Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres godt ut, lillelou :)

Har laget meg en tråd om reisefeber på kropp og helse, men kanskje du har noen gode råd ang. kropper som lever sitt eget liv i forkant av at det skal skje noe spennende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyttegrisen, så flink du er!!! Hvor mange sorter har du egentlig bakt nå? Iberegnet karameller og gjærbakst? Vet O hvor heldig han er??? Håper det!

Jeg styrer på, har nå en ørliten pause i syarbeidet (gardiner). Irriterende gardinbutikkdame som sa jeg var ute i siste liten, med en syrlig og frekk tone. Jeg måtte bare svare at jeg ikke hadde så mye annet å gjøre enn å kose meg med litt sying, noe som selvsagt er blank løgn!

Har også vært barmhjertig og drept en syk fisk, den trengte nesten ikke dødshjelp, stakkar. Nu er den vandret (svømt) heden. Hun har to enkemenn, som til stadighet har slåss nå under sykdomsperioden hennes. Må nok skaffe dem en ny dame snarest.

Gjest lillelou
Skrevet

Hallo,jenter! :)

Her kommer Oppramsing av Sorter:

*fine rundstykker

* grove rundstykker med valnøtter og tørkede tranebær

*mandelbunn (suksesskake)

*pepperkaker

*brune pinner

*karameller

*nougatkonfekt

*myke sjokoladekarameller

*Charminas knudrete mandler

*fruktkake (bakes i kveld)

Tror det ble ca 10 ting til sammen. :sjenert:

Nå har jeg pause,før jeg setter igang med gulvvask. Det er så himla deilig med alt som er GJORT, så jeg kjører bare på nå som jeg kjenner jeg har overskudd. Tenker jeg takker meg selv i morgen. :)

O er ute og prøver å finne julegave til sin mor,samt til meg ( :sjarmor: ), og så skal han ta med seg noe ferdigmat hjem. Kjenner jeg han rett,blir det enten kinamat eller pizza...oioi...nå fikk jeg lyst på sushi,men det er nok å være litt storforlangende. ;)

Skrevet
Har også vært barmhjertig og drept en syk fisk, den trengte nesten ikke dødshjelp, stakkar. Nu er den vandret (svømt) heden. Hun har to enkemenn, som til stadighet har slåss nå under sykdomsperioden hennes.

:overrasket: Øøøøøh....hvordan slåss egentlig fisker?

Gjest lillelou
Skrevet

Har desverre ikke noen vidunderkur mot reisefeber. Eneste som funker for meg er å gjøre ting som får hodet mitt så opptatt at jeg ikke rekker å tenke på at jeg skal dra, og så kanskje en god cognac som "sovemedisin",og et godt,varmt bad,kanskje? Håper det gir seg,og at dere får en fin tur oppover! Det er jo snø over alt,så det blir nesten som å reise gjennom et juleeventyrland,tenker jeg.

Eller mente du at du blir kvalm? I såfall har jeg ikke noen superråd-ingefær skal hjelpe,og revet gulrot....

Hmmm :sjenert: .....

Gjest lillelou
Skrevet

Å fytti,så tjukke vi kommer til å være før denne jula er over... :sjenert:

:ler::ler::ler:

Skrevet

Jepp, jeg mente reisefeber ja.

Prøvde å sove litt, men da ringte seff telefonen akkurat i det jeg begynte å slappe av. Det er nok en lur ting å holde seg så opptatt at man ikke rekker å tenke på det. Det er bare det at jeg er ferdig til jul :)

Skrevet

Nå rekker nok ikke jeg særlig mer KG'ing før jul, så da vil jeg ønske deg en riktig god jul!!! Kos deg og nyt å slappe av nå som du har vært så flink! :klem:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

:nisse::nissekonekyss::nisseblunk::nissevink::gave::nisse::nissekonekyss:

Riktig god jul, Impia! :klem:

og god tur nordover!

-håper reisefeberen gir seg og at dere får en fin tur!

:nissevink::gave::nissevink::gave::nissevink::gave::nissevink:

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet (endret)

teksttypen harrington må huskes. :sjarmor:

Nå står fruktkaka i ovnen,og jeg farger håret. :)

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet
Nå rekker nok ikke jeg særlig mer KG'ing før jul, så da vil jeg ønske deg en riktig god jul!!! Kos deg og nyt å slappe av nå som du har vært så flink!  :klem:

Takk skal du ha, pusla! Riktig god jul til deg også :klem:

Skrevet

Du leder grovt over meg, Lillelou! Jeg som (av og til) er en så prektig husmor. :grine:

Hva har jeg produsert? Ikke mye:

* smultringer

* pepperkakecembalo (!) (ikke montert)

* karameller

- Og det var vel det hele.... MEN: Jeg skal bake en del brød.

Hvordan fisker slåss? Jo: De biter av hverandre de vakre halene, nå er den ene en frynsete fyr, stakkar.

Ekkel tilleggsopplysning: (Hopp over dette hvis ømfindtlig!) Når en fisk blir syk, prøver de andre å SPISE av den mens den lever. Urrrrghhhh!!!!

Ja, du er nok noe storforlangende mht sushiønske i kveld. A propos, jeg vil lære å spise/like sushi, kan du hjelpe?

Tror det KAN bli stuffing pga din opplysning om at det blir tammere uten, blidgjorde C-mann med ikkefornærmekulinarisksmaksetning. Tusen takk for velvalgte ord!

Nå er det god natt!

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Nå begynner vi å komme i land med juleforberedelsene, treet står på stua (det er perfekt og nydelig vakkert),og er i ferd med å bli pyntet. Jeg kommer sikkert ikke til å være her så mye de neste par dagene, så derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske alle som måtte titte innom her en riktig

:nissevink::gave::nissekonekyss:God Jul :nissevink::gave::nissekonekyss:

Måtte det bli noen fine og minnerike dager for både små og store.

juleklemmer fra meg og Pinny :klem:

Endret av lillelou
Skrevet

God, god, god jul, Lillelou!!! :nisse::nissekonekyss::nisseblunk::nissevink::klovn::gave: Kos deg med alt det gode du har produsert!!!!

Skrevet

:vinke:

Jeg er kommet helskinnet frem om en dog litt småredusert

Skrevet

Tar et lite sveip innom for å ønske den travle lillelou en riktig god jul.

Gjest lillelou
Skrevet

:klem::klem: Cata og Impia!

Godt å høre at du var kommet vel fram,Impers! Nå får du hvile ut etter turen og nyte ferien! :)

Nå er vi neeeesten ferdig! Har kommet til det stadiet hvor vi synker ned i sofaen med rundstykker med hvitost og et krus eller tre med epletoddy. ;)

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...