Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #381 Skrevet 25. august 2005 Ferdig! Oooog jeg har også rukket å spise en bolle til, og drikke en kopp te! Snakk om effektivitet! Nå ser jeg et oppussingsprogram på tvnorge om to 25årige tvillingjenter som får hvert sitt rom,fordi broren gifter seg og flytter ut,og da skal rommene pusses (hemmelig) opp. Tror jeg hadde blitt tussete hvis det ble forventa at jeg skulle bo hjemme til jeg gifta meg.
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #382 Skrevet 25. august 2005 Nå har jeg vinket til MrsL! Det var artig,og ikke rent lite surrealistisk,men hun så veldig koselig ut . Etterpå gikk Pinny og jeg hjem via Angelltrøa,og jeg kom hjem med ørten små svarte poser som gikk rett i søpla.Snakk om talentfull hund-bare synd man ikke kan selge hundebæsj,da hadde vi vært søkkrike! Menmen,på tide å begynne å skrelle poteter til potetmosen (vi skal ha brennende kjærlighet,etter inspirasjon fra Arkana).
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2005 #383 Skrevet 25. august 2005 Jeg har sett Pinny og jeg har sett Pinny og jeg har sett lillelou og jeg har sett lillelou Tenk jeg kjente deg igjen på hunden
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #384 Skrevet 25. august 2005 Dette var faktisk det morsomste jeg har gjort i hele dag . *kjente meg igjen på hunden...det tar Pinny som et enormt kompliment... *
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2005 #385 Skrevet 25. august 2005 Du gjør ikke mye spennende hvis det å se meg kjøre forbi å vinke var det morsomste i dag Ja, jeg kjente deg igjen på hunden. Er det så rart da. Det finnes jo bilde av Pinny på KG, men inget bilde av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #386 Skrevet 25. august 2005 Jeg gjør usedvanlig mye kjedelig for tida... , så dette var absolutt en höydare.Høhøhøø.Gleder meg virkelig til jeg begynner å få noe å fortelle om når jeg treffer sambo om ettermiddagen. "I dag så jeg naboen stjele en neve bringebær" eller "de er utsolgt for smør på maxi" er liksom ikke så ofselig fascinerende....Fy,jeg er virkelig i ferd med å bli skikkelig KJEDELIG.For en skjebne! Nå har den lille bryllupsplanleggeren meg sittet og lagt planer og skrevet et bittelite budsjett.Uansett hvor mye jeg teller,så kommer det ikke flere enn 19 stk til festen vår i Trondheim,og da kommer jeg fram til følgende; Mat: 7000 (350/kuvert,egen dessert) vin 3000 (uten sprit.likør til kaffen.) kjole: 7000 (vilkårlig sum,kikker på mipaform.se) foto: 2000 (spørre en venninne som er utd.fotograf) han: 2000 (skjorte til kj&hvitt+sko) blomst: 1500 (ganske enkel) ringer: 3000 (enkle,uten dill,i hvitt gull) frisør: 1000 sum: 28.500 la oss si 30.000,så har vi biiittelitt slingringsmonn.Høres det ut som et usannsynlig budsjett?Er det noe opplagt som jeg har glemt?
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #387 Skrevet 25. august 2005 Du gjør ikke mye spennende hvis det å se meg kjøre forbi å vinke var det morsomste i dag Ja, jeg kjente deg igjen på hunden. Er det så rart da. Det finnes jo bilde av Pinny på KG, men inget bilde av lillelou ← Neida,ikke det minste rart .Har jo sørget for å legge ut en del bilder av lurvedyret .
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #388 Skrevet 25. august 2005 Jeg gjør usedvanlig mye kjedelig for tida... , så dette var absolutt en höydare.Høhøhøø.Gleder meg virkelig til jeg begynner å få noe å fortelle om når jeg treffer sambo om ettermiddagen. "I dag så jeg naboen stjele en neve bringebær" eller "de er utsolgt for smør på maxi" er liksom ikke så ofselig fascinerende....Fy,jeg er virkelig i ferd med å bli skikkelig KJEDELIG.For en skjebne! Nå har den lille bryllupsplanleggeren meg sittet og lagt planer og skrevet et bittelite budsjett.Uansett hvor mye jeg teller,så kommer det ikke flere enn 19 stk til festen vår i Trondheim,og da kommer jeg fram til følgende; Mat: 7000 (350/kuvert,egen dessert) vin 3000 (uten sprit.likør til kaffen.) kjole: 7000 (vilkårlig sum,kikker på mipaform.se) foto: 2000 (spørre en venninne som er utd.fotograf) han: 2000 (skjorte til kj&hvitt+sko) blomst: 1500 (ganske enkel) ringer: 3000 (enkle,uten dill,i hvitt gull) frisør: 1000 sum: 28.500 la oss si 30.000,så har vi biiittelitt slingringsmonn.Høres det ut som et usannsynlig budsjett?Er det noe opplagt som jeg har glemt? ← Vanvittig skjevt,men det får så være.....
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2005 #389 Skrevet 25. august 2005 kjole: 7000 (vilkårlig sum,kikker på mipaform.se) Det kan gjøres mye billigere enn det der. Jeg er ekspert på kjoleleting å vet det finnes vakre kjoler til mye mindre pris. Hvilken str. trenger du tror du? 2000 (skjorte til kj&hvitt+sko) Har han dressen fra før og trenger kun skjorten? I så fall er det billigere feks på Evas Brud 1500 (ganske enkel) Min brudebukett som bestod av 5 ganske store calla med litt grønt i betalte jeg 750,- for. Mao billigere enn det du har tenkt
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2005 #391 Skrevet 25. august 2005 Hvilken type kjole er det du liker da?
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #394 Skrevet 25. august 2005 Han har både kjole og hvitt og smoking, men trenger ny skjorte og nye sko. Jeg liker kjoler som ikke nødvendigvis er så "typisk brudete", jeg dras mot de litt enkle med gode linjer,og heller et lekkert stoff enn broderier og perler og slikt.Ikke "strutteskjørtkjole",det passer jo heller ikke til den formen vi tenker oss på bryllupet.Har sansen for stilen til Rembo, Linnea Raffaeli og kjoler som er litt inspirert av 60/70tallet,med litt strenge linjer.Sliter litt med å formulere helt hva jeg er på jakt etter... :blunke: Tusen takk for at du "gidder" å hjelpe meg å lete!
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #396 Skrevet 25. august 2005 Mannen er med på planen! Nå er det klar-ferdig-gåååå!
Chiquita Skrevet 25. august 2005 #397 Skrevet 25. august 2005 Hvorfor hadde de ikke denne i fjor. Jeg kikket på en som var lignende, men den hadde ermer. Den var nesten drømmekjolen - bare ermene hadde vært borte... Og NÅ finner jeg den....!!! *tror jeg må gifte meg en gang til*
Charmina Skrevet 25. august 2005 #398 Skrevet 25. august 2005 Neimen snuppeluppeduppevennen min - har dere satt en dato? GRATULERER så masse , nå ble jeg hoppende glad vennen min! Å så spennende. Misunner deg litt altså - men kan jo ikke klage heller da siden jeg alt er gift med min egen drømmemann Sender over en kjempeklem til både deg, mannen og selvfølgelig favoritthunden min Pinny -Charmis
Gjest lillelou Skrevet 26. august 2005 #399 Skrevet 26. august 2005 Hvorfor hadde de ikke denne i fjor. Jeg kikket på en som var lignende, men den hadde ermer. Den var nesten drømmekjolen - bare ermene hadde vært borte... Og NÅ finner jeg den....!!! *tror jeg må gifte meg en gang til* ← Du blir bare nødt til å gifte deg igjen !Dere kan jo ha sånn "gjentakelse av ekteskapsløftene" som de pleier å ha i amerikanske serier...eller? Kjolen var fiiin,ja!
Gjest lillelou Skrevet 26. august 2005 #400 Skrevet 26. august 2005 (endret) Neimen snuppeluppeduppevennen min - har dere satt en dato? GRATULERER så masse , nå ble jeg hoppende glad vennen min! Å så spennende. Misunner deg litt altså - men kan jo ikke klage heller da siden jeg alt er gift med min egen drømmemann Sender over en kjempeklem til både deg, mannen og selvfølgelig favoritthunden min Pinny -Charmis ← takktakktakktakktakk! Nei, kjære, vi har ikke heeeelt satt datoen enda-vi vil ha det når høstfargene er på sitt vakreste,og det kan jeg jaggu meg ikke helt huske når er, gitt! Jeg har sagt 23 september som utgangspunkt,men kanskje det blir så sent som oktober? Drømte selvsagt masse bryllupsstyr i natt. At jeg lagde noen invitasjoner som var helt borti natta tåpelige,og firesidige. Grøss. Sånn skal det ihvertfall IKKE bli! Uansett hvor mye jeg teller, blir vi ikke flere enn 19 på Selve Dagen,og det blir jo en søt liten fest.Kurvfesten nordpå er jo en helt annen sak, dit kommer jo alle de gale slektningene mine.Min far har 7 søsken, så det er jo en del folk,bare tantene og onklene.Og nei, de er ikke Smiths venner . Nå har jeg sittet leeenge foran dataen og trøkket,så nå er det på tide å hoppe i dusjen! Endret 26. august 2005 av lillelou
Anbefalte innlegg