Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallo alle superjentene! :klem::klem::klem::klem: !!!

Endelig kom jeg meg noen minutter på nett-har sneket med til å surfe litt mens jeg er med O på jobb....det er TUNGT å være uten internett, og jeg har savnet dere- GJETT om jeg har! De siste sidene i boka har vært fantastisk lesning,jeg sitter og er ett eneste stort glis :-D :kose: ! Utrolig gøy at dere holder liv i boka mens jeg er ufrivillig fraværende!

Hadde det kjempefint nordpå,forresten, og bestemors feiring ble superbra-den varte 4 dager til ende, og hun nøt hvert eneste sekund, tror jeg.Fantastisk bra. :)

Er SÅ spent på hva slags kjole Corazon har lett fram, det blir en PINE å vente fram til onsdag,men sånn er det nå en gang bare.Men DA er jeg tilbake for fullt!¨

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem til dere alle sammen,jenter-håper dere får en fantastisk helg alle sammen!!

MrsL: :klem:

Hildegard: :klem:

Charmina: :klem:

pusla: :klem:

Cata: :klem:

Corazon: :klem:

¤Escada¤: :klem:

Rhoswen: :klem:

veslo: :klem:

Og så håper jeg bare inderlig at ingen er glemt.... ;)

:kyss::kyss::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for et ørlite livstegn fra vår kjære Lillelou :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: Skåler for deg i øl, har en planlagt sprekk i dietten i kveld. Vi skal bryllupsplanlegge så snart den lille er ute av badekaret og i seng.

Har lagt inn et lite svar til deg i dagboka mi. Nå skal jeg ta en titt på kjolen din, som du sikkert ikke liker. Jeg har alvorlige planer om å kjøpe den selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Var så kjekt å se deg igjen her! :klem: håper du får orden på dataen din snart då.. :sjenert: ha en kjempe fin start på nye uka då! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke. Får håpe den savnede dataduppeditten kommer, slik at vi får deg tilbake på direkten. I begynnelsen av uka, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert:

Melder meg ut av KG hvis du ikke kommer tilbake snart!!!

Vi skal jo ha trondheimstreff også...

Brudekjolen jeg fant til de, skal jeg definitivt ikke ha selv, for jeg har siklet på den igjen og oppdaget at jeg har helt feil kropp for den.

Derimot tror jeg Lilleloukroppen kommer i sin rett i den.

Nå har jeg sagt så mye om den kjolen, at jeg egentlig ikke tør å vise deg den, den er jo ikke SÅ spesiell,da. Ikke er den middelalderinspirert med en touch av et eller annet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

:vinke:

Hellu,alle sammen!

Nå er jeg inne og sniker igjen...fortsatt ikke liv i det gamle vraket hjemme, og det er i stor grad en relativt overarbeidet O's "skyld". Fordelen er at det blir en del mer sosiale kvelder ;) , men nå begynner jeg nesten å bli litt utålmodig! Ingen må bli borte før jeg kommer tilbake,og ikke i det hele tatt overhode!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva gjøre jeg så egentlig når jeg ikke kan være på nettet og ha det gøy? Jooo,jeg lager smykker! Jeg "plynder" Perlehuset i Jomfrugata og sitter og trer perler til den store gullmedaljen....noen av smykkene blir fine, noen er fæle og en del er midt på treet. :sjenert:

Ellers forbereder jeg den o store Vilniusturen, og henger sammen med Pinny. Ooooog så har jeg i ren desperasjon kjøpt meg en ball (schwæææær) og en video (de kom sammen i en eske), så nå skal jeg begynne å gymme rundt på en ball! Se det for dere! :sprettoy::danse::nissevink: Noe må jeg jo finne på. :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Dere får GARANTERT høre mer om hvordan det går med meg og ballen, foreløbig skremmer den bare Pinny- det var en overraskelse å se at det faktisk fantes en ball som var FOR stor for henne.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du er bare sååå morsom og jeg savner deg veldig - vær så snill å ikke la "O" være så overarbeidet så altfor lenge til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: MrsL!

Jeg skal prøve...friste han med "ymse belønninger" :ler::sjarmor: .

Er det forresten noen som vet HVOR man henter motivasjon til å begynne å trene? Jeg har forsøkt,men det faller i dass,gang etter gang etter gang...treningssentrene-der er bare de tynne blonde studentjentene som egentlig ikke trenger å være der,og som bare demotiverer oss små kvapse-karier enda mer....jogging....skulle ønske jeg elsket jogging,men hvordan begynner man med dèt? Utrolig mange ting og TUNGE ting å gruble på en tirsdags kveld....

Skal forsøke å stikke innom en gang til i løpet av uka hvis ikke noen av bestikkelsene mine overfor O hjelper. :)

Dere er knall,jenter, og det gjøre meg så GODT å lese hilsnene fra dere!

Megastore klemmer :klem: og :kyss: til hver i sær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...