Jettes Skrevet 21. april 2005 Forfatter #21 Skrevet 21. april 2005 tester litt ut her' date='synest dette var litt vanskeli,men det er vel alt før man får det til. Prøver å få skreve dagbok på liken min..[/quote'] Dette gikk vel heller dårligt...
Minerva Grey Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 Hei, Jette, og velkommen skal du være! For å lage link må du legge inn denne teksten: [ url=http://urlen-til-første-side-i-dagboken-din]Navnet-på-dagboken-din[ /url] Bare fjern mellomrommene jeg la inn i først i klammene, og den riktige url'en og navnet. Klipp ut og lim inn i signaturen din!
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #23 Skrevet 21. april 2005 Grattis med dagbok! Ser du gifter deg omtrent bare en mnd etter meg Jeg har ikke kommet langt i planlegginga.... Hva med deg?
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #24 Skrevet 21. april 2005 Vi er visst mange som skal gifte oss med verdens beste mann... Jeg, du og Soon mrs S hey! du glømte meg
Gjest lillelou Skrevet 21. april 2005 #25 Skrevet 21. april 2005 Jeg også skal gifte meg med verdens beste mann! Innom for å si hei og , siden vi skal gifte oss omtrendt samtidig. Lykke til med bryllupsplanleggningen, og ikke minst bryllupet selv!
Jettes Skrevet 21. april 2005 Forfatter #26 Skrevet 21. april 2005 Tusen takk for det :-) Planleggingen er igrunn i full gang,gjesteliste og diverse er i full gang. Jeg har 2 små jenter og ta meg av også+ en hest så jeg er igrunn veldig glad jeg har ett helt år på meg:) Ringte og spurte presten jeg skal ha i dag,jeg skulle få bekreftelse om en stund. Jeg snakket nemlig med sekretæren hans. Kirka skulle jeg ringe på igjen for kirke vergen var ute på farten når jeg snakket med han. Da er jo jeg kommet litt fremover. Jeg gleder meg til jeg skal til byn og prøve kjoler :rosasmil: Lurer på om jeg skal snakke med min forlovede om valg av brudepiker og svenn,for vi hadde tenkt og ha våre 2 døtre som da blir 3,5 år og 2 år+tante og onkel ungen vår som blir 7 da og hans 2 søstre som er tvillinger,men jeg synest det blir litt mange brudepiker... og litt mange brudepike kjoler:)
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #27 Skrevet 21. april 2005 Se det, da fikk du det jo til! Men hvis du på linken bare fjerner mellomrommet mellom [ og / på slutten der, så vil man kunne logge seg rett inn i dagboken din!
Trampe Skrevet 21. april 2005 #30 Skrevet 21. april 2005 hey! du glømte meg Ja, vi er mange i den klubben der... Men jeg, Jettes og soon mrs S har samme signatur
bollefisk Skrevet 22. april 2005 #31 Skrevet 22. april 2005 Hei, velkommen Vi skal gifte oss en gang i løpet av høsten 2006, når tulipanene kommer Håper du får en kjempe gøy planlegging
Jettes Skrevet 23. april 2005 Forfatter #32 Skrevet 23. april 2005 Takk for det:) Kjekkt å se at det er andre nybegynnere her også Gleder meg til å se mer av deg
Trampe Skrevet 23. april 2005 #33 Skrevet 23. april 2005 Hei, velkommen Vi skal gifte oss en gang i løpet av høsten 2006, når tulipanene kommer Håper du får en kjempe gøy planlegging Hihi, bollefisken, det der hørtes rart ut... "vi skal gifte oss når tulipanene kommer"
Lythande Skrevet 23. april 2005 #34 Skrevet 23. april 2005 i gjengen skal du være. Jeg er vel en av de som skal gifte seg i 2006 som kan kalles for veteran med tanke på bryllupsplanleggingen, for jeg begynte å planlegge i hodet mitt for 1 år siden.
Jettes Skrevet 23. april 2005 Forfatter #35 Skrevet 23. april 2005 Å jeg synest jeg har go tid hehe....
TeddyToria Skrevet 23. april 2005 #36 Skrevet 23. april 2005 Jeg skal også gifte meg med verdens beste mann!!! Bare så det er sagt , selv om det ikke står i signaturen min ...og det er visst mange av oss! God helg!!!
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #37 Skrevet 26. april 2005 Å jeg synest jeg har go tid hehe.... Joda, tid har du sikkert nok av! Hehe...
Jettes Skrevet 27. april 2005 Forfatter #38 Skrevet 27. april 2005 Ja,har vel nokk av tid,men må vel ha ett år,alt skal jo modnes også Jeg har to små også og dei tar jo sin tid da,og en hund og en hest,så har vel nokk å hnege fingrene i utenom også. Presten ringte og bekreftet at han gjerne ville vie oss ååå, med det samme jeg husker det må jeg ringe å høre med kirken å få bekreftet den også. Da er det vel ikke så mye mer jeg kan gjør før til høsten igrunn,prøve litt kjoler og sånt da PÅ svigermors side skal dei ha ett stort selskap til høsten så hun planlegger det,så kommer hun for fullt tilbake til oss etter det. :en ingenting som haster her da så det er jo helt flott Jeg får gå og ringe kirke vergen
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #39 Skrevet 27. april 2005 Åh, det er så moro når ting begynner å komme på plass!!
Fremhevede innlegg