Gullet26 Skrevet 3. april 2006 #1342 Skrevet 3. april 2006 ikke sant 06:45 var det full fres...Go morgen
Jettes Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1345 Skrevet 4. april 2006 Uff,glemmer og oppdatere min egen dagbok jeg jo ikke sant 06:45 var det full fres...Go morgen ← Ja,vi har ei slik her i huset også Har du hatt en koselig helg! ← Ja,rolig helg Hvordan går det?? Er du dårlig? ← Nei er ikke dårlig,men har vert veldig sliten i det siste....har trodd jeg var gravid,fortsatt litt trøtt,og mensen smerte og slikt,men har valgt og se det ann...håper jeg ikke er gravid,jobb messig passer det jo veldig dårlig og har jo sagt at neste mann skal vere planlagt...menmen...ikke sikkert vi klarer og plnlegge noe som helst Jaja,får ta det som det kommer,men skal ut i påska så tenkte og kjøpe en ny graviditets test over helgen og se da,visst den er negativ så er det bare hormonene som spiller meg en puss Har jo kommet et steg videre i planleggingen føler jeg her,holder på og sette opp kjøre plan over dagen og slikt. Toastmaster sendte meg ett forslag her om dagen,synest det er kjempe bra at han egasjere seg Skal prioritere og bli ferdig med planen for selve middagen først slik han får det forslaget som han sendte litt forandret,planene for dagen er også på vei til og bli ferdug ,mender står det en del spørsmål igjen. Fant ut i går at dei som holder lokaler tar 63 kr!! for en velkomst drink og 365 kr for ei vin flaske...er dette virkelig normale priser!? Har jo ikke så god peiling... Uansett så hadde svigers tenkt og spandere på oss velkomst drinker,men det går jo ikke når det koster så mye ( dei skal også betale vin og avec til middag). Men svigermor kom på den lure ideen om at når vi setter opp buss utover så får vi flest mulig til og ta den ( det betyr at jeg må sende en del info på sms og mail,og eventuelt ringe til dei som ikke har noe sånt),og da blir det velkommst drink der Syntest det var kjempe lurt Så har jeg begynt og tenke på pynt av bussen,tenkte mest inni da,lage det litt bryllupsmessig Så har kommet til at vi må ha litt mer ballonger...uff det er alt det dill dallet som koster Men det er jo så gøy og pyyynte
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #1346 Skrevet 4. april 2006 Dilldall kostar ja.. Eg bestilte sjokoladefontene idag.....
Boogie Skrevet 4. april 2006 #1347 Skrevet 4. april 2006 Så artig med buss Får dere plass til alle gjestene i den da? Hørtes ut som en god idè å ta velkomstdrinken i bussen. Sparer iallefall en god del penger Ballonger blir jo fint! Og sammen med bjørkekvister, blir det litt mer brudepynt kanskje. Bare en idè som falt i det lille hodet mitt Ikke lenge igjen nå før vi skal i ilden Jettes Klarer du å holde deg til over påske før du tar en graviditetstest? Det hadde ikke jeg klart, neppe.. Blir spennende hva den viser
Jettes Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1348 Skrevet 4. april 2006 Dilldall kostar ja.. Eg bestilte sjokoladefontene idag..... ← Nam,sjokolade Man får jo kjøpt så mye til bryllup også da Hvor kjøpte du den stilige paraplyen din da,jeg hvat at det var ebay,men hvor på ebay? Kjempe fin Så artig med buss Får dere plass til alle gjestene i den da? Hørtes ut som en god idè å ta velkomstdrinken i bussen. Sparer iallefall en god del penger Ballonger blir jo fint! Og sammen med bjørkekvister, blir det litt mer brudepynt kanskje. Bare en idè som falt i det lille hodet mitt Ikke lenge igjen nå før vi skal i ilden Jettes Klarer du å holde deg til over påske før du tar en graviditetstest? Det hadde ikke jeg klart, neppe.. Blir spennende hva den viser ← Å tuuusen takk maibrud Bjørkekvister var en fin ide,det skal vi bruke Kan ha det fremme på bussen da Uff,ja tiden går fort,snart bare 1,5 månder til Ikke til over påske nei,må ta en i helgen eller over helgen,for skal ut onsdagen i påska Ja,det blir spennende ,men tror den er negativ,men er ikke 100% sikker på det da....føler meg igrunn gravid...
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 #1349 Skrevet 5. april 2006 spennende da og se hva som er tilfelle om det er et lite nurk eller ikke..artig å lese om alle ider og tips i forhold til bryllup
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #1350 Skrevet 5. april 2006 sjokoladefontene....... Men skal du ikke teste idag? Eller imorgen..........?....... Høres ut som typiske symptomer.. Jeg er ganske trøtt og sliten selv om jeg sover nok. Spennende!
Jettes Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1352 Skrevet 5. april 2006 sjokoladefontene....... Men skal du ikke teste idag? Eller imorgen..........?....... Høres ut som typiske symptomer.. Jeg er ganske trøtt og sliten selv om jeg sover nok. Spennende! ← Nei,ikke i dag,vil ha morgen urin så jeg er 100 % sikker!! Men regner med negativ og at hormonene er ute og løper seg en tur Tar en i morgen tidlig... Fann ein ebay-link i dagboka til lil! ← Kjøpt en jeg også
Floja Felíz Skrevet 6. april 2006 #1353 Skrevet 6. april 2006 Guuuuuuud måonin'! Nå venter vi spent på hva testen viser!! :-D
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 #1354 Skrevet 6. april 2006 Hallo snuppa....alt bra??planer for helg og påske eller?
Jettes Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1355 Skrevet 6. april 2006 Guuuuuuud måonin'! Nå venter vi spent på hva testen viser!! :-D ← Den var negativ Er veldig lettet,men nå gleder jeg meg til at vi skal prøve og få en liten bebis til Kanskje starte over jul ?! Hallo snuppa....alt bra??planer for helg og påske eller? ← Nja,ingen store planer nei,skal jobbe mandag og tirsdag da,har fri onsdag,så da tenkte kanskje jeg og samboer å reise på fest Men jobber med og skaffe barnevakt da,vi får se,men skal ikke på noen ferie ihvertfall,bare vere hjemme og nyte fridagene Etter påske blir det fullt bryllupskjør,har utdrikkingslag helga etter påske, veeeldig spent Å med dere? Alt bra? Planer der da?
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #1356 Skrevet 7. april 2006 Ah spennende at dere kanskje skal prøve rundt jul! Var godt den var negativ om du ikke ville bli gravid nå U-lag helga etter påske? Ikke lenge til!! Må drikke for meg også da, siden j ikke kan;) GOD HELG VENNEN!!
Jettes Skrevet 7. april 2006 Forfatter #1357 Skrevet 7. april 2006 Ah spennende at dere kanskje skal prøve rundt jul! Var godt den var negativ om du ikke ville bli gravid nå U-lag helga etter påske? Ikke lenge til!! Må drikke for meg også da, siden j ikke kan;) GOD HELG VENNEN!! ← Ja jeg glder meg till vi skal begyne og prøve,men passet litt dårlig akkuratt nå som jeg skal til å skifte jobb da. Ja skal ha UL når du gifter deg Skal tenke på deg Ja,skal nokk drikke for deg også God helg *rett inn i dagboken din får å se etter referat fra UL*
Jettes Skrevet 7. april 2006 Forfatter #1358 Skrevet 7. april 2006 Lurte på en ting...er hold up slike strømper du må ha strømeholdere til og stay up holder seg der?
Jettes Skrevet 7. april 2006 Forfatter #1359 Skrevet 7. april 2006 Og hvor stort 15" og 19" er på norsk? Holder på og handle på ebay
marsy Skrevet 7. april 2006 #1360 Skrevet 7. april 2006 Og hvor stort 15" og 19" er på norsk? Holder på og handle på ebay ← " betyr inch/inches. En inch er vel rett under 3 cm ca.
Fremhevede innlegg