Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1081 Del Skrevet 25. oktober 2005 ! Ååå,det hørtes ut som en koselig seinkveld . Columbo er jo bare en sjarmerende gammel slu rev,da.Han får folk til å poppe som popcorn. Sånn frossen kjøler med sauehodebein-rester høres ganske...groteskt ut,egentlig...Nå får jeg noen skremmende visjoner av den.Og verten deres ligner plutselig på en litt skummel fyr med svart kappe og litt vanskelig tannstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. oktober 2005 #1082 Del Skrevet 25. oktober 2005 Verten har helt grei tannstilling, hehe. Ryktene sier han kasta alle sauehodene i søpla ved neste fryseropprydding. Har du målt Pinny??? Jeg tror jeg er modig nok til å tåle opptil 60 cm. Er det forresten frekt å skrive så laaaang ting i dagboka di som jeg f. eks. gjorde i går? Jeg har ingen dagboketikette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1083 Del Skrevet 25. oktober 2005 Neida, det fins ingen begrensninger på hvor lange innleggene i dagboka mi skal være, så bare kjør ivei-det er gøy å lese laaange innlegg. Pinny er et lite helvete å måle.For hun vil ikke stå,men setter seg deis ned på rumpa.Og der sitter hun. Men hun er ca 20 kg,og litt rund (pga enkelte hundemødres forkjølelser og ødelagte bein...), så hun er som en border collie,omtrendt,kanskje til og med med litt kortere ben.60 cm er hun definitivt ikke, mitt lille rare bollerusk. I dag tar jeg sykedag,jeg.Hoster som en gal,og gjør baaare sakte ting,og skal snart helle i meg en stor kopp melk med honning.Ikke helt Fedon, men skru deg,Fedon, jeg er forkjølt! Og så har jeg trøstet meg selv med å bestille et fotsidt volangskjørt i silke, julerødt med bittesmå rosa rundinger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1084 Del Skrevet 25. oktober 2005 Sånn. Da står middagen og putrer lystig på komfyren.I dag skal vi ha noe nytt og spennnede-nemlig en vegetarisk pastarett med gulrøtter (masse gulrøtter),løk,tomat og kikerter og crème fraiche. Det lukter supergodt allerede.Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1085 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå snakker jeg på msn med min lillesøster,som endelig har kommet fram til Sacramento. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. oktober 2005 #1086 Del Skrevet 25. oktober 2005 Julemodus på deg og? Her og . Fikk så lyst på klementiner i dag, spurte en mat-guru-kollega om det var tidlig for klementiner og han holdt på å dåne. "Klementiner???? Ja, det er aaaaltfor tidlig, de er ikke gode før nærmere jul!". Jeg ser sjokka tilbake på han: "jamen, kjære deg, det ER nærme jul!!". Så du er kjøla enda?? Greit med en anti-Fedon-sykedag da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. oktober 2005 #1087 Del Skrevet 25. oktober 2005 Du godeste, Sacramento!!! Synes du skal slutte med pinnymåling, dette går helt fint, og jeg glemte en stund at hun ikke er HAINNHOINN! Håper denne forkjølelsen blir borte snart, slik at du kan synge vakre lerketriller for O!! Bare hold det gående med provokasjonsnissene! Jeg nekter å bruke nisser (øhhh, hvordan "bruker" man en nisse?) på flere uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2005 #1088 Del Skrevet 25. oktober 2005 I dag tar jeg sykedag,jeg.Hoster som en gal,og gjør baaare sakte ting,og skal snart helle i meg en stor kopp melk med honning.← Blæh! Melk med honning høres ikke godt ut. Hadde jeg vært forkjølelsesvirus, så hadde jeg tatt skrekken. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1089 Del Skrevet 25. oktober 2005 pusla! Ja,jeg er i ganske så julete modus. FØLER at jula er så nær,så nær,jeg også, og jeg elsker å kose meg med førjulsting og spise klementiner (namnam!) og tenne lys og slikt. Fant ut at Fedon bare fikk være Fedon i dag.Ikke at jeg er en av hans mest trofaste nye apostler (og de sier jeg etter bare 2 dager...).Det er viktig å ha vett til å ta en "plei deg selv-dag" eller tre når man er forkjøla,og ikke bare drive å tenke på teite kjappe og sløve karbohydrater og alt det der.Basta! Håper det står bra til! Corazon! Puh! Godt at jeg slipper å drive å styrem er med måling av Pinny-det var et tapt prosjekt .Hun bare setter seg ned, og "rumper" seg bort til kneet mitt når jeg prøver å måle henne. Hoster fortsatt som en tulling,og høres ut som ei gammel kveksekjerring hver gang jeg prøver å synge til O.Han ser direkte redd ut! Sacramento,ja. Hun er der sammen med ei venninne.For tida er de hos vår farfars kusine (!), Rosie og hennes mann, og der lever de luksuslivet, ettersom det er en velbeslått familie det er snakk om.Heldiggrisene. "Vi kommer neste år", sa jeg til Rosie, og da sa hun "Hjertelig velkommen" . Min søster og venninna skal være i USA til midten av januar, og skal, foruten Sacramento til Los Angeles og San Francisco, Disneyland og på "skiferie" på hytta til sine verter oppe i ettellerannet fancy rikas-distrikt.Heldiggrisene,en gang til! Men JEG er stappmett nå,så jeg skal sette meg ned og fordøye.Det var GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2005 #1090 Del Skrevet 25. oktober 2005 Blæh! Melk med honning høres ikke godt ut. Hadde jeg vært forkjølelsesvirus, så hadde jeg tatt skrekken. :hår: ← Gambler på at virusene tenker det samme som deg. Nå skal jeg snart ta et glass whiskey til "dessert",og forhåpentligvis knerte enda noen flere små slemmaser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 26. oktober 2005 #1091 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tror bestemt brennevin i diverse former er superkillere i forhold til basiller OG virus. I anstendighetens navn slenger jeg på at mengdene ikke må overskride seg selv eller andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2005 #1092 Del Skrevet 26. oktober 2005 ! Mine basilusker er så standhaftige at de må medisineres med små glass i seine nattetimer over flere dager. Nå er jeg straks på vei for å ha nytt møte med "jobbdama" mi-hun har visst tenkt ut noe lurt.Hva det er ,blir spennende å se. Det regner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2005 #1093 Del Skrevet 26. oktober 2005 Fikk bare plutselig et litt artig syn på netthinnen...........nemmelig, tenk hvordan det hadde vært om driftene våre var like sterke som hundenes når de har løpetid da Der vi liksom la oss foran ytterdøren og nærmest ulte God Bedring fortsatt vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 26. oktober 2005 #1094 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ojojoj! Kanskje du får deg en JOBB!!! Krysser fingre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2005 #1095 Del Skrevet 26. oktober 2005 Fikk bare plutselig et litt artig syn på netthinnen...........nemmelig, tenk hvordan det hadde vært om driftene våre var like sterke som hundenes når de har løpetid da Der vi liksom la oss foran ytterdøren og nærmest ulte God Bedring fortsatt vennen min ← Ohoooo! DET hadde vært skummelt,det! *får bilder på netthinnen av ulende desperate ungkarer og babes i kortkorte skjørt* Ville tilstander.Tror ikke jeg har helt godt av å fantasere videre om det. Takk for god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2005 #1096 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ojojoj! Kanskje du får deg en JOBB!!! Krysser fingre... ← Ikke stort mer enn strategiplanlegging og brainstorming på møtet i dag. Ble ganske skuffa sist gang, så tror jeg skal holde en litt lav profil helt til jeg evt. får noe klart. Men jeg har spist litt is,og det var slettes ikke verst.Ellers har jeg hatt den lengste hjemturen på lenge.Tok buss 36,for den har svigermorfrøet sagt at kjører til Moholt.Jodda!BAAARE etter at den har kjørt rundt på Brundalen og Jakobsli . Jeg skal konsekvent ALDRI MER følge hennes råd. Endret 26. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. oktober 2005 #1097 Del Skrevet 26. oktober 2005 Vært på sightseeing i dag du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2005 #1098 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jups.Sett et par totalt uintressante veier jeg ikke hadde sett før,ellers var det gammelt nytt . Svigermorfrøet må ha veeeldig god tid når hun skal hjem, siden hun konsekvent tar den bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. oktober 2005 #1099 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hun liker vel å se verden hun da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2005 #1100 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja,og nå kan hun se verden fra sin splitter nye Toyota Corolla! Så slipper hun å kjøre dølle bussruter for å få sett seg litt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg