Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Drit. Bikkja har fått løpetid...eller;det var jo egentlig forventet, så hva syter jeg etter, jeg visste jo det ville bli omtrent nå. Hun vil bare ut.Og så blir hun mer stressa og bjeffete,og vi passer på å være så r-o-l-i-g-e som overhode mulig.

"Det er jo bra Pinny har fått løpetid", sa O."Da skal jeg ta henne med ut sånn at hun kan få paret seg,så får du mer å holde på med på dagtid" (valper). Never ever...èn sånn er nok. ;):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: ,veslo!

Det er litt styr,ja.Og enda er hun ikke på sitt mest desperate enda, det kommer ikke før mot slutten av perioden. Heldige sviger som får passe henne i helga, da, og vokte henne mot pågående hanhunder :ironi: .

På farten til byen-må få fatt i tynnstrømpebukse og etpar småting til turen.I morra skal jeg være hjemme og være pakkenazi.

Ohoi,som jeg gleder meg!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir herlig med tur for dere! Hurra!

Hvorfor kommer du ikke med håndkleplanen? Har purret flere ganger. Du må ikke bare slenge ut en slik godbit uten å følge opp! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Det var den håndkleplanen,ja....ikke så genial,men mer resirkulering av ikea-oppbevaringssystemer, egentlig. :) Jeg tok en hylle med tre kurver i strekkmetall og skvisa den in på badet, så fikk vi håndklærne vekk fra benken der vasken er. Veldig okei,og mye mer oversiktlig. Vi skal jo til med oppussing av badet, så alt er bare mellomløsninger.

Hjemme med tynnstrømpegbukse, en obligatorisk (og lækker!!!) gloss fra Body Shop, og den siste cd'en til Anja Garbarek. Klart for vasking av kjøleskap, planlegging av pakking og generelt en kos ettermiddag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for etterlengtet info om håndkleoppbevaring! Skal snart pusse opp badet her også.

Nå MÅ jeg rydde kjøkkenet, det ser uverdig ut!

Premiere på opera i kveld, derfor må det dusjes og fikses og sminkes i god tid.

Kommer vel omtale i avisa i morra, men ettersom jeg har en svært lite fremtredende rolle denne gangen, håper jeg IKKE jeg blir nevnt. Det vil i så fall bety at jeg har drette jævlig på draget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:hoho::hoho::hoho: Jeg FORVENTER å lese i anmeldelsen i morgen om "Hu i koret". :sjarmor:;)

Sminking før premierer er en Alvorlig Sak! Jeg pleide å begynne etpar timer i forveien-minst-når vi hadde konserpremierer, selv om jeg bare var en liten prikk på scenen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom å hilse på jeg...da jeg var innom Cons fant jeg i samme slengen frem til dagboken din, og da kan jeg jo ikke logge av før jeg har skrevet noen ord! :)

Hvordan går det med deg da?

Du var jo alltid trofast innom bryllupsdagboken min... ;)

Håper du får en fortsatt kjempefin uke!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Må bare innom å hilse på jeg...da jeg var innom Cons fant jeg i samme slengen frem til dagboken din, og da kan jeg jo ikke logge av før jeg har skrevet noen ord! :)

Hvordan går det med deg da?

Du var jo alltid trofast innom bryllupsdagboken min... ;)

Håper du får en fortsatt kjempefin uke!

:vinke:

Heisann, Orkidèen! :)

Her går det bare finfint ;)

For en strålende avatar du har funnet deg! Jeg må le hver gang jeg ser den-minner meg om en gravid jellybean (tuttifruttissmak). Så artig at du droppa innom-Goood uke til deg også, og til Lille Noen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk, Cata! :klem:

Sånn,ja! Der var hei til meg også!!! Hurra! :perebrus::hoppe:

Nå har jeg sett en goood del dårlig tv.Først dro vi til IKEA, og det var jo gøy, som alltid. Men O er en "gå med fornuftig tempo gjennom IKEA og overse de tingene vi ikke skal ha i dag"-mann, og det er eeegentlig ikke jeg.Ikke mann! Og i dag gikk det egentlig litt vel fort. Vi fikk røska med oss en nal til 8 kr og to glassburker til oppbevaring av tørrvarer (jeg har hatt havregryn og tagliatelle i dem nå,og satt dem på kjøkkenbenken).Samt en pølse til hver og en flaske hylleblomstsaft. Tenker jeg kommer sterkere tilbake når det nærmer seg jul, IKEA!!! :sjarmor:

Så var det dårlig tv-tid. Vi har sett "Dr Who", og det er egentlig gøy, men så så jeg en møldårlig,kvasikristeliøs skummelserie på tvnorge etterpå, og det var en porsjon for mye. :forvirret:

Ellers har vi begynt å tenke på hva vi skal ha med oss på turen, og "lillelou pakker fornuftig til tur" er en serie som egentlig ikke finnes, så derfor sliter jeg nå. O har allerede pakket en liten koffert til seg selv."Du kan få den store" sa han og gliste sitt bredeste glis. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Orkidèen! :)

Her går det bare finfint  ;)

For en strålende avatar du har funnet deg! Jeg må le hver gang jeg ser den-minner meg om en gravid jellybean (tuttifruttissmak). Så artig at du droppa innom-Goood uke til deg også, og til Lille Noen  :) .

:hoho:

Gravid jellybean faktisk... Jaja, jeg føler meg jo forsåvidt som en da, populært bare kal BØNNA!!! :ler: En begynnende feit bønne med kviser, riktignok! :sjenert:

Utrolig skjønn da, den hårete babyen din! :Nikke: Sånn vil jeg også ha, med tid og stunder...men én ting av gangen. Er jo like slapp og tiltaksløs som en ullsokk om dagen! :rodme:

Snik gjerne litt mer i dagboken min, bare koselig det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Lenge siden jeg har vært her nå men det er så hektisk for tiden med syke unger og det hele!

Ville bare innom og si at jeg tenker på deg sweety!

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:vinke: alle sammen!

I dag er det jeg som er slapp og tiltaksløs som en ullsokk! Det bare traff eg som et digert kawlæmm! I morges, ikke lenge etter at jeg stod opp....hmmm...men man får bare vente til deg gir seg :sjarmor: - så langt har jeg vasket et halvt kjøleskap,og ellers ligget på sofaen med kjempegod bok, som jeg leser så saaaakte som overhode mulig. :)

O begynte og skulle "fikse" cdspilleren i går-det ente bare med at den ble satt totalt ut av drift :sur::roll: - så som "bakgrunnsstøy" har jeg MacGyver som forsøker å redde verden.Igjen. :)

Utrooolig kjekt å se deg her igjen, Charmina!! :klem::kyss:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: MrsL!

Ikke så aktiv her inne i dag.Er mye styr og pakking før turen i morgen!Yehaaa! På den annen side- svulst-tingen min er irritert igjen....håper den roer seg ned til i morra, ellers kan jeg antageligvis ikke dra. :sur::sinna::twisted::grine:

Wellwell, jeg får pakke og se hvordan tilstanden er da.Ikke ta noen sorger på forskudd. :)

Nå er det uansett middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det dere reiser? Har fått referart fra mamma og mor sin oslotur. Mor klarte bl.a. å forulempe en taxisjåfør. :ler:

Ha en supertur ihvertfall :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...