Gjest Olava Skrevet 19. september 2005 #741 Del Skrevet 19. september 2005 Takk for stoffbutikktips! Stoffbutikkene (måtte jeg skrive det ordet en gang til, ja...tydeligvis) iTrondheim er en liten katastrofe, finner IKKE det jeg vil ha. Ikke bare brystpartiet på den kjolen var fint, men hele kjolen og hele dama og kongeriket attpå!!!! Synes absolutt ikke du skal se ut som om du skal på karneval, nei. Tok en titt på den svartbrud-sida. Der var det mye fint, men fy f... det var mye stygt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #742 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) hulluuu! Ja, den dama er knall-heldig fyr,han lille dansken. Og Danmark er knall-vi var på sommerferie der i fjor,og får jeg det som jeg vil,blir det en langweekend i København til sommeren også. Me like . Vi fant et koselig hotell nede ved havna, rett ved Nyhavn, så vi hadde akkurat passe lange spaserturer til de stedene vi skulle til-og når vi følte for det tok vi sykkeldrosje, det er kjempemorsomt . Nyyydelige kjolen! Nå er det ei som driver og mener at jeg burde ha kjole i empiresnitt, men det er jeg ikke så gira på, selv om det var det jeg ville ha, seinest i fjor .Merkelig hvordan smaken forandrer seg. Endret 19. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. september 2005 #743 Del Skrevet 19. september 2005 Vi liker også Danmark! Det er dejligt... Hvis skjebnen vil, blir det en del turer dit i forbindelse med "arbeid" til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. september 2005 #744 Del Skrevet 19. september 2005 Hallaisen... hatt ein fin start på uko el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #745 Del Skrevet 19. september 2005 Hei, ¤Escada¤! Finifin start på uka-særlig når det er blå himmel og bittelitt sol som nå-da er jammen høsten deilig. Nå har jeg henta kofferten på loftet,og lagt pleddet til bestemor nedi, sammen med Harry Potter-bok 4 og 5 som lillesøstra skal ha med seg til USA,og et par topper som også skal over dammen. Snille søstra som tilbyr seg å ta klærne mine med på ferie! Oooog de svarte selskapsskoene-må ikke glemmes! Tar sikkert en god dag å bestemme antrekket til den o store 90årsfesten også, så det er bare å komme igang! I tillegg skal jeg avgårde en tur til SmartClub og kjøpe en gedigen pose (1kg) med Polly peanøtter som jeg så der-det skal min mor få, hun er fullstendig gal etter peanøtter. Tenker hun blir blank i blikket når jeg overrekker henne den gedigne posen! Noen hadde glemt å sette fårikålrestene i kjøleskapet da vedkommende gikk og la seg i går kveld,de har tilbragt natta i en bolle på benken,og er nå hinsides redning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #746 Del Skrevet 19. september 2005 Vi liker også Danmark! Det er dejligt... Hvis skjebnen vil, blir det en del turer dit i forbindelse med "arbeid" til vinteren. ← Jaaaaaaa Det er et yndigt land.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #747 Del Skrevet 19. september 2005 Fytti...det er jammen mye stygt inne på svart brud også. Og en del som jeg ikke heeelt skjønner hva gjør der. JA,jeg kjeder meg. Mannebeinet er på massasje på Risvollan (nei, det er ikke noen ung, veldreid blondin som masserer,men en aldrende gubbis).Og bikkja snorker. Juhu . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2005 #748 Del Skrevet 19. september 2005 Kan jeg låne Snorkende Bikkje litt? Det regner og jeg har fått lyst til å gå en regnværstur. Vil ha turkamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #749 Del Skrevet 19. september 2005 Øff kørs kan du få låne Snorkende Bikkje! Hun blir sikkert superlykkelig for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #750 Del Skrevet 19. september 2005 Kjoleleting igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #751 Del Skrevet 19. september 2005 Sjekk ut denne: http://www.brud.dk/index.php?page=101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #752 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Kjoleleting!!! Heeeeey! Usmarte lillelou må inn og ordne innlegget sitt! Det er jo tonnevis med kjol på tonnevis av tonn! Endret 19. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. september 2005 #753 Del Skrevet 19. september 2005 På nevnte side er det mye pent, ja........Men litt ubehagelig med de skiftende bildene, fikk en billig rus av det. Hva er galt med fårikålen? Den er vel ikke råtten etter ett døgn på kjøkkenet? Jeg kan komme og spise den *jafse slurpe med sauefett sildrende nedover haka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #754 Del Skrevet 19. september 2005 Må finne middelalderinspirerte kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #755 Del Skrevet 19. september 2005 Hehehehe...jeg har underholdning en god stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #756 Del Skrevet 19. september 2005 På nevnte side er det mye pent, ja........Men litt ubehagelig med de skiftende bildene, fikk en billig rus av det. Hva er galt med fårikålen? Den er vel ikke råtten etter ett døgn på kjøkkenet? Jeg kan komme og spise den *jafse slurpe med sauefett sildrende nedover haka* ← Jeg kom og ferska to fluer som drev og parra seg i fårikålen.Da mista jeg egentlig lysta på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #757 Del Skrevet 19. september 2005 Finner ingen jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #758 Del Skrevet 19. september 2005 Ånei...jeg er "The Bride From Hell".....jeg setter fast MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2005 #759 Del Skrevet 19. september 2005 Siden Snorkende Bikkje snorket, så ble det tur uten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. september 2005 #760 Del Skrevet 19. september 2005 Stakkars Snorkende Bikkje-hun hadde sikkert hatt det kjempegøy på tur med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg