Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Treningsmotivasjon er fullstendig fraværende her i huset. I dag har jeg til og med smugspist after eight. Jeg bestemte at ting som smaker mint ikke er fetende. Eneste jeg orker av trening er å gå turer og å svømme. Det meste annet gir meg betennelse i et ett eller annet ledd og da blir jeg sur. Nå koker vi pølsesodd!

Gleder meg til du kommer tilbake!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahei... Koselig å se deg innom boka di. Vi gleder oss vilt til datadings er på plass, sånn at vi får deg på nett igjen - men det har du kanskje gjettet allerede. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er reddet! Lillelou i dagboka mi!!! Skal vite å sette pris på det heretter, hehe.

Hadde aldri trodd JEG skulle forsøke å fortelle noen noe som helst om trening og motivasjon. Men her kommer et par setninger fra en som begynte å ese ut sist vinter, til tross for beinharde arbeidsdager på 15 timer.

Orker på INGEN MÅTE treningsstudioer, har prøvd flere ganger. Har ikke klart å jogg på 25 år heller. Derfor begynte jeg å GÅ FORT, etter det berømmelige europriskjøpet.

Sist jeg var ute for å GÅ FORT, klarte jeg å jogge LITT også, så det kommer seg...

Etter å ha vært totalt overarbeidet over lang tid, var jeg sist vår kommet til et lavmål jeg ikke kunne leve med. Kombinasjonen hard jobbing, mye reising, frustrasjoner og ekstremt dårlig kondis og økende kroppsvolum gjorde at motivasjonen kom.

Har gått på en omtalt diett i to uker, men har "fri" denne uka. Jeg har ikke vekt, men har gått ned 2-3 cm rundt midja. (Hvor mange gram er det????)

Føler meg nå så meget bedre.

Har lyst til å stå på stige og kikke inn i lilleloustua når det er ball/videotrening! Er det kondis du er ute etter, eller er det vekttap? Hadde innbildt meg at du var sylslank!

Og stakkars Pinny! (Nå skal jeg definitivt ikke fortelle en påstått sann historie om en liten hund som.....)

Men viktigst: Kom tilbaaaaake på ordentlig snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj! Nå var du plutselig kommet langt ned på side 2, gir deg herved et kraftig puff!!! :vinke:

MÅ bare bruke denne: :flekke: !!!

Den er ikke ment mot deg, men mot et innlegg i KGs spindelvev, som jeg ikke orket å kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ Mååååååååååååååååååååååååååååååå du komme tilbake snart altså vennen min!

Begynner å bli desperat kjenner jeg :grine2: :grine2: :grine2:

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallohallohalloiiiiiiis! :hoppe::hoppe::hoppe:

Nå nærmer det seg! O er på databutikken og kjøper den forhåpentligvis siste dingsen AS I SPEAK, og hvis Dataguden er med oss, så er vi på nett igjen i morra. Håpehåpehåpe!!!!! Jeg savner KG-verdenen og alle dere STERKT og INTENST!

Takk for alle koselige hilsener-jeg smasker litt på dere nå:

:kyss::kyss::kyss::kyss::kyss:

Corazon-du trenger ikke stige for å snike på meg og ballen....vi har et enetasjes hus,og stuevinduene er svære, så du må enten ligge under vinduet, eller stå og sniktitte inn fra siden. Eeeeeller du kan ringe på,og få deg en varmende kopp kaffe eller te ;) .

Takk også for motiverende trim-innlegg. Det jeg føler på er at jeg trenger å bli i bedre form-og av det følger vel at jeg får en liiitt mindre "Rembrandt-aktig" figur,men jeg kommer aldri til å innrømme at slanker meg.ALDRI!!!!! Slanking er noe de småskrudde tantene mine holder på med... :ironi: Bedre form,derimot skal man ikke kimse av, det er sikkert bra for den av og til litt deprimerte hjernen min også. :ler:

Vi begynte forresten på torsdag-da gikk vi til byen og "hentet" O på jobb. Og det skal vi fortsette med!Så lenge det ikke hagler og snør vannrett eller det er blankis! I teorien,i hvertfall. :sjarmor:

Men nå må vi hjem-utålmodige O har lyst til å få ferdig pcen!

snakkes forhåpentligvis snart!Inntil videre-stoooooooooooooooooooor klem og god helg til dere alle sammen! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så bra!!! Veldig koselig å ha deg tilbake!

Sånn derre treningslyst har jeg ikke mye av heller, men jeg danser og går turer da, så sier til meg selv at jeg er innmari flink ;) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,det var deilig. Merka internettdesperasjonen var i full frammarsj. :sjarmor:

*tattatataaaaa* Jeg holdt på å knekke leggbeinet i dag! Så derfor skal O, min tapre ridder, få ta seg av mestparten av husarbeidet i kveld. Jeg skulle nemlig dusje, noe som jo er litt skummelt i utgangspunktet. O hadde dusja før meg,og gulvet var glatt, og plutselig fòr jeg *kaziiiinggg* med leggen inn i panelet på dusjkabinettet. Nå har jeg en gedigen kul og enorm selvmedlidenhet. Jeg forbasker det dusjkabinettet til helsike! :sur:

Nå skal jeg surfe litt rundt og undersøke shoppingmulighetene i Vilnius. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:hoppe: Så bra!!! Veldig koselig å ha deg tilbake!

Sånn derre treningslyst har jeg ikke mye av heller, men jeg danser og går turer da, så sier til meg selv at jeg er innmari flink  ;) .

:klem:

Hei, pusla!

Kjekt å se deg! :klem:

Jeg danser litt jeg også, men det er verdens minst organiserte dansing,og bare til teite sanger på tv eller radio. Av og til danser jeg "ballett" også, og da med fare for liv og helse...jeg kunne spilt "Jordbæret" i Svanesjøen, det er jeg helt sikker på er min rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg også danser ballett her, godt at ingen ser meg, for jeg er vel heller ikke det mest grasiøse verden har sett. Men jeg danser organisert også da, line-dance, det kan anbefales, kjempemorsomt!!

Huff, blåse-på-leggen, det der hørtes ikke godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for trøst!!! ;)

Linedance høres gøy ut, pusla, typisk sånn organisert dans som jeg kunne syns var gøy. Det forige dansekurset jeg tok, var i regi av studensamskipnaden i Bergen, og var et standarddans-kurs. Av merkelige grunner danset jeg ekstremt ofte med han fra Brasil (???) med bare føtter og som aldri hadde hørt ordet "deodorant" i sitt liv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Guuuuten murgen! Jeg stod ikke opp nå,men det får dere tro hva dere vil om :sjarmor: .

I går hadde vi en suuuuuuperdeilig seinmiddag! Vi kjøpte to lammekøller på Ultra, og hadde dem i ovnen sammen med hakket tomat,vann/eplemost (vi rakk ikke polet,så vi fikk ikke kjøpt hvitvin),gulrøtter,løk,hvitløk og laurbærblad. Hele greia stod og koste seg på svak varme i etpar timers tid, før vi inntok det hele med potetmos med sellerirot og fløte til. Supergodt! Jeg var helt salig, og knapt tilsnakkende resten av kvelden. :sjarmor::sikle:

Nå har vi hatt en lat og deilig morgen, og O har dratt på jobb en tur. Mye å gjøre for tida, så han har en del overtid. PLANEN er at jeg skal shine hus,men vi får nå se hvor langt jeg kommer :sjenert: . På menyen i dag står det bacalao, og det gleder jeg meg skikkelig til- det har jeg ikke spist på mange år.

Masse matprat her nå ;) .

Har funnet ut at det skal LAGES messe julegaver i år. I fjor dekorerte jeg esker med glitter og glansbilder og sånt,og la hjemmelaget konfekt oppi-tror jeg skal gjenta noe av den suksessen. Arkana har noen deilige oppskrifter på julegodis som jeg tror jeg skal sjekke ut-kjekt for dem å få en ny type godis i år,og ikke bare det samme konstant. "Blæææh,sjokoladetrøfler og fløtekarameller I ÅR igjen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...