Hildegard Skrevet 12. september 2005 #642 Skrevet 12. september 2005 God bedring til duuuuu! Å være syk er ikke gøy! Sitter på jobb og sulter ihjel siden frokosten besto av noen svært ydmyke knekkebrød. De kan si ka de vil, men mett blir man ikke av den slags! Synes du bør lage en heftig kakao med noe kvasst i, og mengder med krem og kanel/kardemommedryss lots of klems!
Gjest Olava Skrevet 12. september 2005 #643 Skrevet 12. september 2005 Tror du har smitta meg, lillelou. Føler meg sjaaaaaber. Skal snart ta kvelden, vurderer et dampbad. God bedring til oss begge
Gjest MrsL Skrevet 12. september 2005 #644 Skrevet 12. september 2005 Gooood dag Snuppeluppa Hva er feil med røst hår og flagrende gevanter da, om jeg tør spørre? God bedring *tenner masse stearinlys for lillelou og finner frem sjokoladen*
Charmina Skrevet 12. september 2005 #645 Skrevet 12. september 2005 Neimen lille vennen min, er du syk Nå ble jeg orntlig lei meg altså! Sender over hauger med god bedrings klemmer Kanskje du skulle fått laget deg en liten sånn bryllups ticker sånn til oppmuntring Stor klem fra Charmina
Hildegard Skrevet 13. september 2005 #646 Skrevet 13. september 2005 God morgen, min lille lerkefugl! Er det bedre med deg i dag? Fornøyd med valget? Min Trolovede hadde valgvake i går, mens jeg hadde vaffel-smake. Mye gøyere.! Den Trolovede kom med oppmuntrende utrop til tv-skjermen etterhvert som resultatene kom opp. Jeg spiste vaflene opp. Skal inn på ebay nå og se hvordan det går med fylla-sløret mitt. Klem!
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #647 Skrevet 13. september 2005 hallo alle sammen! Jeg er fortsatt ganske pjusk,men det går framover-yehaa! I går kveld tok jeg dyna med og la meg på "daybed'en" vi har i stua (rammemadrass med pledd på som vi ikke har plassert enda...) og sov. Sov og sov og sov.Kliss umulig å holde seg våken. Innimellom hørte jeg brølene fra valgsendingen,og etter hvert ble jeg ganske møkk lei av den brølinga og klappinga.Plørk.Men det er sikkert noe de må ha for å holde oppe motet. Selv krf drev jo og klappa og brølte til siste slutt. Har sykesjokkis og små sandwicher med ost som O laga til meg før han gikk på jobb.Sniiille mannen.
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #648 Skrevet 13. september 2005 God morgen, min lille lerkefugl! Er det bedre med deg i dag? Fornøyd med valget? Min Trolovede hadde valgvake i går, mens jeg hadde vaffel-smake. Mye gøyere.! Den Trolovede kom med oppmuntrende utrop til tv-skjermen etterhvert som resultatene kom opp. Jeg spiste vaflene opp. Skal inn på ebay nå og se hvordan det går med fylla-sløret mitt. Klem! ← Hallo på du! Vaffel-smake høres tusen ganger bedre ut enn valgvake.Valgvake er gørrt. Tror du de på tv hørte din Trolovedes entusiastiske tilrop? Godt han er med og får orden på landet, eller hva det nå enn er som kommer til å skje nå.Lykke til med fylla-sløret!
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #649 Skrevet 13. september 2005 Neimen lille vennen min, er du syk Nå ble jeg orntlig lei meg altså! Sender over hauger med god bedrings klemmer Kanskje du skulle fått laget deg en liten sånn bryllups ticker sånn til oppmuntring Stor klem fra Charmina ← Jaaaa *syns skikkelig synd på seg selv*, jeg har fått noe hurtiginfluensadritt.I går var jeg halvdød,i dag en del bedre . Bryllupsticker hadde vært knall-men først må jeg vel bli supermedlem,må jeg ikke? *tenker intenst på saken*
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #650 Skrevet 13. september 2005 Gooood dag Snuppeluppa Hva er feil med røst hår og flagrende gevanter da, om jeg tør spørre? God bedring *tenner masse stearinlys for lillelou og finner frem sjokoladen* ← ! Aaaaner ikke hva som er galt med rødt hår og flagregevanter,jeg,men i fjor havnet jeg i klasse med masse "standardjenter" (ikke noe vondt om dem altså,men de så så like ut at jeg hadde problemer med å skille dem fra hverandre) blonde,men jeans og hestehale og tskjorter med jakker med hette over. De syntes visst jeg så noooget sær ut.Heldigvis var det ei anna "kunstnerdame" i samme klassen,og vi fant hverandre .
Gjest Olava Skrevet 13. september 2005 #651 Skrevet 13. september 2005 Liten bli bedre - fra Steinberget
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #652 Skrevet 13. september 2005 Du vennen??? Du har ikkje lyst å opne bryllupsdagboka att snart vel!??!
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2005 #653 Skrevet 13. september 2005 Skikkelig kjedelig med alle disse som er like. Hadde det skulle vært sånn hadde Gud laget oss alle til tvillinger, trillinger, syvhundremilliardinger eller noe sånt :klø:
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #654 Skrevet 13. september 2005 Ja *grøss*, lurer på hvem han hadde tatt og brukt som mal da? Tvilsomt om det hadde blitt spesielt vellykket....Tskjortejentene må selvsagt få være hvem de er,men de er litt skumle når de er i så sterkt flertall, og så tydelig negative til folk som ikke har "festing" som sin fremste interesse. Nå er jeg oppe igjen! Skal holde meg innendørs i dag,er fortsatt ganske slapp. Merker at jeg begynner å bli perverst sulten...montro hva jeg kan få smisket meg til å ha til middag i dag? .
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2005 #655 Skrevet 13. september 2005 Jeg synes det er et tegn på at man ikke har blitt voksen at man ikke kan akseptere at andre ser annerledes ut enn seg selv og ha andre interesseområder.. Forresten har jeg noen gang spurt hvor mannen din er fra?
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #656 Skrevet 13. september 2005 (endret) Huff,du har nok rett i det,og kanskje det blir ganske godt bekrefta ved at de trives best i flokk? O?Han er fra Trondheim,han .Født og oppvokst på Moholt og har bodd der nesten bestandig. Men han har familie på Nordmøre (Todalen),og der er vi av og til. Nå venter jeg på de enorme mengdene med regn som er meldt. Ikke fordi jeg er så himla glad i regn-ikke selv etter 10 år i Bergen-,men fordi jeg egnetil ikke har så mye annet å gjøre.Jeg restituerer nemlig,og får ikke en gang lov å gå tur med Pinny. Ikke har vi knødd oss til å lage middag enda,heller, og det er jo ikke helt bra. Oooo,plutselig begynte jeg å få lyst på takeawaypizza fra Piccolo Frati på Jakobsli... Endret 13. september 2005 av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #657 Skrevet 13. september 2005 Du vennen??? Du har ikkje lyst å opne bryllupsdagboka att snart vel!??! ← Jodda!Første jeg skal gjøre når jeg har fått booka ei kirke.
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2005 #658 Skrevet 13. september 2005 Huff,du har nok rett i det,og kanskje det blir ganske godt bekrefta ved at de trives best i flokk? O?Han er fra Trondheim,han .Født og oppvokst på Moholt og har bodd der nesten bestandig. Men han har familie på Nordmøre (Todalen),og der er vi av og til. Nå venter jeg på de enorme mengdene med regn som er meldt. Ikke fordi jeg er så himla glad i regn-ikke selv etter 10 år i Bergen-,men fordi jeg egnetil ikke har så mye annet å gjøre.Jeg restituerer nemlig,og får ikke en gang lov å gå tur med Pinny. Ikke har vi knødd oss til å lage middag enda,heller, og det er jo ikke helt bra. Oooo,plutselig begynte jeg å få lyst på takeawaypizza fra Piccolo Frati på Jakobsli... ← moholt ja! Hvor gammel er mannen din da? Min mann vokste opp på Risvollan. Å? er pizzaen fra Frati Jakobsli veldig god? Verdt å dra helt på andre siden av byen for?
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #659 Skrevet 13. september 2005 Jodda!Første jeg skal gjøre når jeg har fått booka ei kirke. ← Når skal du booka kyrkje då søta? Hihi...
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #660 Skrevet 13. september 2005 Når skal du booka kyrkje då søta? Hihi... ← Så snart jeg har fått sjekka ut alternativ-kirka .Den har jeg bare sett fra utsida enda,men den ser veeeeldig søt ut,og passe til et lite selskap som vårt.Her er et bilde av Lade kirke.
Anbefalte innlegg