Gjest Olava Skrevet 31. oktober 2005 #1181 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bu-hu! Jeg føler meg utenfor gjengen. Liker ikke så godt sjokolade, jeg...snuffffs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1182 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bu-hu! Jeg føler meg utenfor gjengen. Liker ikke så godt sjokolade, jeg...snuffffs.... ← Men da liker vi deg jo bare enda bedre, for da blir det mer sjokolade på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1183 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå er jeg tilbake etter et totalt mislykket forsøk på å gå på konsert. Moralen med dette må være : Hvis du ikke er godt kjent et sted, heng deg aldri på eldre par og unge kjekkaser som tror de vet veien. Flott moral. På den annen side- nå har jeg fått skivst i meg enda mer is, og det er jo ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #1184 Del Skrevet 1. november 2005 Hvilken konsert var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1185 Del Skrevet 1. november 2005 En liten kammerkonsert i Olavshallen. Jeg endte opp med å lete etter konsersalen sammen med noen som overhode ikke hadde peil,og kom dermed for seint til konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #1186 Del Skrevet 1. november 2005 En liten kammerkonsert i Olavshallen. Jeg endte opp med å lete etter konsersalen sammen med noen som overhode ikke hadde peil,og kom dermed for seint til konserten. ← Æsj, så dumt Og var det ingen ansatte å spørre der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #1187 Del Skrevet 1. november 2005 Duuuuuuuuuh? Har du ikkje tenkt å opne bryllupsdagboka di snart att....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1188 Del Skrevet 1. november 2005 Niks.Jeg og to andre ble leid på villspor av en ung fyr som lot som om han visste hvor det var,og vi bølla oss gjennom noen stengte dører og herja rundt, og til slutt kom vi 10 min for seint fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #1189 Del Skrevet 1. november 2005 Æsj, så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1190 Del Skrevet 1. november 2005 Ja,det var urteit.Særlig ettersom jeg egentlig skulle treffe en av konsertpublikummet etterpå for litt hyggelig utskeielse.Endte opp med en bolle full av (høyst unødvendig) is hjemme i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2005 #1191 Del Skrevet 1. november 2005 Der ser du gullet........man kan ikke stole på unge menn engang Huff så dumt å komme for sent da! kjiiiipt!! Jeg har selv opplevd å storme inn i siste liten enkelte ganger ja! tror alltid jeg har så god tid jeg, men ender som oftes opp med å løpe som et pisket skinn for å rekke ting! Men som regel rekker jeg de da! Intet nytt å berette herfra egentlig! De små sover ennå så jeg slår ihjel litt tid - og husarbeid er ikke det jeg har lyst til å bruke den tiden på av en eller annen merkelig grunn............. Ha en fin tirsdag da snuppeluppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1192 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hallo, Charminasnupp ! Jeg skjønner deg godt,jeg....husarbeid er ikke det jeg har lyst til å slå ihjel tiden med akkurat nå,jeg heller... Heldigvis er jeg "unnskyldt" pga alt skrotet O har slept inn i stua.Kommer ikke til med noen støvsuger der,nei.... For ille at man ikke kan stole på unge menn! Og han fyren virket så overbevisende attpåtil.Grrrrr..... Håper du også får en deeeilig tirsdag! Endret 1. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #1193 Del Skrevet 1. november 2005 Duuuuuuuuuh? Har du ikkje tenkt å opne bryllupsdagboka di snart att....? ← *mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1194 Del Skrevet 1. november 2005 *mase* ← Jeg teeeeenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1195 Del Skrevet 1. november 2005 Stjal denne her fra MrsL's dagbok- Blir antageligvis morgendagens middag. Greske kjøttboller med ovnsstekte grønnsaker og ris: Greske kjøttboller: 4 porsjoner: 800 gr. karbonadedeig 1 løk 1-2 hakkede hvitløksbåter litt chili (jeg bruker nesten halve nederste del) 1/4 ts spisskummen salt nykvernet pepper ev. hakket frisk rosmarin olje eller smør til steking Ha karbonadedeigen i en bolle. Skrell og finhakk løken. Tilsett den sammen med hvitløk, spisskummen, chili, litt salt og pepper og evnt. rosmarin. Elt godt sammen og la stå hvile i ti minutter. Varm olje eller smør i stekepannen og form farsen til små runde kjøttboller. Stek dem brune på alle kanter og la dem trekke på middels varme til de er gjennomstekte. Ovnsstekte grønnsaker: 2 ss extra virgin olivenolje 1 løk i båter 1 rødløk i båter 1 rød paprika 1 gul paprika 2 squash, i tykke skiver 2 gulrøtter, i to på langs 3 ss. friske timianblader eller 1 ts tørket timian salt pepper 1 fedd hvitløk, presset Smør en stor langpanne med olje. Legg grønnsakene i. Dryss timian over. Krydre med salt og pepper, og press over hvitløk. Drypp gjerne litt olje på toppen, og snu rundt på grønnsakene. Stek dem midt i stekeovnen ved 200 grader i 30-35 minutter, eller til grønnsakene er knapt møre og har fått litt farge. Snu litt på grønnsakene av og til under stekingen. Sett balsamicoeddik på bordet om noen ønsker å friske på smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #1196 Del Skrevet 1. november 2005 Din tyv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #1197 Del Skrevet 1. november 2005 Det blir ikkert gode kjøttboller, men AT du gadd å skrive hele den laaaange oppskrifta, og tilogmed med rosa skrift!!! Si meg, har ikke du et bryllup å planlegge? - Og du bruker tida på kjøtboller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #1198 Del Skrevet 1. november 2005 ØHHHH, hva betyr KJØØØØTboller? - Og IKKERT? Må kjøpe nytt tastatur, det orker bare ikke å doble konsonantene uten at jeg bruker hammer og feisel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1199 Del Skrevet 1. november 2005 Ja,jeg har ikke mye vettugt å bruke tida på,det er helt sikkert. Kjøtboller og ikkert,ja....tydelig tegn på forfall! HAR DU TENKT TILSTREKKELIG PÅ DUKER OG LYSPYNT I DAG,DA??? Ransak din sjel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #1200 Del Skrevet 1. november 2005 SÅ festelig med sånne bråkete byggemenn som driver på i nærheten sant... Uff... er så dumt at en bare må finna seg i d... Har fått IKEA på hjernen eg og.... no kan eg så og si heile katalogen deiras utenat.... Er nk på tide å dra dit en tur snart tenker eg.... No skal eg kose meg med litt te og CRISPO! Men eg burde nok væra lika flink som deg og gå over til mørk sjokolade... ← Mine byggemenn er ekstremt glade i å bråke.Og så går de på en sånn artig måte, omtrendt som de små doserne i "Fraglene",hvis du husker dem.De elsker å holde styr med spikerpistolene sine.... IKEA er et deilig sted- men akkurat nå er jeg såpass blakk at gjør best i å holde meg unna...ellers blir det ikke noe bursdagsgave på stakkars Hildegard . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg