Gjest lillelou Skrevet 24. november 2005 #1481 Skrevet 24. november 2005 Har dessverre ingen snill og blid 60 åring, med mindre jeg kunne sende deg - altså - hva blir det nå....mannen til svigermora til en venninne av meg. Tror det ble rett. Han skulle de visst gjerne gitt bort nemlig. Heeeey....vi tar ikke imot KJIPE 60åringer,altså! Til trøst kan du få "beholde" O, for nå ser det jammen ut til at jeg har fikset det trådløse. Helt uten stygge ord, forøvrig, men med en skvett kaldsvette da jeg trodde jeg hadde kryptert meg selv ute fra alt. Skal vente med å være bråkjekk til jeg har logget meg på en gang til. Flink du er! Det hadde aldri jeg fått til...hadde endt opp i krampegråt ved dataen... Vel, siden jeg ikke knabber O, så lever sjokoladen din farlig igjen. Hahaha....den er spist opp... ←
Gjest lillelou Skrevet 24. november 2005 #1482 Skrevet 24. november 2005 Akk, vi er i samme båt. Mennene våre trykker på hver sin baby. Jeg vet ikke om vår/hans har fått noe navn. Er det ikke sånn at vi "fedre" må ganske ofte på byen og drikke øl med gutta, når karene nettopp har vært gjennom en fødsel??? Jo, det har jeg hørt noe om...og tradisjoner skal man ikke kimse av Tennene løper i vann av tanken på torsk og gulrøtter! Den ble kjempegod...og gulrotstuingen ble om mulig ENDA bedre. I tillegg hadde vi en liten hårete kompis som holdt på å bli gal av den deilige fiskelukten. Hun fikk en bit til slutt,hun også,og da holdt hun på å logre av seg halen... Arrrgghh! Svigermor som brååååker!!! Kan hun ikke få seg en baby og surfe på nettet etter snill, naiv OG tålmodig mann på 60 år??? Det skal hun...vi skal nemlig få trådløst nettverk,og se om det rekker over til henne...SÅ skal Snill Svigerdatter tipse henne om Interessante Sider På Nettet...og nei, det er ikke noen sider med nakengubbiser...det hadde hun IKKE hatt godt av... ←
Gjest lillelou Skrevet 24. november 2005 #1483 Skrevet 24. november 2005 Mett. Trøtt. Egentlig litt gira på å tafse på O,men tror jeg er for mett.... Good night,girlies
Gjest Olava Skrevet 24. november 2005 #1484 Skrevet 24. november 2005 Jepp! Mat er en farlig sex-dreper! det vet jeg mye om. Vi får bare håpe O er like mett (av mat)! Gudd nait!
Gjest lillelou Skrevet 25. november 2005 #1485 Skrevet 25. november 2005 Han var det.Og minst like trøtt som meg, så det ble en heller lite amorøs aften i går... Nå sitter jeg og taster på lille Dell! Og det er en god,og litt fremmed følelse. Så føøølsomt tastatur i forhold til gamle tjukkisen. Slitsom dag på jobb,men heldigvis bare blide kunder.så da går det jo bra.Merker at det begynner å bli jul,ja! Tusenogfjørti stykker var det! Og jeg har solgt ørten eksemplarer av "DaVinci-koden" og den nye boka til Annne B.Ragde.Ragdedama får til smør på grøten til jul,det er helt sikkert! Frusterer over antrekk til julebordet til jobben til O...uansett hva jeg tar på meg,ser jeg ut som en litt skummel nisse...håper det går over til i morgen! Nå skal jeg legge meg på sofaen og lese mitt nyeste lån, "Trekkopfuglen" av en japaneser som heter Murokami. Har hørt mye bra om den.
Cata Skrevet 25. november 2005 #1488 Skrevet 25. november 2005 Så koselig at lille Dell er samarbeidsvillig . Her i huset lyktes jeg med å kople på i dag også (som du ser) så Trådløst Nett kan ikke ha blitt altfor sur på meg. Og når jeg sjekker nettverksoppkopling så står det en pen liten "hengelås" der også, så jeg tror til og med krypteringen fungerte etter planen.
Gjest lillelou Skrevet 25. november 2005 #1489 Skrevet 25. november 2005 Jeg må si jeg er imponert,Cata! Stilig at du fikk det til! Men overrasket, det er jeg ikke. Jeg sitter og trøkker igjen...har lest en hel side i boka,og funnet ut at jeg ikke hadde Roen som kreves for å hengi seg til litteratur...jeg tenker mer på jul,og på hvilken film vi skal se i kveld -ikke Barbie i Fairitopia - og ellers bare annet møl og vås.Ikke har jeg fått meg til å sette de skitne koppene inn i oppvaskmaskinen,heller....
Cata Skrevet 25. november 2005 #1490 Skrevet 25. november 2005 Hmmm, så det er dine skitne kopper som egler sånn på mine at de ikke vil inn i oppvaskmaskinen heller.
pusla Skrevet 25. november 2005 #1491 Skrevet 25. november 2005 Så det er de Ragde-bøkene som gjør det stort i år, altså. Jeg lurer på om jeg ikke må sjekke ut dem jeg og, men jeg får vel ikke slengt dem på ønskelista nå - i min familie er alle så tidlig ute atte. Finner ikke roen til å lese bok for tida jeg heller, har det med å tenke på alt mulig annet rart. Kos deg
Gjest lillelou Skrevet 25. november 2005 #1492 Skrevet 25. november 2005 (endret) heisann, pusla! Jepp, Ragdedama selger som hakka møkk...enda et uttrykk man kan gruble på...hvorfor selger hakka møkk så godt? :klø: De er riktig gode også,så hun fortjener et bra salg. Koser meg bare verre- vi har sett gullrekka og spist pizza...skikkelige hjemmekosere,det er det vi har blitt. Håper du også har hatt en fin fredagskveld! Nå kjenner jeg lusa på gangen og alt det der, og atter en gang er det på tide å finne dyna. I morra er det ingen vekkerklokke som truer, bare vissheten om at vi må avgårde til midtbyen og lete etter lilla skjorte til O (tror jeg...vi har nemlig lest oss til at noe av det hotteste hotte i New York for tida er dressbukse,en skreddersydd smokingjakke og en farget skjorte inni.Lilla er sesongens farge, så da blir vi reddet,vi som ikke finner smokingskjorta til O.... ). Og jeg må ha strømpebukse . Kan bli heftig.Byen på en lørdag er ikke mitt drømmested.Trenger å lade opp med litt dynetid. Natta,piker! Endret 25. november 2005 av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 25. november 2005 #1493 Skrevet 25. november 2005 Hmmm, så det er dine skitne kopper som egler sånn på mine at de ikke vil inn i oppvaskmaskinen heller. ← Er nok mine kopper som leder an opprøret,ja.
Gjest Olava Skrevet 26. november 2005 #1494 Skrevet 26. november 2005 -Og nå KUNNE jeg fortalt en morsom historie fra virkeligheten om Ragdebokdame eller noe sånt. Kanskje den egner seg best live? -Skummel julsenisse? Det tror jeg neppe. Du som har SÅ mye lekkert i kottet!!! Har spist meg god og mett på skummel lutefisk. Nå lokker C-mann og night cup.
Hildegard Skrevet 26. november 2005 #1495 Skrevet 26. november 2005 Ingen sektkjole foreløbig, men pakkelappen fra Gudrun er kommet! Får ikke hentet før mandag da, jobber til kl 1500 i dag:(. Vi skal sikkert til svigers for å spise middag etterpå, kjenner det på meg. Ha en knall dag!
pusla Skrevet 26. november 2005 #1496 Skrevet 26. november 2005 (endret) Å selge som varmt hvetbrød er et uttrykk jeg kan forstå litt mer enn det å selge som hakka møkk ja. Vil tro det er noen gærne mennesker med galgenhumor som synes varme hvetebrød-uttrykket var så dølt at de ville sprite det opp litt??! Også var det det med å kjenne lusa på gangen - som jeg i lange tider trodde var på rommet gangen, og ikke den gå-greia liksom . Men noe mer logisk blir det ikke uansett. Fredagene skal nytes hjemme med gullrekka, rødvin og god mat, synes jeg. Det er da jeg trives best. Tror de aller fleste gjør det jeg, egentlig. Mens på lørdager bør man jammen finne på noe, for tv-kanalene har tydelig ikke tenkt på de som ønsker å sitte hjemme og se på god tv iallefall. Snøft!! Lykke til med by-turen og den lilla skjorta!! Endret 26. november 2005 av pusla
Gjest lillelou Skrevet 26. november 2005 #1497 Skrevet 26. november 2005 (endret) Det ble ikke noen lilla skjorte...ikke helt lett å finne en skjorte man bare vet eksisterer inne i ens eget hode.. Så vi endte opp på Bogart i stedet,og da ble det ny smokingskjorte og ny sløyfe, så nå blir O den GARANTERT stiligste på hele festen. Det ville han jo selvsagt vært uansett. Nå skal vi bare sløve litt,og jeg skal ha på neglelakk...det verste jeg vet-det blir aldri pent!!! Endret 26. november 2005 av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 26. november 2005 #1498 Skrevet 26. november 2005 Sånn.Neeesten ferdige og klare for julebordets gleder (?). Skal bare hjelpe O med smokingsløyfa og meg selv med sminkings,så er vi klare som små egg! Ha en fin lørdagskveld!
Gjest Olava Skrevet 26. november 2005 #1499 Skrevet 26. november 2005 Ojoj, O blir/er nok superstilig! Du også, kjenner jeg deg rett! Ha en strålende og fortryllende aften! :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: Må bare bruke denne også:
Bustetroll Skrevet 26. november 2005 #1500 Skrevet 26. november 2005 Jeg har funnet papp Håper du får en flott kveld.
Anbefalte innlegg