Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #681 Del Skrevet 14. september 2005 Hihi... Kva er det vel ein har store, sterke mannfolk til!? *GLISE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #682 Del Skrevet 14. september 2005 Ikke sant . Nå har jeg sett en ganske tåpelig og litt skummel serie,og jeg er alene hjemme.Ikke noen god følelse, jeg har en tendens til å se spøkelser i hver krok. Skal kose meg med boka mi...som handler om to magikere i England på 1800tallet.Hehe,jeg ordner det virkelig for meg selv i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. september 2005 #683 Del Skrevet 14. september 2005 Blir helt skjeeeelven av gode vibber når det gjelder steinkirke og barokkmusikk! Godt det fiksa seg med billetten! Glad jeg fikk oppklart denne Jeg har hele tida trodd det var sånne skjelettbeinpiper, skikkelig makabert, men så er det jo hump hump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. september 2005 #684 Del Skrevet 15. september 2005 Ja, man må stå på krava når sånne folk som SAS tror de kan kjøre over folk fordi de selv har laget et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #685 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg er så glad for at det ordnet seg med billett,altså!Der fikk SAS,og det hadde de bare godt av! Så da skal jeg altså være 4 dager nordpå igjen.Reiser på onsdag og tilbake igjen søndags kveld.Regner med at det kommer til å bli en del kakebaking,siden vennene og familien til bestemor er noen skikkelige søtmonser. Det blir sikkert kjempekoslig-jeg gleder meg!Og så får jeg møtt lille Julie på snart 3,som jeg er tante til . I dag er det skikkelig kaldt og hustrig og generelt ufyselig.Jeg vier dagen til klesvasking og boklesing,tror jeg.Pinny er ikke så veldig gira på å være ute heller når det er sånt vær, og jeg kan ikke si annet enn at det passer meg utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #686 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Flygegrisen min er tilbake!Hurraaaaaa!!!! Endret 15. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. september 2005 #687 Del Skrevet 15. september 2005 Hei vennen min! Så bra at det ordnet seg med den flybiletten snuppa, nå ble jeg glad altså!Klart du må være med på 90 års dag - hvor ofte blir man innvitert i det liksom Blir jeg 90 så skal jeg innvitere deg altså Her er det intet nytt bortsett fra at solen skinner .........ja det er faktisk helt sant selv om det høres ut som en dårlig spøk! Var inne og så på bildene av Pinny igjen - og jeg bare smelter hver eneste gang! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå så skjønn -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. september 2005 #688 Del Skrevet 15. september 2005 Hvilken årsmodell er du da? ← Veeeeldig gammel årsmodell jeg da 69èr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #689 Del Skrevet 15. september 2005 Hei vennen min! Så bra at det ordnet seg med den flybiletten snuppa, nå ble jeg glad altså!Klart du må være med på 90 års dag - hvor ofte blir man innvitert i det liksom Blir jeg 90 så skal jeg innvitere deg altså Her er det intet nytt bortsett fra at solen skinner .........ja det er faktisk helt sant selv om det høres ut som en dårlig spøk! Var inne og så på bildene av Pinny igjen - og jeg bare smelter hver eneste gang! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå så skjønn -Charmis ← *rock,rock* Det blir litt av en fest,da kommer jeg med rullatoren min !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 15. september 2005 #690 Del Skrevet 15. september 2005 Å, den grisen din er bare SÅ fin! Hvor finner man sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. september 2005 #691 Del Skrevet 15. september 2005 Veeeeldig gammel årsmodell jeg da 69èr ← Det er søsteren til min mann også.... kanskje dere vet om hverandre :klø: *nysgjerrig* Mannen min er 67`er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #692 Del Skrevet 15. september 2005 Å, den grisen din er bare SÅ fin! Hvor finner man sånt? ← Jaaa...søte nøffeløffen . Jeg søkte på "avatars",og på en av de sidene som dukket opp,fant jeg den.Og så var det en skikkelig snill person som hjalp meg med å tilpasse den sånn at den møtte kravene for avatarer her inne på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #693 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Kjoledepp. Usikkerhet.Forvirring.Merkelig magefølelse og uro. Har kikket på kjoler og lest om kjoler,og dette var det det resulterte i. Ikke hjelper det heller når folk sier sånt som "jeg har aldri følt meg slankere og finere" når de kommer seg inn i en kjole i størrelse 38.Er DET en "større" størrelse,så vet ikke JEG, da kan jeg bare gi opp,og tylle meg inn i noe stoff fra IKEA med en gang.For jeg har nemlig ikke lyst på noen av de kjolene jeg har sett som er i "større størrelser",de er alle relativt kjedelige, for paljettete/perlete,eller de har tskjorte-arm.Jeg blir ikke en vakker brud,men en gørr brud.*syns veldig synd på selv og begår selvrettferdig furt* furt furt furt Sånn. Måtte bare få det ut. Endret 15. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 15. september 2005 #694 Del Skrevet 15. september 2005 Nøff nøff! Takk for avatarene, skal prøve å sette meg inn i det snarest. HVORFOR fikk du kjoledepp? Fordi noen sa at de kom seg inn i str. 38? - Og aldri hadde følt seg slankere? Dette skurrrrerrrrrr... Har også sett en del kjoler for såkalt "store" bruder, og det var bare kjerringkjoler, som fremhevet hvor fete de var. Nå har det seg slik, at jeg er kommet helt opp i str 44, og er vel dermed ganske feit. MEN: Hold deg fast: Jeg måtte prøve en kjole fra Sincerity hos fra Pysj, for å finne ut hva som var riktig str. Det var bare en helt sånn ordinær hvit kjole, men den PASSET! Og jeg så faktisk IKKE fet ut, men faktisk ganske småslank, hvis mulig. Tror derfor det er snittet eller hva man kaller det som bestemmer hele greia. Har i dag startet på South Beach -dietten. Har ei venninne som gik ned 8 kilo på tre uker med den, og det beste av alt, hun har ikke lagt på seg et gram, til tross for at hun spiser som før. Huff nå skjemmes jeg, jeg tror ABSOLUTT IKKE at Lillelou trenger å slanke seg!!!!!!!!!! Dette siste var bare en selvrettferdighetssak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 15. september 2005 #695 Del Skrevet 15. september 2005 -Og selvsagt prøvde jeg ikke en kjole hos fra Pysj, men hos fru Pysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. september 2005 #696 Del Skrevet 15. september 2005 Kjoledepp. Usikkerhet.Forvirring.Merkelig magefølelse og uro. Har kikket på kjoler og lest om kjoler,og dette var det det resulterte i. Ikke hjelper det heller når folk sier sånt som "jeg har aldri følt meg slankere og finere" når de kommer seg inn i en kjole i størrelse 38.Er DET en "større" størrelse,så vet ikke JEG, da kan jeg bare gi opp,og tylle meg inn i noe stoff fra IKEA med en gang.For jeg har nemlig ikke lyst på noen av de kjolene jeg har sett som er i "større størrelser",de er alle relativt kjedelige, for paljettete/perlete,eller de har tskjorte-arm.Jeg blir ikke en vakker brud,men en gørr brud.*syns veldig synd på selv og begår selvrettferdig furt* furt furt furt Sånn. Måtte bare få det ut. ← Vil du jeg skal bli med deg å se på kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. september 2005 #697 Del Skrevet 15. september 2005 Jaaaa *syns skikkelig synd på seg selv*, jeg har fått noe hurtiginfluensadritt.I går var jeg halvdød,i dag en del bedre . Bryllupsticker hadde vært knall-men først må jeg vel bli supermedlem,må jeg ikke? *tenker intenst på saken* ← åååååååå DET tenkte jeg ikke på engang! Men det stemmer vel når du sier det ja! Hmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. september 2005 #698 Del Skrevet 15. september 2005 Ikke få kjoledepp! Når du finner Kjolen Med Det Rette Snittet, ordner det seg! I dag finner jeg trøst i at læretiden i filigransarbeid er 4 år. Underskjørtet er kommet, men hun har sendt meg feil trer jeg. Skal prøve det, kanskje det blir bra likevel! Vant fylla-sløret også ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #699 Del Skrevet 15. september 2005 -Og selvsagt prøvde jeg ikke en kjole hos fra Pysj, men hos fru Pysj ← Kjoler fra Pysj høres alldeles deilig ut . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #700 Del Skrevet 15. september 2005 Vil du jeg skal bli med deg å se på kjole? ← Det hadde vært kjempekoselig .Jeg har allerede "booket" en venninne for å være med meg å kikke,men hvem sier man bare skal prøve kjoler èn gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg