Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1061 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hallais,Corazon , og takk for støtte til PLANEN! Jo flere støttere,jo mer standhaftig blir jeg! Pinny er veeeeldig dame for tida,også.Akkurat i øyeblikket er hun bare Livstrøtt, og Deprimert, og selvfølgelig k**,men det goes without saying for tida... Hun syns jeg er skrekkelig kjedelig og kjip og alt det der.Når selv O's lettere kristeliøse mor syns Pinny burde fått parra seg, hvorfor er egentlig jeg imot? K*** hanhunder er et mareritt,og når de i tillegg heter Rex,kan jeg virkelig se for meg at det blir ille. En av Pinnys kandidater er jo gordonsetter,men jeg var raskere enn de to til sammen, og fikk slept med meg mitt lille krek hjem. Nå skal jeg prøve å måle hvor høy Pinny er.... Hun er ca noenogførti cm! Hun nekta nemlig å STÅ sånn at jeg fikk målt henne, ville bare bumse og deise rundt omkring og være blid.For en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1062 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har den ene Fedonboken og bruker den masse. I begynnelsen hadde vi den på kjøkkenbenken og fukgte den slavisk, men nå er vi mer vant til hva som kan være i de forskjellige rettene så da er det lettere å komponere litt selv. ← Det er godt å høre.Omtrendt sånn jeg har tenkt det skal bli hos oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1063 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sjekk dagboka mi - har svart deg ang. Lian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1064 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk,MrsL Syns det hørtes ut som et flott lokale-og minimalistisk,samt lys fra byen" høres veldig "oss" ut-så vi må visst ta turen oppom der .Og at maten er god vet vi jo allerede. HVORFOR driver folk fra Mo i Rana og ringer meg? TO ubesvarte anrop,begge fra Mo i Rana mens jeg og Pinny har vært ute og plukka frosne epler....Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1065 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg vil ha sånne frosne kjølere som Corazon skal ha! Men jeg vil ha våre med rognebær og høstblader, evt bare rognebær, og de skal være til champagne og hvitvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1066 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk,MrsL Syns det hørtes ut som et flott lokale-og minimalistisk,samt lys fra byen" høres veldig "oss" ut-så vi må visst ta turen oppom der .Og at maten er god vet vi jo allerede. HVORFOR driver folk fra Mo i Rana og ringer meg? TO ubesvarte anrop,begge fra Mo i Rana mens jeg og Pinny har vært ute og plukka frosne epler....Skummelt! ← Det var ikke meg... jeg lover..... det var ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1067 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg vil ha sånne frosne kjølere som Corazon skal ha! Men jeg vil ha våre med rognebær og høstblader, evt bare rognebær, og de skal være til champagne og hvitvin. ← Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1068 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det var ikke meg... jeg lover..... det var ikke meg ← Med mindre du driver og opererer under dekknavnene Beate og Roger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1069 Del Skrevet 24. oktober 2005 Med mindre du driver og opererer under dekknavnene Beate og Roger.... ← Hmmm, kjenner både Beate og Roger jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1070 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hmmm, kjenner både Beate og Roger jeg da ← Skjønte jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1071 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Her er akevittkjøleren til Corazon. Endret 24. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. oktober 2005 #1072 Del Skrevet 24. oktober 2005 Næmmen?? Blir du telefonterrorisert fra Mo i Rana, du da. Huff og huff. Skal man nå først bli telefonterrorisert så bør det i det minste være anonym telefonterror skal det bli noe sus over det. Jaja, ikke så godt å bli veldig terrorisert når de bare ringer mens du er utenfor rekkevidde. Da nytter det ikke engang å ta fram 17. mai fløyta og gi et skikkelig *piiiiiiip* til terroristen (anerkjent triks mot telefonterrorister.....). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1073 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og de terroristene de er så teite at de ikke har SKJULT NUMMER en gang! *Og den var til dere,Beate og Roger fra Mo i Rana* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1074 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skjønte jeg det ikke. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1075 Del Skrevet 24. oktober 2005 Her er akevittkjøleren til Corazon. ← Stilig - har hun laget den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #1076 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og de terroristene de er så teite at de ikke har SKJULT NUMMER en gang! *Og den var til dere,Beate og Roger fra Mo i Rana* ← Hva var det de ville da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1077 Del Skrevet 24. oktober 2005 Stilig - har hun laget den selv? ← Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2005 #1078 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva var det de ville da? ← Ingen anelse overhode.... Ikke stønne inn i øret mitt, håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. oktober 2005 #1079 Del Skrevet 24. oktober 2005 Åhhhh! Jeg er så smiiiiigret!!! Tenk at kjøleren er et samtaleemne! - En deilig måte å bli baktalt på.. Supersmigrende at du også vil ha kjøler! Men, øhhhh, nå er det jo ikke jeg som har funnet den opp, da... Man kan selvsagt ha hva som helst i den. Her er en historie fra das Wirklichkeit: Jo, vi var altså i et smalahove-selskap for et par-tre år siden. Hva stod på booordet? Jo, en AKEVITTKJØLER. Den var fyllt med høstløv og var fortryllende vakker! (Og nå tror du sikkert at folk i min krets ikke tenker på annet enn digre isklumper, vel...) Man skrøt naturligvis veldig av klumpen, og det smigret den etter hvert ganske fulle verten, hvorpå han fikk en lys idè: Til neste års smalahovelag, skulle han lage en ny kjøler, men den skulle være fyllt med....sauehodeskaller!!!! Dette mente ham så seriøst, at han samlet alle skallene, noen helt avspiste, og noen delvis, i en plastpose. Denne puttet han i fryseren på vent til neste produksjon. Denne vakre historien ender med at han hittil ikke har arrangert flere slike sauefester, men han sier det blir ett i år... Brum brum, eller rettere sagt: Bææææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. oktober 2005 #1080 Del Skrevet 24. oktober 2005 - Og, jada, jeg vet at det ikke heter "ett fest". Når jeg ser trykkleifer, er det alltid for sent, innlegget er allerede på veg ut i verdensveven. Nå er det over til Columbo. - Kanskje den eneste "detektimen" jeg klarer å følge med i, og forstå hvorfor, hvordan, når osv, uten å ta livet av medtittere med spørsmål... - Og ved siden av: Stekt piggsopp.. Tror jeg dropper å sette kjøler på bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg