde å giddet å vaske en eneste kloss hvis de så helt greie ut? Anonymkode: 00942...ccc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #17 Del Skrevet 13. april 2019 Just now, mintgrønn said: Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. En Duplokloss har nok flere krinkelkroker enn et fat. Men i en vaskemaskin(for klær) blir klossene rotert rundt hele tiden og skylt grundig. Anonymkode: 35239...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 13. april 2019 #18 Del Skrevet 13. april 2019 Vi har bare skylt brukt duplo godt med varmt vann i dusjen vi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 13. april 2019 #19 Del Skrevet 13. april 2019 Lego anbefaler i et dynetrekk i vaskemaskinen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 13. april 2019 #20 Del Skrevet 13. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: vask i nett/putevar i vaskemaskinen og tørk.https://forum.babyverden.no/threads/kan-duplo-kokes.1705606/ Anonymkode: 56cda...c6f Takk, da gjør jeg det. Generelt er jeg ikke fryktelig nøye med vask, og denne duploen er mange år gammel og blitt oppbevart i tette bokser i kjellerbod. Tenker det er litt hyggeligere å gi den bort som ren siden den er såpass gammel. Hadde den vært to år gammel hadde jeg ikke brydd meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå