Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Håper supersentmiddagen ble bra!

Har sovet leeeeeeenge pga tur på byen. Står alltid tidlig opp i uka pga skolebarn, men føler likevel at jeg er et dårlig menneske hver gang jeg sover lenge.

Skal nå pynte litja med heksekostyme, skal på burtsdag :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha...vi har for en gangs skyld vært oppe i "folkelig tid" på en lørdag! vanligvis pleier lørdagene å være sløøøøve dager ;) !

Men i dag altså, full fart! Jeg har vært en bitteliten tur innom hos Eva Brud (fant først ikke fram,ble forvirret da jeg kom inn til fotografen... :sjenert: . Og det virker jo lovende. Fikk bare kikket litt,for damen var opptatt med en prøvende brud i en nuuudelig pronoviaskjole,tror jeg det var.Men dit kan jeg nok gjerne dra igjen. Tenker jeg prøver å få med meg en venninne,for jeg følte meg litt "lost".

Så var vi på SmartClub. Stooor underholdning for små oss, og jeg hadde mye moro med en enorm pose Polly peanøtter. :sjenert:

Men nå skal jeg ta en pause-har litt vondt i hodet,og tenkte å kose meg med en kopp te og en bolle.Tilbake senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få hjelp i en brudesalong er det lurt å bestille tid.

Sees vi her i kveld da?

Er litt til og fra, må holde selskapssyk samboer litt med selskap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, min sambo er ikke selskapssyk, han er bare syk... og jeg må si jeg gleder meg litt til han drar på spillejobb så jeg slipper all den nysingen og kavingen ... skikkelig egoist med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så,da har vi vært og gått tur i Ringves botaniske hage. Det var deilig,og Pinny eeelsket det!Tusen på tusen av nye lukter og steder å utforske.Hun bumset lykkelig rundt hele tida,og gliste sitt bredeste glis (ja,for hun smiler nemlig :) ). Nå skal vi varme oss noen kjøttboller og spise dem med rødbetesalat og tyttebær på brødskiver-superenkel middag i dag,ingen som følte for å sette igang med noe "prosjekt", og så er vi stupsultne i tillegg. :ler:

:overrasket: <-------lillelou innhul av sult-smiley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Klokka er litt over syv, men her har vi jo vært oppe noen timer allerede. :roll:

Charminamannen er på guttetur og jeg styrer skuta her hjemme.

Martine har holdt fest i natt også og sto opp klokka kvart på seks. Om jeg føler meg tygget og spyttet ut igjen har den lille frøkna ingen som helst forståelse for.

Og når hun sitter oppe i stolen sin mens hun  får grøt til frokost og sender slengkyss til sin mor - ja så er hun med en gang tilgitt da :hjerte:

Håper du sover og nyter lørdagsmorgenen.

Stor klem fra Charmina :klem:

Huff...kvart på seks :murvegg::lol: <---gjespesmiley .Det høres skrekkelig tøft ut, og særlig når hun har holdt show hele natta i tillegg. :klem: til deg, du tapre småbarnsmor! Kan levende se for meg den lille tøtteberta der sitte og sende slengkyss,ja,og da tenker jeg hun er søt som gull. :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sweety :kyss:

Søndag og ny dag! Disse helgene går bare så alt for fort synes jeg!

Men i kveld kommer jo charminamannen hjem igjen da :sjarmor:

Savner han sånn.

Stille i huset - Martine sover og broren er ute og leker.

Det eneste som høres her er lyden av vaskemaskinen som går utrøstelig! Skjønner ikke at det kan bli så mye klesvask jeg :overrasket:

Ha en super søndag vennen.

Gi favoritthunden min en god klem og ta en selv også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veslo; :vinke::hoppe::vinke: !

Noen står på kjøkkenet og steker pannekaker....og det er ikke meg.... :) Snille kjæresten som lager søndagsbrunsj! :hjerter_rundt:

I natt drømte jeg at jeg var blitt sammen med Donald Trump. Det var ikke noen koselig drøm. Ikke fikk jeg han til å skifte hårsveis,heller.Nedtur. Takke meg til han kisen som står på stua og gauler at pannekakene er ferdige. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DONALD TRUMP :overrasket::overrasket::overrasket:

Tenker han ikke ville bytte sveisen nei :ler: KAn du tenke deg at en mann med så mye penger og makt ikke har skjønt noe så elementært som at å ha håret sånn IKKE er særlig pent :klø: Skulle jo tro noen av de penga hannes rakk til å plante en ny plantasje oppå der :roll:

Godt det var en drøm da vennen og at du våkna opp til en sjarmerende pannekake steker :hjerte: ......................og gjett hvem som nå bestemte seg for å lage pannekaker til Herik kommer inn (da tenker jeg mammaen får en stjerne i boka da :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avskyr pannekaker, men er lykkelig på dine vegne!

Da er det motbesvist at Pinnyjenta ikke var på tur har på Vestkanten.

Åhhhh, skulle ønske det MEG som ikke har bestemt kjole enda. Jeg gikk glipp av prøving, dumt, dumt, dumt! Prøvde jo bare lakriskjole, hmmmfffff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinny sverger på at hun ikke har vært på tur uten meg, så da får jeg tro henne. Hmmm...hund som ligner på Pinny?Kanskje hun har en ukjent bror her i byen?

Pannekakene var gode :sjarmor: .Før var jeg ikke spesielt glad i det,men etter at jeg ble sammen med verdens største (ihvertfall en stor) pannekakeentusiast, har jeg måtte endret mitt syn på pannekaker litt. ;)

Gleder meg til jeg får PRØVE noen kjoler,jeg! De ser jo alle så like ut når de henger der på knaggen, eller kanskje er det jeg som ikke har øye for detaljer?

Tenkte jeg skulle være flink og shine hus i dag. Må bare finne noe energisk musikk som kan kicke meg igang. Før pleide jeg å bruke Mozarts requiem og litt dramatiske Beethoven-ting til "ryddemusikk",men akkurat for øyeblikket er jeg litt "off" den klassiske verden.Noe skjedde da jeg flyttet fra Bergen...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vet at jeg sa dere skulle jage meg hvis jeg viste meg her inne før 16.00. Men så ble jeg bare litt :tristbla: . Selv om det e ren kjemperomantisk ting og sikkert kjempefint for henne. Min (foreløbig) eneste venninne her i byen skal flytte. Til Oslo. Til jul. Jeg ble litt satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...