Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #341 Del Skrevet 13. juli 2005 Snart bare 10 mnder til vi blir herr og fru :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå har vi fått oss side på www.bryllupsdagen.no ... kjempe enkelt og lett vint Dere må gå inn og ta dere en titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. juli 2005 #343 Del Skrevet 13. juli 2005 Fine sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #344 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja så var det 10 mnder og 5 dager Jeg føler at nå må jeg få sving i ting her altså....ringer kirka i morgen og hører om tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2005 #346 Del Skrevet 15. juli 2005 10 mnd & 4 dager! Jeg fikk hjemmeside der. Men aner ikke hva jeg skal gjøre.. Fikk bare en mail av de at jeg kan sende de bilder osv. Men forstår ikke helt hvordan det fungerer`? Når reiser dere til Oslo?? Ja, det har vertfall vert suuupert vær der til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #347 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvet ikke når...eller om det blir.Min kjære samboer har ikke lyst å reise ...kan han si det som er på farten hele uken ...jeg gror fast her føler jeg Det er bare og sende dei på bryllupsdagen.no en mail med stoff du vil ha på siden,du kan lage det til på words med,da er det bare og klippe og lime inn bilder. Jeg har ikke words så jeg måtte lage den på mail,og jg la ved bilda jeg ville ha ,og merket av der jeg ville ha dei enkelt bilda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2005 #348 Del Skrevet 15. juli 2005 Uff, så kjedelig da.. Håper det blir en tur på dere! Har du sagt til han at du trenger ferie? Tuuusen takk for bryllupsside tips! Har du linken til siden din? Hvis du vil sende den på Pm til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 15. juli 2005 Nei ,har ikke det da...menmen..han kommer hjem ikveld så vi får snakke i morgen om det. I morgen er det stort selskap her i huset,minste pia bli 1 år, og vi skal ha barneselskap først så starter familieselskapet en time etter det er slutt hehe..blir travelt ja Dark angel: Kan sende deg namnet mitt så finner du oss under brudepar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #350 Del Skrevet 17. juli 2005 I dag er jeg i topp form,var ute i går og hadde det kjempe artigt!! Å jeg er ikke fyllesjuk i d hele tatt,litt trøtt men ellers ingenting. Kjæresten min ligger i senga og har den verste hodeverken I hele går var det selskap her,det gikk kjempe fint :-D Nå er det snart på tide og hente unger,dei ligger borte med svigerinnen min sammens med 4 andre unger,har det sikkert artigt Her skinner sola så nå må jeg ute og nyte den litt sammens med litt mat ! Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 18. juli 2005 #351 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg har lagt deg til i MSN Messengerlista mi. Hvis du vil kan du jo godta meg... Endret 18. juli 2005 av iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #352 Del Skrevet 18. juli 2005 Ja,jeg godtok deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette hadde vi av drikkevarer til bryllupet vårt til åpen bar: Hvitvin: Blue Nun Rødvin: La Vida San Fransisco Tom Collins Fjellbekk Irish Coffee Rom og Cola Bailey’s Whiskey Brandy Cognac Contreau Koskenkorva Vargtass Dette hadde vi konkret av antall flasker i vårt bryllup: 3 1/2 flasker Smirnof 1 flaske Polsk vodka 1/2 flaske Brandy 3 flasker Whiskey 1 1/2 flaske Contreau 2 flasker Gin 2 flasker Bacardi 1 flaske Kaffelikør 1 flaske Backe Gabrielsen 1 flaske Koskenkorva Pink Cat 1 flaske Koskenkorva Vargtass 1 flaske Red Passion 1/2 flaske Bristol Cream 2 flasker Bailey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette er sangene vi hadde i bryllupet vårt, fordelt på 5 CD'er: A Camp - I Can Buy You ABBA - Dancing Queen ABBA - Take A Chance On Me ABBA - Waterloo A-Ha - Lifelines Alanis Morissette - Hands Clean Andrew Strong - Ain’t No Mountain High Enough Andrew Strong - Soul Man B.Medley/J.Warnes - Time Of My Life Berlin - Take My Breath Away Briskeby - Wide Awake Cher - The Shoop Shoop Song Creed - With Arms Wide Open Cyndi Lauper - True Colors Di Derre - Rumba med Gunn Di Derre - Jenter Dirty Dancing - Big Girls Don’t Cry Dirty Dancing - Will You Love Me Tomorrow Eagle Eye Cherru - Save Tonight Elton John - I Guess Why Thay Call It The.. Elton John - This Train Don’t Stop Elton John - Can You Feel The Love Elton John - Candle In The Wind Elvis - A Little Less Conversation Faith Hill - There You’ll Be George Michael - Careless Whisper Geroge Michael - Freedom Grease - Summer Nights Grease - You’re The One That I Want Grease - Tears On My Pillow Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa Halvdan Sivertsen - Sola i desember Hanne Boel - All It Takes Hanne Boel - What Have We Got To Lose Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now Kent - Dom Andra Lonestar - Amazed Madonna - Don’t Tell Me Madonna - Nothing Really Matters Madonna - Material Girl Madonna - I’ll Remember Marie McKee - Show Me Heaven Mary Mary - Shackles Men At Work - Down Under Metallica - Nothing Else Matters Morten Abel - Lydia Morten Abel - I’ll Come Back And Love You Morten Abel - You Are The One Natalie Imbruglia - Wrong Impression Nelly Furtado - Turn Of The Light Nickelback - How You Remind Me Patrick Swayze - She’s Like The Wind Postgirobygget - En Solskinnsdag Postgirobygget - Idyll R.Williams/N.Kidman - Something Stupid REO - Can't Fight The Feeling Ronan Keating - Loving Each Day Roxette - The Look Roxette - Joyride Roxette - It Must Have Been Love Roxette - Crash Boom Bang Shania Twain - Tha tDon’t Impress Me Much Sheryl Crow - Soak Up The Sun Silje Negård - Be Still My Heart Sophie Ellis Bextor - Get Over You Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dance Floor The Beatles - A Hard Days Night The Bellamy Brothers - Old Hippie The Commitments - Mustang Sally The Corrs - Breathless The Corrs - Love To Love The Goldman Girls - We Are Family The Margarets - Spoonful Of Love The September When - Cries Like A Baby The Troggs - Wild Thing Tom Jones - It’s Not Unusual Toto - Rosanna Unni Wilhelmsen - Anything About June Vanessa Charlton - A Thousand Miles Vikingarna - Änglalund Vikingarna - La Paloma Weld - Crown Imperial Song Nyttårshilsen Final Fantasy (Waltz for the moon) Godvalsen Slåttsfest fra Kolsrudfalten Polka etter Ida Kolten Bergrosa Gamla kom innatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette er teksten på invitasjonene våre: Kjære xxx og xxx. I anledning vårt bryllup har vi gleden av å invitere dere til middag og bryllupsfest lørdag 10. august 2002 kl. 14.30 på xxx grendehus. Vielsen vil finne sted i xxx kirke kl. 11.30. Vi ønsker dere hjertelig velkommen. <brud> og >brudgom> Tlf. xx xx xx xx S.U. innen 1. juli Pent antrekk Her er kjøreplanen vi hadde på dagen vår: 08.15 - Bruden til frisør 10.30 - Brudebuketten leveres 11.00 - Brudens mor kommer til frisøren 11.30 - Vielse 12.00 - Vielsen over 12.30/13.00 - Fotograf 14.30 - Gjestene kommer, velkomstdrink 15.00 - Middag 19.00 - Middag over 19.15 - Kaffe, likør og Bailey’s serveres 19.30 - Kaffegjestene kommer, velkomstdrink 20.00 - Kaffe og kaker + Baren åpner 21.30 - ”Bryllupsvals” Her er kjøreplanen vi hadde for middagen: - Brudeparet ønsker velkommen - Gjestepresentasjon ved brudeparet - Velkommen-sang - Forrett serveres og spises - Brudgommen holder tale - Det ryddes vekk etter forretten - Bruden holder tale og sang - brudens kusine holder tale - Hovedretten serveres og spises - Brudgommens far holder tale - Brudens mor holder tale og sang - 2.servering av hovedretten - Pause på 15 minutter, folk går fra bordet og servitørene rydder vekk etter hovedretten og setter på desserten på plassene. - Dessert spises - Brudens forlover holder tale - Brudgommens forlover holder tale - Takk for maten sang - Gå fra bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 18. juli 2005 Har "lånt" litt info med Veslo,hun er sååå kjekk å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 18. juli 2005 10 månder og 2 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. juli 2005 #358 Del Skrevet 18. juli 2005 Har "lånt" litt info med Veslo,hun er sååå kjekk å ha ← så kanskje jeg låner de av deg igjen.... kjekke lister... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 18. juli 2005 det er jo helt greit det Er vel derfor vi er her alle,for å dele erfaringer å lete etter info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #360 Del Skrevet 23. juli 2005 Heisann alle sammen Har vert på hytta og en liten tur hos tanten min. Reiste tirsdag litt på innpuls,har vert kjempe deili!!!! Neste uke har min kjære enda ei fri uke så da er det full fart i lokal leiting,må ordnest NÅ Nå er jeg helt skutt etter en øl,så neste er vel sengen Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg