Gjest Olava Skrevet 8. november 2005 #1281 Del Skrevet 8. november 2005 Godt å høre at det spinner liv i deg, fru Bokhandlerinne! Lurer på om jeg skal emigrere til Asia og kalle meg nettopp: Corazon Peistrompet? (bok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #1282 Del Skrevet 8. november 2005 Corazon Peistrompet, du liksom! Det var egentlig et alldeles skrekkelig og litt morsomt navn! Lette etter dagboka di, men finner den ikke . Har du gjemt den på ett eller annet beintøft sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #1283 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg liker vinkesmileyen. .....den har så søte,småååå hender.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1284 Del Skrevet 8. november 2005 Jasså det er på TT du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #1285 Del Skrevet 8. november 2005 jepp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1286 Del Skrevet 8. november 2005 *snike meg på bokhandelen og se om lillelou kjenner meg igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. november 2005 #1287 Del Skrevet 9. november 2005 Åhhh, selvsagt!!! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før??? Skal snarest gå i en viss bokhandel og være en Gruuusom bridzilla!!! Skal kritisere invitasjonskort, kaliografipenner, papirkvaliteter og bordkort. Til slutt skal jeg be om snarest å få snakke med sjefen i stedet! :evil: :evil: :evil: Må bare vente til jeg er tilstrekkelig premenstruell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1288 Del Skrevet 9. november 2005 Åhhh, selvsagt!!! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før??? Skal snarest gå i en viss bokhandel og være en Gruuusom bridzilla!!! Skal kritisere invitasjonskort, kaliografipenner, papirkvaliteter og bordkort. Til slutt skal jeg be om snarest å få snakke med sjefen i stedet! :evil: :evil: :evil: Må bare vente til jeg er tilstrekkelig premenstruell.... ← I dag og i morra har jeg fri..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1289 Del Skrevet 9. november 2005 To dager på jobb, og allerede jubler jeg over å ha fri.... Stilig. Men føttene mine hadde godt av en pause nå.På slutten av dagen i går kneip jeg meg selv i å stå og fantasere om "lutfdempede såler" og myyyyke ting å stå på. Nå har jeg og Pinny vært på posten og hentet et rødt skjørt til lille meg. Deeeilig! For en snill og vennlig liten mor jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. november 2005 #1290 Del Skrevet 9. november 2005 Har mora di sendt deg et skjørt? Hørtes KOSELIG ut! Jeg har vært på trykkeriet og hatt ei fin stund med en ung og kul trykkerimann. Blir alltid voldsomt imponert av å se menn i aksjon med noe jeg ikke kan! Denne gang var det bildemanipulasjon på PC. Stønn!!! (Er klar over at jeg bruker dagboka di som bryllupsdagbok, det må jeg slutte med!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1291 Del Skrevet 9. november 2005 Ja! Slutt med det! Ellers sender jeg han her for å kile deg med barten sin! Ja,jeg har en snill mor! Og så fikk jeg plukke ut skjørtet helt på egen hånd, og det var bra, ellers har jeg en mistanke om at jeg ikke hadde likt det SÅ godt. Blir invitasjonene fiiine? Var trykkemannen kjekk? Jeg skjønner ikke at man kan bli så daff av å ha litt fri. Nå har jeg bretta sammen tre ullgensere og lagt dem i mannebeinets genserskuff, ellers har det vært fint lite framgang på husarbeidsfronten.Kjenner at jeg har noe rart i bihulene og ber intenst om at det ikke er forkjølelsen som kommer Tilbake og Tar Hevn. Da blir jeg i såfall nødt til å Fordrive den med litt god drikke fra bar-kista vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. november 2005 #1292 Del Skrevet 9. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. november 2005 #1293 Del Skrevet 9. november 2005 Du kan jo ta en profilaktisk tår fra barkista.. Trykkerimannen var ikke akkurat kjekk, men hyggelig, kul og ung, - og som sagt: Imponerende! Han hadde :skjeggebass: , men han prøvde naturligvis ikke å forføre en vordende brud. Jeg kunne jo ha latet som om det var dattera mi som skulle gifte seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1294 Del Skrevet 9. november 2005 ← sjallabais! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1295 Del Skrevet 9. november 2005 Du kan jo ta en profilaktisk tår fra barkista.. Trykkerimannen var ikke akkurat kjekk, men hyggelig, kul og ung, - og som sagt: Imponerende! Han hadde :skjeggebass: , men han prøvde naturligvis ikke å forføre en vordende brud. Jeg kunne jo ha latet som om det var dattera mi som skulle gifte seg.... ← Jeg tror jeg skal ta en tår fra kista...om ikke nå, så ihvertfall når vi skal se på LOST! :hår: Hadde jeg vært mann...og trykkerimann...eller kanskje ikke dèt akkurat, så hadde jeg sikkert vært en tvilsom fyr som gjorde mitt beste for å forføre Vordende Bruder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1296 Del Skrevet 9. november 2005 Limer inn en halv oppskrift.... 500 g kjøttdeig 2 skiver loff, bløtes i melk og klemmes tørre. 2 knuste hvitløksbåter 1 ss persille 1 ts revet sitronskall ½ dl revet ost salt/pepper 2 egg ¼ ts revet muskat hvetemel til panering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. november 2005 #1297 Del Skrevet 9. november 2005 Nå er det en uke til du kanskje ser meg i bokhandelen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. november 2005 #1298 Del Skrevet 9. november 2005 :klø: Hva skal vi med en halv oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1299 Del Skrevet 9. november 2005 Nå er det en uke til du kanskje ser meg i bokhandelen..... ← ps: Onsdager og torsdager har jeg fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2005 #1300 Del Skrevet 9. november 2005 :klø: Hva skal vi med en halv oppskrift? ← Jeg fant den i Arkanas dagbok-og den minte meg om en oppskrift jeg har hatt før i tiden på noen ultragode kjøttboller i tomatsaus.Skal prøve dem, tenker jeg.Og nå skal jeg straks ile tilbake til Arkadia og hente resten av oppskrifta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg