Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #701 Del Skrevet 15. september 2005 Sånt Rørosteppe skal vi kjøpe til bestemor i 90årsgave, har vi bestemt. Skal på Norway Designs i morgen og plukke et ut. De er superfine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #702 Del Skrevet 16. september 2005 Kjempe-søte tepper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #703 Del Skrevet 16. september 2005 hallo veslosnupp! Gøy at du likte pleddene-jeg syns selv de er kjempelekre.Blir deilig for en eldgammel bestemor å varme seg med,tenker jeg . Grisevær i dag,og jeg skal til byen og ordne meg pass til vi skal til Vilnius.Bare 1 mnd igjen nå !Blir deilig å komme seg bort en tur når høsten er på sitt "verste".Godt å ha noe å se fram til,en liten konfektbit som glimter i det fjerne . Pinny er superhyper og innpåsliten til tusen.I dag fulgte hun med meg inn på badet,og satt utenfor dusjkabinettet når jeg kom ut. Da ville hun absolutt slikke vann av leggene mine. Pussig.Pussig hund. Får mote meg opp og komme meg ut i drittværet! Ha en finfin dag, snupper-glad i dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. september 2005 #704 Del Skrevet 16. september 2005 Har snakket med en brudesalong, det hendte rett som det var at underskjørt begynte å bli elektrisk mot bena. Hun rådet meg til å spraye med en antistatisk spray på underskjørtet. Hvor får man fatt i det da? Skal gi kjolen om omgang med strykejernet og få noen ærlige uttalelser om den er ok eller ikke, ble Fylt av Tvil i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #705 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Antistatisk spray? Høres ut som noe man kjøper hos Claes Ohlson, men hva vet vel jeg... Kanskje stoffbutikker har sånt? Er kald og forfrossen etter å ha risikert helsa for å kjøpe pledd til gamle bestemor (knallblått med hjerter på) og bestilt pass til meg selv.Fytti, det regnet sånn da jeg gikk sammen med O fra Brattørgata og bort til politihuset at jeg ble alldeles kliss klass kluss druknevåt! Men nå er jeg hjemme,og har fått i meg noe deilig varm te,og noen enda deiligere biter med mørk Valhrona-sjokolade. Det er fredag,så da èr det lov! Endret 16. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. september 2005 #706 Del Skrevet 16. september 2005 Det hadde vært kjempekoselig .Jeg har allerede "booket" en venninne for å være med meg å kikke,men hvem sier man bare skal prøve kjoler èn gang? ← Du må bare si i fra om du vil ha hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. september 2005 #707 Del Skrevet 16. september 2005 Sånn Rørospledd har jeg også og det er kjempedeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #708 Del Skrevet 16. september 2005 Ja,de er kjempedeilige.Er så koselig å gi bort noe skikkelig fint til noen man er så glad i. Håper hun liker det,og bruker det kjempemye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 16. september 2005 #709 Del Skrevet 16. september 2005 Hurra for rørospledd! Har ganske mange, grunnet pleddonkel på Røros. Det regna fælt, ja!!! Er det du og O som skal til Vilnius? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2005 #710 Del Skrevet 16. september 2005 Jepp .Det er vi som skal dit. 12 eller 13 oktober,jeg husker ikke helt, det er O som har orden på datoene . Er tur med jobben til O,men den er heldigvis ikke lagt opp til at vi skal gjøre fellesting sammen med de andre reisende hele tida,bli bussa rundt på sightseeing og sånt, det tror jeg hadde blitt masete. Vi går for oss selv på dagtid,og møtes til felles middager om kvelden. Det kan bli koselig, Vilnius skal visst være en ok by. Pledd-onkel på Røros? har onkelen din tilknytning til Røros tweed ?*blafre,blafre,smiske,smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. september 2005 #711 Del Skrevet 16. september 2005 Nam nam rødvin er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. september 2005 #712 Del Skrevet 16. september 2005 Inne med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 17. september 2005 #713 Del Skrevet 17. september 2005 Haha, blafresmiskelillelou.. Onkel jobba på Røros Tweed, men han er pensjonist nå. Har du en fin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #714 Del Skrevet 17. september 2005 Hallais, folkens! Glitrende lørdag så langt, helt til jeg tilfeldigvis oppdaga at det er en annen bruker som har samme avatar som meg! En nybegynner. Trodde jeg var den eneste som hadde denne flyvegrisen,jeg, siden jeg fant den litt obskurt,og siden jeg har hatt den ganske lenge (mista den en stund i forb.med omlegginga), så var jeg ganske knytta til min lille nøffeløff... Vått tu duuu......bytte? Får finne på noe viktigere å tenke på ei stund-det går nok bra åkke som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. september 2005 #715 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, du må da beholde grisen din.... du hadde den først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #716 Del Skrevet 17. september 2005 MrsL: Sånn. Hektisk dag,med innlagt "onspeksjon" av Sponhuset sammen med O.Og tilhørende vaffelspising .Superkoselig. Så har vi vært rundt omkring og på handel på OBS sammen med den lettere klamme mora til O som gjerne vil klistre seg på han om hun får et snitt. Dama trenger en hobby,ihvertfall, og kanskje noe mer. Hun som hadde samme avatar som meg, skal visst bytte,og det er jeg ganske gald for ,egentlig, for jeg liiiiker denne grisen. Hun ble litt snurt, tror jeg, men det går forhåpentligvis over. Nå sitter O i stua med canneloniene sine og roper: "No spis æ alein". Kanskje best å gå og holde han med selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. september 2005 #717 Del Skrevet 17. september 2005 Flere menn som mener de må spise alene pga KG-frekventering Sitter her alene jeg da. Mannen er på spillejobb,men jeg koser meg jeg... selv om det er svært stille på KG. Ja, hun virket som hun ble litt snurt, men det er da ingenting å bry seg om. Det var jo du som hadde grisen først da... Hva syntes dere om Sponhuset da? Mulig plass for bryllupsfest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #718 Del Skrevet 17. september 2005 Hehehe...Å spise alene i noen minutter får han bare tåle innimellom Det går andre veien også-ikke alle middager som blir tosomme og romantiske . Sponhuset er fortsatt kjempefint,og fortsatt på listen,men det største minuset jeg kan se er at det ikke er spesielt god plass for dansing der (for å si det mildt ) brusende flagring med skjørt og wienervals er fullstendig utelukket, da danser vi bare hverandre ned og det hele ender med gråt og låt. Kjempestille her ja, det er sant.Men jeg har rødvin-lyst på? *heller oppi et glass til MrsL, et romslig et* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. september 2005 #719 Del Skrevet 17. september 2005 Rødvin?? Ja, takk -sier aldri nei til et glass med godsaker Har dere andre alternativer på listen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #720 Del Skrevet 17. september 2005 Det er Grenaderen som vi skal kikke på- og så skal vi jo slå til med en middag der en onsdag,etter tips fra deg . Ellers er jeg ikke så godt kjent hva selskapslokaler angår-det bør jo være noe som ikke er så svært,siden vi blir såpass få,og selvsagt koselig. Ah,ah...*tenketenke*. Skål da, MrsL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg