Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #441 Del Skrevet 30. august 2005 Her eer en hel pakke med utstyr ← Bryllupet til den dama ble avlyst......er det litt dårlig karma,eller bare paranoide meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #442 Del Skrevet 30. august 2005 Jeeez.....det kommer til å ta meg LITT tid å gå gjennom denne lista... http://wedding.weddingchannel.com/fashion/gown_bride.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #443 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Denne var en av mine favoritter da jeg lette etter kjole *Tror lillelou synes jeg er gal og vil gifte meg igjen sånn som jeg leter etter kjoler....... og det er jo helt sant* Endret 30. august 2005 av MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #444 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Linnea Raffaelli nr 2 er alldeles nyyydelig, men 38 er nok for smått til meg...da må jeg fjerne noen ribbein først ... Endret 30. august 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #445 Del Skrevet 30. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #446 Del Skrevet 30. august 2005 Jepp, det ar akkurat det jeg tror...neida Men dere kan jo ha sånn "fornyelse av ekteskapsløftene" og så kan jeg komme og synge...graaatis! Jeg kan synge ...eh...."can you feel the love tonight"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #447 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) *vurderer å fjerne ribbein* og opp på det forige innlegget for å endre fra "ribben" til "ribbein",siden jeg fikk akutte julemiddag-assosiasjoner.... Endret 30. august 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #448 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er en hyperbrudete dag! Nå planlegger jeg så det forslår! Og jeg tenker også litt bukett-tanker.....hva med en helt enkel en med hvite orkideer eller callaer? Fargede callaer er jo ooogså nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #449 Del Skrevet 30. august 2005 *det bobler i magen* Er ganske artig,disse planlegingsgreiene her Snart er jeg rene brudzillaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #450 Del Skrevet 30. august 2005 Jepp, det ar akkurat det jeg tror...neida Men dere kan jo ha sånn "fornyelse av ekteskapsløftene" og så kan jeg komme og synge...graaatis! Jeg kan synge ...eh...."can you feel the love tonight"... ← Ta med ørepropper da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #451 Del Skrevet 30. august 2005 Neeeey...jeg synger da nydelig Har sunget i kor hele mitt liv,ikke sant,Hildegard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2005 #452 Del Skrevet 31. august 2005 Tror jeg på det tror du :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. august 2005 #453 Del Skrevet 31. august 2005 Er det seriøs gifting på gang her? Har ikke vært innom på noen dager pga. pågående ferie og orker ikke bla masse sider tilbake (kun telefonoppkoplet modem - går treeeeeeegt). Grattis, lillelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #454 Del Skrevet 31. august 2005 HER er mitt forige kor:Bergen filharmoniske kor Og hvis man trykker der det står "styre" så kommer det opp et foreldet bilde av meg i enorme solbriller som har utendørs styremøte.De trenger forresten bilde av det nye styret...Men det er ikke min business. Ikke mye bryllupsgreier i dag...heller en fruktløs tur til byen, hvor jeg strenet rundt og prøvde å finne meg en veske.Tricky sak . Spiser plommer.Årets første norske,og de er gooooooode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #455 Del Skrevet 31. august 2005 Takk, Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2005 #456 Del Skrevet 31. august 2005 med støvkosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #457 Del Skrevet 31. august 2005 Oh,noooo! Hun er her med støvkosten! *løpe å gjemme seg* LIKSOM! Jeg er ikke redd for deg,så,nananananaa-na! Jeg tror; At hvis man tar kjolen til kronprinsesse Mary (nydelig utringning og armer) og på et vis krysser den med båååde "Eg elska thig" og "Techihilla",så er det Drømmekjolen min på en prikk. Og så skal jeg få meg nye linser og legge vekk brillene,og så kan jeg bli den mest hårete krøllalv-kjolebruden ever in the entire history of...ett eller annet. Jeg har mao kjempetro på å få til noe vidunderlig. Oppdaget forresten at mipaform har en heeelt egen avdeling med tilbehør til dyr-kanskje Pinny trenger et nytt halsbånd til jul? mipaforms "dyreavdeling" Lucky dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2005 #458 Del Skrevet 31. august 2005 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #459 Del Skrevet 31. august 2005 Jepp. Dèt hadde vært noe for Pinny det! Eller dette: Gull&Gloryhalsband Tenker jeg hadde passet til den raggete kjøteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. august 2005 #460 Del Skrevet 31. august 2005 alt kler den smukke vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg