Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #2001 Del Skrevet 31. desember 2005 hei på dere! Semifreddo er en slags form for is- selve navnet betyr "halvfrossen", og den jeg lager i dag er en slags osteis,siden det er både ricotta og mascarpone i den (to kremost-typer).Håper den blir god,ellers blir jeg Neida-vi har jo daddelkaka . O elsker jordbærgele (gele i det hele tatt)-og hadde sikkert valg det,hvis han hadde kunnet,men jeg er dessertnazi i kveld.Mandag begynner "sunn og sprek"-så da blir det bare kaker med rug og grovmel,og bare på lørdager. Må gå og passe litt på kjøttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2005 #2002 Del Skrevet 31. desember 2005 Da ble jeg litt klokere i dag også. Tror jeg holder meg til geléen, jeg. Sånne ostegreier er ikke helt min smak, -eh....med unntak av en og annen Tiramisu, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #2003 Del Skrevet 31. desember 2005 Mett lei av raketter Nyttårsaften er årets mest oppskrytte aften,syns jeg,og i år var jeg ekstremt lei den allerede klokka 19.00,for da hadde skytinga allerede pågått siden klokka var ca.15.00....hva er vitsen med å fyre opp raketter nyttårsaften klokka 24,hvis man også skal smelle hele jula,SAMT hele nyttårsaften? Hvor mye penger disse menneskene bokstavelig talt har svidd av,aner jeg ikke,men garantert nok til at jeg kunne fått en god og lang shoppinghelg i europeisk storby. Eller Fødd en middels afrikansk landsby i flere år. Æsj,nå ble jeg skikkelig irritert. Maten var forøvrig kanongod-lammekjøtt mørt som smør... .Har enda ikke kommet til desserten, for vi ble så mette. Super rødvin og ser småtvilsomt teaterstykke på nrk1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. desember 2005 #2004 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Utrolig enig med deg når det gjelder denne oppskrytte aftenen. Her har de også skutt opp raketter i timesvis alt, og nå høres det faktisk ut som om klokka er 24 allerede. Og i Pakistan fryser folk ihjel, men det er det ingen som bryr seg noe særlig om, for det var jo ikke tusenvis av nordmenn på ferie der når katastrofen skjedde . Sånn, ute av systemet for nå . Jeg har unngått gråtetokter så langt og har sett på den nydelige, fantastiske siste episoden av Tornefuglene (okey da, en liten tåre, men ikke sånn deppe-tåre). Gele er ekkelt, så jeg skjønner dessert-nazi-greia di. Endret 31. desember 2005 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det er deilig å gråte litt,ja,og sånne suppetriste/romantiske/svulstighetstårer er jo egentlig bare deilig da. Nå er smellinga verre enn noensinne,og Pinny viker knapt fra min side ett minutt. Snart skal vi drikke litt champagne og spise enda noen lakrisbåter,men jeg kjenner på meg at det ikke blir noen "party all night long" på denne jenta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. desember 2005 #2006 Del Skrevet 31. desember 2005 Stakkars Pinny. Gi han en fra meg. Jeg venter på at klokka blir 24, skal jeg stå litt på verandaen og se - jeg har verdens beste by-utsikt faktisk . Så fort smellinga gir seg litt er det rett under dyna - trøtt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #2007 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR TIL ALLE MINE KG-VENNER! Nå er 2006 her,og denne boka blir bare en ren minnebok. Håper å se dere alle i den nye boka! Måtte 2006 bli et vidunderlig år,med få tårer,masse smil og glede,og samvær med dem vi er glade i. Nyttårsklem fra Pinny og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg