Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Huff jeg holdt på å gjemme meg bak sofaen når jeg så på LOST jeg - det er nesten alt for spennende :hår:

Tenker din kjære blir glad for gaven ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sweety har du det bra? Her holder vi på å regne vekk i dag - fatter ikke at det kan bli så vått jeg!Og det på selve santhans ja :evil: festlig! Tenker det blir lett å tenne på bålet i kveld ja :roll:

Ha en superfin dag vennen

Klems fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Juhuuu....midtsommer... og de knallgrå skyene henger over hustakene og lover ikke spesielt godt for dagens båltenning. Vi skal på st.hansfeiring med jobben til Kjekkasen, og der er det tradisjon å pøse på med bensin før de tenner på bålet. Tenker det blir noen kanner i dag, ja.

Og sola har snudd! Huffeti huff,bare elendighet i dag :tunge1: . Faren min pleide alltid å synge "En sommer er over" på st.hansaften, mens han lo og klaska seg på låret, den onde fyren.

Bortsett fra været, Charmis, har jeg det kjempefint. Hjalp jammen med litt shopping i går, ja! Og så har jeg en ny bok som jeg skal kose meg med senere i dag.

Og litt husarbeid.

Hei, veslo! Moods of Norway har en del kjempekule klær,så ikke så rart jeg ikke klarte å motstå den skjorta jeg endte opp med :wink: .Håper du har det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper husarbeid går unna i en fei! :wink:

Kose deg med boken & ikveld med sambo! :-D

Krysser fingrene for sol hos deg også!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og jeg har ikke en gang begynt :oops:

Skikkelig Latskapens Dag i dag, energinivået har falt til bunns. Margelat, det er det jeg er.

Nå har jeg gitt meg selv en frist, skal begynne på husarbeidet innen kl 13.45, ellers.....ellers...ellers er jeg ikke helt sikker på hva som skjer, men tviler på at det er noe bra.

Planlegger en liten tur til Obs sport for å kikke på sykkel, for snart kommer skattepengene, og da blir det sykkelkjøp, og det gleder jeg meg villt til- elsker å sykle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

SOOOOOOOOOL!!! En stakket stund... Og den stakkete stunden var akkurart lang nok til at Pinny og jeg rakk å gå på butikken og kjøpe is (til meg), bæsjeposer (til Pinny) og cashewnøtter og cherrytomater (til meg det og..stakkars Pinny :oops: ).

Namnam, gode isen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er verden sånn? :(

Ønsker deg en god dag vennen - vi er heldige vi!

Her venter jeg på rørleggeren - og det pleier jo å ta sin tid!

Gutta er dratt på jobb og skole og lillefrøkna er akkurat sovnet igjen. Og det etter å ha gulpet på mesteparten av mammaen sin - men jeg har jo hørt at melk skal være så godt for huden så nå blir jeg sikkert kjempevakker :sjarmor:

klems :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallooo :-)

Nå er jeg sikker på at du blir (enda mer) kjempepen, Charmina-akkurat som Kleopatra, var det ikke hun som pleide å ta melkebad, montro?

I dag har jeg "bed-in", for jeg er litt uggen i magen. Kan det være noe jeg har spist? Slapp og elendig,i hvertfall, og med henblikk på været, så gjør det ikke akkurat noe. Pissreg. Aaah, jeg er så LEI. I ren frustrasjon kjøpte jeg meg den nye lettere selvbruningskremen til Natusan, så får jeg ihvertfall feika litt brunfarge. Men alle kommer sikkert til å tro at det er rust :tunge1: :evil: :hoho: .

Mamma ringte for å sjekke tilstanden, som den sykepleieren hun er, koselig .Været er enda verre i nord. 8 grader, og de fyrer i ovnen.Sommer meg i #&¤%*. Nå går jeg tilbake til dyna og den gode boka mi. Værtrøsteklem til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til snuppeluppa mi :trøste: syntes slettes ikke det var kjekt å lese at du ikke var bra! Du må da ikke holde på med slikt kan skjønne.......!

Her har du en :perebrus: med medisin så du blir bra, en :dagensrose: til å ha på bordet og en :gave: med sjokolade. Men den må du dele litt med Pinny altså :Hehe:

Kjempeklem fra Charmis`en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

oooo...taaaakk, sniiille Charmis! :kyss:

Tror det er sånn endagssyke, for jeg er bedre nå enn jeg var for noen timer siden, og da var jeg bedre enn i natt igjen, så det går framover.Tar det litt med ro bare.

På radioen synger Sissel Kyrkjebø "medmenneske-sanger". Med innlevelse. Sånne sanger gjør så utrolig sjelden inntrykk på meg, og det må da være et dårlig tegn, kanskje jeg er et tvers igjennom røtent menneske som bare tenker på shopping?Neeeh...håper da ikke det.

Jesus-sanger funker heller ikke på meg. Har traumer fra min kristelige periode (videregående) da jeg var med i sangkor, og skulle være solist på ymse lovsanger. Baaad feeling. Stod og prusta inn i mikrofonen mens jeg rødma og pressa ut den pinlige teksten. :oops:

Makan til tilståelser på en uggen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:sur::grine::sur::grine: Jeg hadde havna på side toooo...buhuhuuu.

Regntung dag i dag også ( :evil: :evil: :evil: ) og kaldt ( :evil: :evil: :evil: ), og jeg er trøtt som faderusken, og ingenting skjer egentlig akkurat nå.

Var en tur på Solsiden for å sjekke prisen på diverse hudpleieprodukter, i forhold til å bestille over nett. Og det lønner seg å bestille over nett.Big time! Så fram med visakortet og klikk i vei!

Kjøpte en kul topp på Pop In og lukta på ymse parfymer :wink: .

Vi er skikkelig trøtte i dag. Alle unntatt Pinny som er full av energi og vil ha vill action. Ikke i dag, Pinny, det er heeelg, og det regner, og du liker ikke regn (hun blir en stor pyse da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Side 2 :o slikt må da ikke hende min skjønne!!!!

Lurer på hvor jeg kommer til å havne mens jeg er på ferie :tunge1: grøss og gru :ler:

Håper helgen har vært toppers.

Megaklems til deg og Pinnysnuppeluppen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

mandag. Og sånn føles det jammen meg også. Og så er det så kaldt, at det er til å få fnatt av! I feel a forkjølelse coming up også. I tillegg skal jeg til legen for å få legeattest for kyssesyken, så foreløbig er det bare morsomme ting på plakaten.Jeg er så lei av å fryse at jeg snart blir gaaal.

Nå er dette i ferd med å bli en klagedagbok.Fy, lou, fy!

Men uansett, superkos med besøk i boka, som alltid

:klem: til Charmina

og :klem: til MrsL

Nå skal jeg koke meg en stor kopp te, og så skal jeg se ting an. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...