Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #961 Del Skrevet 18. oktober 2005 HULLU!!! Håper du vet å sette pris på mine besøk, p.g.a. treg PC tar de i gjennomsnitt 8 minutter av min dyrebare tid (som jeg i dag bare har somlet bort, bl.a. på sofaen). Må skjerpe meg kraftig nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #962 Del Skrevet 18. oktober 2005 hullu! Setter stoooor pris på besøk!Knall! I dag er O litt sjuk, og hjemme fra jobb, og i ren sympati er jeg også litt sjuk og går rundt i hans ullgenser.Jeg har smurt han inn med tigerbalsam, så nå lukter han gammel onkel,og er relativt trygg fra pågående oppførsel fra min side . Utenfor bunker og dunker byggemennene.I dag har de til og med fått opp noe som ligner på noe som skal bli en vegg, og det er jo ikke verst når man er bare to små byggemenn!Men de bråker noe infernalsk,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #963 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fy skamme bråkemenn!!! Stakkars O, men han kommer seg vel med litt omsorg. Har nå vært ute og luftet europrisklærne, skal lage lasagne. Maskina går nå i full fart, så du trenger ikke lenger være SÅ takknemlig for besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #964 Del Skrevet 18. oktober 2005 *puh* :blunke: . Godt maskina er i full fres igjen! O er nå offisielt oppe av dyna,og av en eller annen grunn er jeg skikkelig piss sur i dag. Jeg fatter og begriper ikke hvor det kommer fra,jeg bruker virkelig ikke å være i sånt humør. Merklich.Håper det gir seg. :blunke: Nå snakker vi om mat, og det er visst min tur til å bestemme hva vi skal ha. Denne turen veltet naziregimet vårt med billig og hjemmelaget mat-vi har vært daffe og trøtte og totalt utenfor matlagingsmodus. Pinny maser og maser og vil bare ut og med tilfeldige hanhunder, og det stresser meg også litt. Sååååååååååååååååååå, booooooooooooooooooort med dåååååååååååååårlig humøøøøøøøøøøøøøøøøøøør! Bort,bort!!! *synge* "Bli blid...trararattatatta ta,bli blid...trarattatatta ta, finn en surpomp, spill en melodi og si "bli blid". Hjalp det? Egentlig ikke. Vet dere,jeg tror jeg bare drar meg ut av denne dagboka før dere andre blir i elendig humør også. Jeg kan nusse litt på dere, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2005 #965 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jamen, lillelou da, det er jo vi som skal stikke innom deg og si "bli blid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. oktober 2005 #966 Del Skrevet 18. oktober 2005 Oooooo! Fristende,men liiiiiitt skummelt. Kanskje jeg bare MÅ, rett og slett. ← *vifter strengt med pekefingeren og regner med det hjelper på at du bestemmer deg for å bli med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. oktober 2005 #967 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva er det jeg hører? Har du ikke tenkt å bli med for å treffe oss den 10. desember??? Du MÅ da det! Har jo lyst til å treffe deg jeg også jo. *vifter med pekefingeren sammen med MrsL* (forresten - hvorfor ligger dagboka di blandt A-E? Lillelou er da vel ikke inni der. var jo vanskelig å finne dagboken din, jo...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #968 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hallo,dere pekefingerviftende piker! Jeg er riktig så fristet,jepp,jeg er det! Og når dere kommer og vifter med fingeren,så smelter jeg som smør . Dette er en begivenhet man må få med seg! Spennende- selv om jeg allerede er overbevist om at dere er BRA DAMER. Dagboka mi havna her, fordi jeg var sånn ei forvirra høns da jeg skulle opprette den, at jeg trodde det var navnet på dagbøkene som skulle være alabetisk sortert,og siden har jeg bare blitt her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #969 Del Skrevet 18. oktober 2005 Og forresten: Jeg er blid igjen! Blid,blid,bliiiiiiid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #970 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jamen, lillelou da, det er jo vi som skal stikke innom deg og si "bli blid" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #971 Del Skrevet 18. oktober 2005 Håper du nå ligger og sover søtt på din tilkommendes arm Av en bestemt årsak, sitter jeg oppe en god stund. Skal kanskje røpe hvorfor i morgen... Hilsen Mystisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. oktober 2005 #972 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er riktig så fristet,jepp,jeg er det! Og når dere kommer og vifter med fingeren,så smelter jeg som smør . Dette er en begivenhet man må få med seg! Spennende- selv om jeg allerede er overbevist om at dere er BRA DAMER. ← litt her også jeg :hoppe: (blir ikke jeg sprek nå, som står og hopper i 3 dagbøker, da blir jeg aldri sprek) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #973 Del Skrevet 18. oktober 2005 Åhhh, at du orker, Chiquita!!! Jeg drikker litt rødvin og avstår fra hoppingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. oktober 2005 #974 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei vennen min Alt for lenge siden jeg var her nå! Men siden jeg i perioder har hatt 7 unger å ta meg av her pluss bursdagsfeiring of sykdom så føler jeg at jeg har en bitteliten god unnskyldning iallefall Men du har ikke vært glemt da - bare sånn at det er sagt! Intet nytt herfra egentlig! Ungene holder meg i ånde, og siden huset fremdeles ikke er begynt å vaske og rydde seg selv så holder det meg litt i ånde også! Vi har hatt fantastisk vær i en uke snart-det er helt utrolig egentlig! Og gjett om jeg har savnet en hund å kunne gå ut med da!Misunner deg veldig Pinny altså! Gi henne et smell på snuten! Og her er en digermegastor til deg -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. oktober 2005 #975 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Charmis!!!!!!!!! Så utrolig kjekt å se deg! Klart du er unnskyldt- du står jo på og har allverdens å holde på med-men jeg tenker på deg allikevel,snuppa! Du er bra tøff, og en supermamma,det er noe av det jeg er mest sikker på i hele verden!Glad i deg vennen!Nuss fra Pinny og gedigen klem fra meg! Endret 19. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. oktober 2005 #976 Del Skrevet 19. oktober 2005 Chiquita,jeg er sikker på at du blir supermagasprek nå.Jeg også vil være med og hoppe-gleder meg til å treffe dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. oktober 2005 #977 Del Skrevet 19. oktober 2005 Håper du nå ligger og sover søtt på din tilkommendes arm Av en bestemt årsak, sitter jeg oppe en god stund. Skal kanskje røpe hvorfor i morgen... Hilsen Mystisk ← Ååååå...SPENT!!!!Sidetdaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. oktober 2005 #978 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehehe (mystisk latter) Det er ikke så veldig spennende for andre enn meg selv. Saken er at jeg har sluttet å røyke i dag, derfor måtte jeg ta en ekstra dose i natt. Har hverken ønsket eller prøvd å slutte på 10-12 år, men nå blir det! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. oktober 2005 #979 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tøft! Er full av respekt for folk som stumper røyken. Røyker ikke sjøl, og har aldri gjort det, men O røyker litt innimellom.Han forsøkte å slutte for etpar år siden,men fikk et skikkelig smell (brukte sånn avvenningspille), og ble sykemeldt i flere måneder, og fikk streng beskjed om å BEGYNNE å røyke igjen av legen. Han har også planer om å slutte, men han får ta det i sitt eget tempo, det er ikke sånn at han går og røyker meg opp i ansiktet. Heia,Corazon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. oktober 2005 #980 Del Skrevet 19. oktober 2005 Neeeeeei!!!! Jeg skrev et langt innlegg, og slettet det! Det jeg skrev, var noe slikt: Jeg har ventet på DAGEN, da tiden var moden for å slute å røyke. Jeg visste den ville komme, i løpet av høsten eller vinteren. Så kom den dalende ned som en gave i går. Hittil har jeg kost med med sigarettene, uten dårlig samvittighet. Kanskje O kan gjøre det også? Han slutter nok når tiden er moden for ham også, kanskje den ikke var det forrige gang han prøvde. Hørtes skummelt ut med den pillen! Supert at du lar ham holde på, uten mas. Du er en klok dame!!! :rosasmil: Jeg skal heller never bli en sånn anti-anti-anti med moralistiske pekefingre overfor andre. Jeg mener bestemt at alle må få ha personlig frihet til å eventuelt ødelegge seg selv med fet mat, sukker, røyk, alkohol etc., hvis det er det man vil. Har en trist historie fra virkeligheten om hvordan jeg kom fram til dette. Help! Dette ble faen meg et seriøst innlegg. Beklager hvis jeg kjeeeeder deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg