Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Takk for stoffbutikktips! Stoffbutikkene (måtte jeg skrive det ordet en gang til, ja...tydeligvis) iTrondheim er en liten katastrofe, finner IKKE det jeg vil ha.

Ikke bare brystpartiet på den kjolen var fint, men hele kjolen og hele dama og kongeriket attpå!!!!

Synes absolutt ikke du skal se ut som om du skal på karneval, nei. Tok en titt på den svartbrud-sida. Der var det mye fint, men fy f... det var mye stygt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: hulluuu!

Ja, den dama er knall-heldig fyr,han lille dansken. :) Og Danmark er knall-vi var på sommerferie der i fjor,og får jeg det som jeg vil,blir det en langweekend i København til sommeren også. Me like :sjarmor: . Vi fant et koselig hotell nede ved havna, rett ved Nyhavn, så vi hadde akkurat passe lange spaserturer til de stedene vi skulle til-og når vi følte for det tok vi sykkeldrosje, det er kjempemorsomt :) .

Nyyydelige kjolen! Nå er det ei som driver og mener at jeg burde ha kjole i empiresnitt, men det er jeg ikke så gira på, selv om det var det jeg ville ha, seinest i fjor :forvirret: .Merkelig hvordan smaken forandrer seg. :ler:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ¤Escada¤! :)

Finifin start på uka-særlig når det er blå himmel og bittelitt sol som nå-da er jammen høsten deilig.

Nå har jeg henta kofferten på loftet,og lagt pleddet til bestemor nedi, sammen med Harry Potter-bok 4 og 5 som lillesøstra skal ha med seg til USA,og et par topper som også skal over dammen. Snille søstra som tilbyr seg å ta klærne mine med på ferie! :sprettoy: Oooog de svarte selskapsskoene-må ikke glemmes!

Tar sikkert en god dag å bestemme antrekket til den o store 90årsfesten også, så det er bare å komme igang! :ler: I tillegg skal jeg avgårde en tur til SmartClub og kjøpe en gedigen pose (1kg) med Polly peanøtter som jeg så der-det skal min mor få, hun er fullstendig gal etter peanøtter. :) Tenker hun blir blank i blikket når jeg overrekker henne den gedigne posen!

Noen hadde glemt å sette fårikålrestene i kjøleskapet da vedkommende gikk og la seg i går kveld,de har tilbragt natta i en bolle på benken,og er nå hinsides redning. :sur::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker også Danmark! Det er dejligt... Hvis skjebnen vil, blir det en del turer dit i forbindelse med "arbeid" til vinteren.

Jaaaaaaa :) Det er et yndigt land....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti...det er jammen mye stygt inne på svart brud også. Og en del som jeg ikke heeelt skjønner hva gjør der. :)

JA,jeg kjeder meg. Mannebeinet er på massasje på Risvollan (nei, det er ikke noen ung, veldreid blondin som masserer,men en aldrende gubbis).Og bikkja snorker. Juhu ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoleleting!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Heeeeey! Usmarte lillelou må inn og ordne innlegget sitt! Det er jo tonnevis med kjol på tonnevis av tonn! :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nevnte side er det mye pent, ja........Men litt ubehagelig med de skiftende bildene, fikk en billig rus av det.

Hva er galt med fårikålen? Den er vel ikke råtten etter ett døgn på kjøkkenet? Jeg kan komme og spise den *jafse slurpe med sauefett sildrende nedover haka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nevnte side er det mye pent, ja........Men litt ubehagelig med de skiftende bildene, fikk en billig rus av det.

Hva er galt med fårikålen? Den er vel ikke råtten etter ett døgn på kjøkkenet? Jeg kan komme og spise den *jafse slurpe med sauefett sildrende nedover haka*

Jeg kom og ferska to fluer som drev og parra seg i fårikålen.Da mista jeg egentlig lysta på den.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...