Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Den er grei ! :sjarmor:

Jeg har til og med krem å slenge oppi hvis du har lyst på :)

*løper for å fyre opp kakaoen*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få et brukbart triangel for 70 kr, men har du glemt at du må leie en triangelist? De er dyre, må minst regne 4-5000, de har lang utdanning.

Er superimponert over dataferdighetene dine og dere andres. Jeg hadde ALDRI klart å lime inn bilde av et triangel! -Og ikke av noe annet heller..

Jasså, du koser deg med Gabriel når gubben er på jobb? Skulle gjerne hørt dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hersens triangelister! Og det er ingen musikere som er så sære og gretne og arrogante som dem,heller.Jeg lå i strid med en i Bergen

svart løgn :sjarmor:

Jepp,vi koser oss, men buen er litt sliten,så det er ganske frustrerende.Har ingen lærer til å rette på feilene mine heller for tida, så jeg tror omverdenen skal være glade for at de slipper å høre på oss ...:sjenert:

Er ganske enkelt å lime inn blider og linke til sider, men akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å forklare på noen forståelig måte.Det får bli i morra. :)

Nå har jeg pakket inn "kjempefela" mi og skal straks ut med den tullete hunden sånn at hun får tissa før det blir natt!

:klem: til alle sammen!Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Gabriel, som må strykes av en slitt bue. Han har vel fortjent bedre.

Det er voldsomt snilt at du har planer om å forklare meg hvordan jeg linker og lanker og paster og sånn. Dessverre kan jeg få store problemer med å forstå bruksanvisningen..

Har lest flere, men skjønner ikke noe særlig :murvegg: Kan jo spørre sønnen, men det er noe pinlig. Blir mobba fordi jeg "chater", men det er jo ikke dDET jeg gjør!

Alternativet er å bare skrive tørre innlegg med hundrevis av smileys. DET klarer jeg.

Skal innom Plantasjen og se på billige roser til akevittkjølerplanen. Kan jo ikke fryse ned roser til 50 kr per stykk!

Sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Mooornigs,dagbok! Og god morgen, Norge! ;)

Her utenfor er det ville tilstander! Byggisene er i ferd med å støpe naboens kjeller,og det er ørten små byggiser der,og sement og full pakke.Pinny liker det IKKE.Frekke mennesker som kommer og ødelegger tissejordet hennes!

I natt drømte jeg at jeg jobbet i reklamebransjen. Mitt geniale slagord i natt var :Smør-like frekt som du? Det VAR genialt,helt til jeg våknet og sa det til O,som fikk akutt latterkrampe, før han fikk klemt ut av seg at smør var det minst frekke han visste i hele verden.Snøft. :forvirret:

Tenkte jeg skulle stikke på biblioteket og finne meg noen bøker.Mangler god litteratur.Og så går det jo an å sette seg i bibliotekskafèen noen timer og lese og kose seg.Billig moro. ;)

Har ikke tenkt mer på orgler,og det er egentlig greit.O himlet med øynene til meg i går da jeg kom med min bekymring,og sa at det var da det vi GJORDE som spilte noen rolle,ikke om orgelet var godt eller ikke.Jaaaa,meeeen.... :sur:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er LETTET over at du ikke tenker mer på orgler!!! O er en klok mann! Kanskje det er typisk damer å bli superopphengt i detaljer, men heldigvis går det over etter x antall timer med masse slit og surr i hodet.

Trodde ei stund at jeg hadde klart å forskyve hele bryllupet deres fra kirke til kirke, fy, slemme meg :twisted:

Lykke til med bokbad! Har du lest Vikram Seth (skrives det sånn?) sin bok om han derre fiolinisten? Kan gå inn i biblioteket (Helt Toppen Beck, her altså) og lete opp boktittelen hvis interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heisann!

Bibliotek,du!Jammen! :)

Jeg mener jeg har lest den- den heter "An Equal Music",ikke sant? Likte den, så vidt jeg husker-det er lenge siden jeg leste den.En bok av Seth jeg endelig kom GJENNOM etter å ha prøvd meg på "A suitable boy" en fire-fem ganger.Men EN dag, da SKAL jeg få lest den...

O er en meget fornuftig mann,ja,så fornuftig at man av og til får fnatt-men han har jo rett med hensyn til orgeltraumene mine,da.Hvordan orgelet hørtes ut er ikke noe jeg kommer til å gå og tenke på den neste 30 årene, men den bittelille perfeksjonisten i meg slår ut i full blomst når det gjelder slike ting, og selv om vi skal ha lite bryllup, så ville det være løgn å påstå at jeg ikke har tenkt på det siden jeg var fem.Planene har mildt sagt blitt LITT endret siden den gang,jeg skal bl.a ikke ha rosa Barbiekjole i 1700-tallstil og brudgommen heter ikke Arve Tellefsen,og vi skal heller ikke reise på bryllupsreise til Wien i en vogn trukket av 4 hvite hester...

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

Tjiihiii, trille Martine til Os og tilbake du liksom :ler: (ja det hadde jammen vært vidunderlig :sjarmor: ).

Du min lille snuppeluppedupp - takk for at du alltid klarer å få denne jenta her til å le. Du er bare helt vidunderlig er du!

Ha en strååååålende tirsdag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at bryllupsdrømmene dine har tatt en ny vri. Arve er jo opptatt og hestetransporten blir dritdyr. (Holder på med planlegging av hestetransport selv, og teller på knappene om vi har råd).

Barbiekjolen kan jo derimot bli flott, rosa er rosa, og det liker vi vel?

Jeg har glemt bryllupsdrømmene i årevis, og nå får jeg en litt flau smak i munnen, for de hadde ikke endret seg nevneverdig da de dukket opp igjen. Har dog vært innom en del brudgommer, Bjørn Ulvaeus, svenskekongen (ja, faktisk), Sverre Kjeldsberg (halloooo) + et par unevnelige som bør få ha immunitet.

Det var den boka jeg tenkte på, ja. Jeg er så dum/treig at jeg leste den på norsk.

Nå har jeg nettopp (hjeeeeeelp) søkt på et studium i København. Hvordan skal jeg kunne planlegge bryllup derfra???? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er frekk som smør :-D! Du er med orgel som jeg er med slør for tiden.

Nå skal jeg snart spise "lunsj", kyllingpasta med masse kalorier. Jadda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Du er vel ikke dum eller treig,vel! Jeg er så håpløs at jeg MÅ lese boka på originalspråket,så vidt jeg får det til.Ooog etter at jeg ga opp å lese tyske bøker,så er det bare engelske som er aktuelle. Egentlig greit, boka varer lenger,og så får jeg utvidet ordforrådet mitt også ;)

Charmina: :kyss::kyss::klem::blomst::pirat: ! <-----ikke spør meg om hvorfor jeg satte inn den piraten, jeg aaner ikke... ;) .Godt å se deg i dagboka,som alltid.Du skriver så skjønne hilsner at jeg blir glad i hele meg.Du er skjønn! :sjarmor: .

Nå har jeg vært i byen og daffet rundt. Det var så sinnsykt mange mennesker på biblioteket,og en god del av dem var barnehagebarn eller førsteklassinger eller noe sånt som løp rundt og hylte.Herlig.Og på bibliotekskafèen var det nesten bare mødre med små babyer, og en av dem skulte på meg da jeg tok plassen HUN tydeligvis hadde tenkt å ta....Så da gikk jeg.Orket ikke mer.Basta bom.I stedet har jeg vindus-shoppet til den store gullmedaljen.Fant en del fint, og en del ikke fullt så fint,og har konkludert med at jeg må holde meg sjøl i skinnet for ikke å svi av neste lønn hos Noa Noa. :sjarmor:

Nå tenker jeg at Pinny må få seg en ny luftings og litt mat!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hildegard: Frekk som smør duh! *snøft*

*leter etter bonkesmiley, men finner ingen* :sprettoy:

Orgelpanikken har lagt seg litt her i heimen, er alt for mør i durten til å gidde å tenke stort på det i dag.... :sjenert:

ps:og for dere som trodde "durten" var noe uanstendig, så er det ikke det, det er den svulst-tingen jeg har på halebeinet. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durten bør drives bort, jeg har lest nok Stephen King til at jeg vet hva som kan sjke hvis durter får gjøre som de vil.....

Fikk du befølt bumperstøvlettene og følt kvaliteten? Verker etter lønning og nye sko her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Aiiiiiiiiiiii...ikke skrem meg med King-durter!!!!!!! :sjokkbla::sjokkert::sjokkbla:

Var på Namastè, men de hadde ikke fått inn vinterskoene ennå :icon_mad: , men hun dama der mente at de var ganske romslige i leggen. Så gikk jeg til Bello, og prøvde de der pels-campersene, og de var knall!De har det myyykeste,myyykeste skinn inni, og man føler seg som en 1800tallsprinsesse med dem på beina!Anbefales :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for at du melder deg som munnharpespiller.Takk,takk ;) . Tror nok kanskje jeg gjør best i å avholde en liten audition før jeg lar deg slå deg løs... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...