Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2005 #881 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så flink du er som lager julegaver Jeg går for kjøpte julegaver for det er så himla enkelt - bare peke på at den vil jeg ha - dra kortet - og få med litt julepapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. oktober 2005 #882 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det er deilig det også . Men nå får jeg antageligvis en god del fritid før jul, og det er jo greit å bruke den på noe nyttig-i stedet for å ende opp som en lallende tulling som snakker myyyye og LENGE med Pinny. Det hadde vært ukult. Og så får jeg tatt ut mitt behov for å gå amok på Perlehuset når jeg kan kamuflere det under "julegave"-lappen. Jeg er fortsat pøkk møkk lat.Lurer på hva som må til for å få meg i gang? At noe kommer krypende fram fra et hjørne og sier "hei"? Endret 9. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2005 #883 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan gikk det med det jobbintervjuet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. oktober 2005 #884 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jobbintervjuet gikk superbra.....til ingen nytte. Det var meningen de skulle opprette en ny stilling ,og at jeg skulle få den, men så skjedde noe helt galt,og det gikk bare til h... Så siste uka har vært ganske tøff,og jeg har vært litt deprimert. Heldigvis fikk jeg et ordentlig møte med sjefen der, og føler at vi har gått gjennom saken veldig ordentlig og grundig. Fikk mange gode ord, og det er da godt for noe...så jakten fortsetter. Heldigvis skal vi bort til helga, så da har jeg den lille ferien å se fram til, og hente krefter fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #885 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mandag Jeg føler meg litt isolert siden telefonen min er dau,men ellers har jeg det fint. UNNTATT: En påfallende mangel på tiltakslyst, som medfører at kjøkkenet ser ut som et h...og at den lovede støvsuginga enda ikke er gjort. For en elendig husmor jeg er-farmor snur seg sikkert i graven over å ha fått et sånt udugelig barnebarn . MEN SNART skal jeg komme igang.Promise. Jeg har til og med en genial idè for hvor jeg skal begynne å oppbevare håndklær, som bare venter på å bli satt ut i livet.Genial, men lat.Wøhøhøhøøøø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. oktober 2005 #886 Del Skrevet 10. oktober 2005 Wellkømm toback!!! Endelig!!!! Trist med leggen din, men den kommer seg vel.. Ble lettere sjokkert over at dere har kjøpt to lammeKØLLER på butikken. Er DET noe å bli mett av??? Setter stor pris på at jeg kan drikke kaffe og eventuelt nirøyke mens du trimmer på ballen!!! Jeg er helt utkjørt i dag, formedelst store utskeielser i helga. Skal på laaaang operageneralprøve i kveld. Jeg er "bare" med i koret, men det er mange klesskift og mye venting og mye kakling, så man blir litt småsliten. Nå må jeg til byen. Kjøpte dyr glansvask på lørdag, men fant den ikke da jeg skulle shine meg opp til Festen. Så derfor ut som ei rævv med styggstygg hårfarge, og MÅ gjøre noe med det snarest. Håper jeg har lagt den igjen hos frisøren jeg kjøpte den hos. Kjøpte også råkule, spisse boots med blanke pynteperler på. Hadde IKKE råd, men det var planlagt, da jeg skulle få igjen masse skattepenger. MEN, jeg fikk 5600 i restskatt i stedet. Som den gode familiemoren jeg er, kjøpte jeg dem likevel, og nå må vi spise grøt i mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #887 Del Skrevet 10. oktober 2005 Halloooooo! Grisejente Det som KOKKER kaller lammekølle er den øverste biten av lammesteika-der beinet stikker ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #888 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tror ikke det blir noen trimming på ballen denne uka (heller)....den teite blå leggen min liker ikke at noe /noen kommer borti, og det er jo nesten ikke til å unngå når man hopper rundt. Ikke liker den å gå tur heller.For en teit legg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #889 Del Skrevet 10. oktober 2005 Velkommen tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #890 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk, veslo Nå begynner det snart å bli "dags" å bestemme seg for hvilken kirke vi skal gå for. Jeg begynner også å bli fristet til å flytte det hele til oktober, for det er jo NÅ fargene er på sitt mest strålende. Enten første eller andre helga-får se hvordan trærne ser ut i slutten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #891 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det er nyyyydeleg ute no ja!!! Hadde det ikkje vore for at eg er ein frossen-pinn, hadde det nok blitt haust- eller vinter-bryllup på oss, tenker eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. oktober 2005 #892 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oktoberbryllup blir bra!!! Fargene er vel forresten "sent ute" i år, det pleier vel å bli høstfarger litt tidligere? Pokker med den jobben det ikke ble noe av Røros er helt i førjulsmodus i november! Det blir nok ei knallhelg! Hvor ligger hytta? Altså, på hvilken side av Røros? Jeg har gjort litt research rundt Lade kirke, fordi jeg traff en som har spilt der mye, en dag i forrige uke. Skrøt av at jeg kjente noen som vurderte å gifte seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2005 #893 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oktoberbryllup er jo strålende med de fargene vi har nå Hva skjedde med jobben da? *ja, nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #894 Del Skrevet 10. oktober 2005 hullu! Hytta ligger i retning Glåmos,nedi noe buskas borti høgget der .Satser på ei knallhelg med god mat,god vin og bubbly. Jeg trodde også høstfargene kom litt tidligere-kanskje vi har Rett og naturen tar feil? Det hadde vært schtilig. For høstfarger vil jeg ha, ikke bare grønnfarger som er i ferd med å "mugne". Gudd at du gjør research på Lade kirke.Vi har jo lim i rumpa på søndager, og er tydeligvis ute av stand til å knø oss ned dit for å sjekke ut lokalet. Har nå lekt oppbyggelig søkelek ute i hagen med Pinny. Hun fant den grønne gummikrokodilla alle gangene!For en flink og supersmart hund! Og for en stolt mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #895 Del Skrevet 10. oktober 2005 hellu! Jobben gikk opp i røyk....de menneskene hadde gjort for dårlig intern research, og derfor trakk de seg da det viste seg at de hadde en for liten stillingsprosent å tilby :cry: Men jeg må prøve å se framover. Forige uke var tøff, denne skal bli knall! Ihvertfall knallere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #896 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje jeg burde åpne ny bryllupsdagbok, sånn at jeg har en side for alt tyllet og tullet? Den gamle tror jeg skal få ligge- er en del frustrasjoner og dritt i den. Tenke, tenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #897 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heldig du er som har hund! Har du en fin mandag el? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #898 Del Skrevet 10. oktober 2005 ¤Escada¤! Det er gøy med hund,ja, men aaav og til er det en blandet fornøyelse. Stort sett gøy,da, og så har man en bestevenn som ALLTID er blid.Ikke verst! Mandagen har vært fin og oppbyggelig (har støvsuget og vasket og ryddet klær).Nå sitter jeg bare og tenker intenst på hvor himla lyst jeg har på pasta og kjøttboller til middag...men siden vi må handle først,og O ligger og hviler etter nakkemassasjen, så ser det svart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #899 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hmmmm...hva skal eventuelt bryllupsdagboka mi hete? Heftige avgjørelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2005 #900 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så innmari dumt med den jobben da Men bare for det skal du få en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg