kitekatt Skrevet 29. mars 2006 #1321 Skrevet 29. mars 2006 Hei og hopp! Tittet litt i boka di, og ser noen kommentarer på kjole, men jeg finner ikke noe bilde Kan jeg få se? Er så nysgjerrig på hvordan dere andre skal ha bryllupet/ kjolene deres. Så også at du skal ha bryllupet på Colorline! Høres kjempekult ut! Aldri vært der selv, men sambo er fra Ålesund, så blir vel til at jeg tar turen innom der en gang
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2006 #1322 Skrevet 29. mars 2006 Oisann! Kan du være gravid?! Hold meg oppdatert vennen! Jeg beklager jeg har vert så treg å besøkt dagboka di i det siste.. Syk og slapp.. Ha en fin kveld! Håper formen er bra!
Jettes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1323 Skrevet 30. mars 2006 Hi, hi... Jeg og... Spesielt etter at vi begynte å prøve. Går rundt og føler meg "uggen" og har ømme pupper for tida... Men venter mensen om noen få dager... Merkelig nok spotter jeg ikke ennå, pleier det! Du får slappe av, og ikke fokusere for mye på det, så går det vel over! ← jafår gjør det spennende ogprøve da Hei og hopp! Tittet litt i boka di, og ser noen kommentarer på kjole, men jeg finner ikke noe bilde Kan jeg få se? Er så nysgjerrig på hvordan dere andre skal ha bryllupet/ kjolene deres. Så også at du skal ha bryllupet på Colorline! Høres kjempekult ut! Aldri vært der selv, men sambo er fra Ålesund, så blir vel til at jeg tar turen innom der en gang ← kosligt med besøk da kjolen min kan du se på www.pronovias.com så går du inn på make you choice,og linken linken you ,der ser du drømmekjolen min vi skal ha det i den største salen,veldig nytt der da,vi skal ha det der pga cateringfirmaet som vi skal ha har kjøkken der,og vi får rabatter med deisiden det er familie. Oisann! Kan du være gravid?! Hold meg oppdatert vennen! Jeg beklager jeg har vert så treg å besøkt dagboka di i det siste.. Syk og slapp.. Ha en fin kveld! Håper formen er bra! ← nei,tror igrunn ikkedet nå,men hormonene ervirkelig ute og flyr er du kasnkje tilbake på jobb i dag... uff,det er en datamaskin på jobb som har tilgang på internett ogtastaturet er veeeldigt dårligt i kveld har jeg foring i stallen ,menkasnkje jeg kommer innom ensnart tur.
Floja Felíz Skrevet 30. mars 2006 #1324 Skrevet 30. mars 2006 Stilig med bryllup på Color Line da! Har bare vært på tribuna jeg, men har hørt fra folk som har vært på julebord der at det er veldig fint der. Går dekorasjonene i oransje og blått da? Kan jeg spørre hvilket hotell dere fant fin bryllupssuite på? Sa de at de pynter til dere? Jeg og sambo lurer også på om vi skal ha hotell den natta, men har ikke sett på noe enda. Har en venninne som jobber på Parken, så jeg kan joalltids håpe på litt spesialbehandling der når den tid kommer.
Boogie Skrevet 30. mars 2006 #1325 Skrevet 30. mars 2006 Hormonsprell Uansett årsaken, så håper jeg det roer seg snart
Jettes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1326 Skrevet 30. mars 2006 Stilig med bryllup på Color Line da! Har bare vært på tribuna jeg, men har hørt fra folk som har vært på julebord der at det er veldig fint der. Går dekorasjonene i oransje og blått da? Kan jeg spørre hvilket hotell dere fant fin bryllupssuite på? Sa de at de pynter til dere? Jeg og sambo lurer også på om vi skal ha hotell den natta, men har ikke sett på noe enda. Har en venninne som jobber på Parken, så jeg kan joalltids håpe på litt spesialbehandling der når den tid kommer. ← Nei,ikke oransj og blått nei...uff.... vi er ikke fotball interessert en gang vi da Vi skal ver på scandinavi vi,det var det billigste,og hun dama sa at dei setter frem en hilsen,men tenkte og ringe og høre om dei kan pynte litt ogås,tenne noen stearinlys og sånt,vil jo ha det ekstra kosligt da Der er peis på rommet,men håper da vi ikke trenger og fyre i den i mai Når du har venninde som jobber på parken må du jo få spesial behabdling vel ?! Kanskje noe rebatter også ?! Kjempe kosligt med nytt "fjes" her inne da Skal du også gifte deg i ålesund da? Hormonsprell Uansett årsaken, så håper jeg det roer seg snart ← Uff,i dag har jeg vert litt uggen også....synest ikke noe om dette her...har hatt litt blod i en uke nå....forstår ingenting jeg... Ble ingen foring,en venninde tok det for meg,men må inn og ri meg en tur i morgen,er jo så fint og lyst på kveldene nå Er så lite her inne nå pga at dei har sperret nettet på jobb...litt surt ,men effektivt jobb messig da
kitekatt Skrevet 30. mars 2006 #1327 Skrevet 30. mars 2006 jafår gjør det spennende ogprøve da kosligt med besøk da kjolen min kan du se på www.pronovias.com så går du inn på make you choice,og linken linken you ,der ser du drømmekjolen min Er det den som kommer opp der? Den som heter Vabela?
Jettes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1328 Skrevet 30. mars 2006 Nei,den er nederst i høgre hjørne,heter Utiel
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #1329 Skrevet 30. mars 2006 Kanskje du bør ta en test imorgen? Eller få time hos lege så du får ro i sjela?
kitekatt Skrevet 31. mars 2006 #1330 Skrevet 31. mars 2006 Nei,den er nederst i høgre hjørne,heter Utiel ← wow!! Den var helt rå! Kjempelekker! Peneste kjolen med rødt som jeg har sett ihvertfall!
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #1331 Skrevet 31. mars 2006 Hellu... Hvordan står det til???Her i huset er det opp og ned me veslemor syk og ikke syk...
Floja Felíz Skrevet 31. mars 2006 #1332 Skrevet 31. mars 2006 Hihi, hvis de hadde sperret nettet på jobben min så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skulle gjort halve dagen. Men jeg jobber i kommunen da... Så rart at kroppen din oppfører seg merkelig da, håper det ordner seg fort! Skal gifte meg i Ålesund ja, i Borgund kirke. Hvilken kirke har dere valgt? (jeg vet at det sikkert står her i dagboken din en plass, men dere har så maaaaange sider alle sammen, at jeg har ikke bladd gjennom alt enda )
Litjtuppa Skrevet 31. mars 2006 #1333 Skrevet 31. mars 2006 Ojoj, kanskje du skal ta en test ja!? Spent jeg! Gleder meg sånn til det blir min tur, så jeg lever litt på dere andre som er prøvere eller gravide eller kanskje gravide! Håper du får ei fin helg ihvertfall!
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #1334 Skrevet 31. mars 2006 Huff, jeg er altfor dårlig til å titte innom dagboken din altså... Kanskje EKSTRA dårlig i disse dager, da det snart går rundt for meg! Meeen, du er ikke glemt - og så setter jeg kjempestor pris på at du stadig er innom dagboken min! Forresten, har jeg sagt at dere gifter dere på bursdagen til pappaen min!? Kjempefin dag da - nesten garantert deilig vårvær, sol og "sommer"!!!
Jettes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1335 Skrevet 31. mars 2006 Kanskje du bør ta en test imorgen? Eller få time hos lege så du får ro i sjela? ← Tok en test i dagtidlig,men den var negativ også,har sluttet og blø nå da(det lille jeg blødde) Men måtte legge meg ned etter middag for jeg var helt borte,eldsta sa når vi satt med borde : mamma,du må ikke sovne Så tror jeg må få meg en lege time...kanskje jeg bare må ta noe vitaminer.... wow!! Den var helt rå! Kjempelekker! Peneste kjolen med rødt som jeg har sett ihvertfall! ← Tuuusen takk Hellu... Hvordan står det til???Her i huset er det opp og ned me veslemor syk og ikke syk... ← Uffda Stakkars... Her har begge mine også feber Hihi, hvis de hadde sperret nettet på jobben min så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skulle gjort halve dagen. Men jeg jobber i kommunen da... Så rart at kroppen din oppfører seg merkelig da, håper det ordner seg fort! Skal gifte meg i Ålesund ja, i Borgund kirke. Hvilken kirke har dere valgt? (jeg vet at det sikkert står her i dagboken din en plass, men dere har så maaaaange sider alle sammen, at jeg har ikke bladd gjennom alt enda ) ← Ja,holder igrunn på og gå på veggene på jobb av og til,vi har tilgang på gulesider,så nå hvet jeg hvor alle kollegaene mine bor vi sitter og kikker på kartet på gulesider da....uff,så desperate...menmen,sikkert en vane,men savner og kunne ta meg ett av brekk og tenke på andre ting innimellom all jobbingen... Ja håper at den kroppen min kommer på rett kjøl igjen,skikkelig slitsomt og gå slik... Ja,uff. Hadde tatt en evighet og lest igjennom alle dagbøkene her inne,mange har jo over 100 sider jo Vi skal gifte oss i skodje kirke Ojoj, kanskje du skal ta en test ja!? Spent jeg! Gleder meg sånn til det blir min tur, så jeg lever litt på dere andre som er prøvere eller gravide eller kanskje gravide! Håper du får ei fin helg ihvertfall! ← Ja,tok en test ja som skrevet lenger oppe her....men negativ...synest det er merkeligt det her,håper det retter seg snart.... Ja det er spennende dette med graviditet altså,men hadde ønskt at vi kunne virkelig prøve nå med neste unge,bli prøvere,for begge jentene våre er ikke planlagt,gikk på spiral med hun ene til og med... Håper dere har en suuuper helg alle sammen
Jettes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1336 Skrevet 31. mars 2006 Huff, jeg er altfor dårlig til å titte innom dagboken din altså... Kanskje EKSTRA dårlig i disse dager, da det snart går rundt for meg! Meeen, du er ikke glemt - og så setter jeg kjempestor pris på at du stadig er innom dagboken min! Forresten, har jeg sagt at dere gifter dere på bursdagen til pappaen min!? Kjempefin dag da - nesten garantert deilig vårvær, sol og "sommer"!!! ← Nemmen heiii Skjønner da at du ikke renner ned sidene våre,du har jo fullt opp med og oppdatere din egen dagbok jo og med lillemann som ikke peller seg ut Men tror nokk at han er like rundt "hjørne" nå MÅ jo innom dagboken din da,er der mye oftere en jeg legger igjen spor altså Tenker mye på dere for tiden Tror du har nemnt det der med pappan din ja,håper på sommer ver ja Kjempe kosligt at du stakk innom ihvertfall
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 #1337 Skrevet 1. april 2006 Prøvde å få gått inn å sett kjolen din nå men er på jobb da og nette villeikke åpne den sia
Jettes Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1338 Skrevet 1. april 2006 Prøvde å få gått inn å sett kjolen din nå men er på jobb da og nette villeikke åpne den sia ← hm...irriterendes da
Jettes Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1339 Skrevet 1. april 2006 Holder på og skrive to nye innvitasjoner,blir 4 ekstra som vi har bed,men 3 har jo takket nei allerede så Da blir det ikke over 140 stk selvom vi har ført på ekstra folk Å jeg er nesten 100 % sikker på at ene søskenbarnet mitt ikke kommer ... Ellers så holder jeg på med liste på liste
Gullet26 Skrevet 2. april 2006 #1340 Skrevet 2. april 2006 hm...irriterendes da ← ja fader heller,men her på jobb datan er ikke det programmet jeg trenger for å åpne siden å se på bilder,får ta det hjemme i morgen isteden....rett i seng når jeg kommer hjem fra jobb ikveld er ikke hjemme før 23 og så skal jeg jobbe i morgen kveld også!!!og veslemor skal vel ikke sove lenge i morgen heller tenker jeg
Fremhevede innlegg