Gå til innhold

Botox i morgen-første gang!🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En i svigerfamilien jobber med dette og botox i "sinnarynken" er et av de vanligste inngrepene hun gjør. Dette kommer til å gå helt fint. 

Du kommer til å se mer opplagt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tar det én gang i året? Er det nok om det bare varer i et halvt år eller kortere? 

Anonymkode: 4aa8a...649

Ja det holder på meg😊

Anonymkode: 267c3...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.4.2019 den 3.56, SupaWoman skrev:

Det er dritvondt, holdt nesten ikke ut. Helt jævlig!   Hun satte bare 10 enheter på meg, altså halvparten av vanlig dose.  Ville ikke bli helt lammet og mimikkløs.   Resultatet kom etter ca en uke.   Forsvant helt etter 3 mnd.

Seriøst? I panna merker jeg ingenting. Eller det kommer litt an på dagsformen. Jeg får 200 enheter, hele beholderen, hver gang. Panna merker jeg ingenting i, men skuldrene derimot og nakken. Fy f... snakk om smerter! Panna gjør vondt innimellom dersom dagsformen tilsier det, men ellers smertefritt i det området. Tar det ikke av kosmetiske hensyn da, så friske folk skal ikke kjenne noe omtrent.

Anonymkode: bc1f7...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 12.59, AnonymBruker skrev:

Gale kvinne, hold deg unna, Klarer du ikke en rynke kan du bare gi opp livet. Aldring er naturlig.

Anonymkode: 14fa4...dad

Det er ikke nødvendig å gå rundt ned en rumpesprekk mellom brynene dersom man kan slippe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja det holder på meg😊

Anonymkode: 267c3...443

Hvor lang tid pleier det å ta før du ser at effekten er borte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 enheter?? Det var jo ikke mye. Jeg fikk 35 enheter (noe som er i underkanten av halvparten, fortalte behandler). Jeg kan enda dra brynene sammen, ikke like mye, men litt. Jeg kjenner at nesa (!) er øm, spesielt nesetippen... Vet ikke om dette kommer av botoxen? 

Hvordan vondt har du, supawoman?

ts

Anonymkode: 0750f...8cb

Det er bare som om noen skjææærer en kniv inn i huden din når de setter nålene, kan ikke fatte de som sier det nesten ikke kjennes.  Har bare tatt en gang  fø men har lyst før sommeren i år, men tanken på smertene holder meg litt tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 mnd er det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, SupaWoman skrev:

Det er bare som om noen skjææærer en kniv inn i huden din når de setter nålene, kan ikke fatte de som sier det nesten ikke kjennes.  Har bare tatt en gang  fø men har lyst før sommeren i år, men tanken på smertene holder meg litt tilbake. 

Næmmen! Enten er du supersensitiv, ellers så har behandleren stukket deg veldig feil! Jeg kjente veldig lite når behandleren stakk. Kanskje som et lite myggstikk. Du fikk vel bedøvelseskrem før behandlingen? 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Næmmen! Enten er du supersensitiv, ellers så har behandleren stukket deg veldig feil! Jeg kjente veldig lite når behandleren stakk. Kanskje som et lite myggstikk. Du fikk vel bedøvelseskrem før behandlingen? 

Hi

Fikk bedøvelseskrem men denne virker jo bare lokalt på huden så man kan like gjerne la vær. Er nok supersensitiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.4.2019 den 14.51, AnonymBruker skrev:

3 mnd her også. Og ja det KAN være litt vondt, svir litt og er ubehagelig, men ikke noe man hyler au av eller ikke kan holde ut for de sekundene det varer.  Noen ganger er det bare som et lite stikk og thats it , andre ganger er det mer sånn at man biter tennene litt sammen og gleder seg til det er over, men må si at jeg ble positivt overrasket over hvor smertefritt det gikk den første gangen for jeg gruet meg så mye at jeg holdt på å snu på veien til klinikken den første gangen! 

Anonymkode: 43001...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.4.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Man ser at du man har tatt botox. Ser unaturlig stram å teit ut. Alt annet er løgn. Hva med å innse at du begynner å dra på åra...

Anonymkode: a4ed7...c69

Nei man gjør ikke det. Slutt å spre løyner.

Anonymkode: d48fe...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ser man det på , spørs hvilke områder.  Tar man bare sinnerynken , eller hake, eller sure munnviker er det ingen som kan se det.  Man kan veldig ofte se det på de som har tatt pannen, kråketær, og brynsløft

Anonymkode: 43001...7e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Går man til en med erfaring og kompetanse ser det bare naturlig og fint ut😊

Anonymkode: c0c07...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.4.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Nei man gjør ikke det. Slutt å spre løyner.

Anonymkode: d48fe...8ea

Det ser ikke naturlig ut når 45åringer går rundt med panner uten en eneste rynke og ikke spor av kråketær. Jeg synes kråketær er sexe både på kvinner og menn, det er en sjarme i det. Og det viser at personen ler og smiler mye og for mange oppfattes det automatisk som om at han/hun er en veldig positiv person. Det er det jeg tenker når jeg ser folk med kråketær. Folk uten en eneste rynke ser så lite varme ut, det blir noe sterilt og glatt over personen. 

Anonymkode: c4c7a...d1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sinnarynke før. Den gikk bort helt av seg selv.

Anonymkode: dedcc...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sinnarynke før. Den gikk bort helt av seg selv.

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: 5293a...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: 5293a...f94

Vet ikke helt. Sluttet å bekymre meg, sluttet å myse. Det er enda en linje der, men selve rynken er borte. 

Har også hørt om andre som har opplevd dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.4.2019 den 23.26):

Man ser at du man har tatt botox. Ser unaturlig stram å teit ut. Alt annet er løgn. Hva med å innse at du begynner å dra på åra...

Anonymkode: a4ed7...c69

Nei, sånn er det ikke. Man ser det dersom det injiseres for mye sånn at mimikken forsvinner helt. Noen vil bli helt glatte og mimikkløse, og det er et valg, og da blir det synlig. Samme dersom det injiseres på feil sted, da kan man få rar øyenbrynsfasong eller øyelokkene kan falle ned. Eller munnen kan bli skjeiv. Men om man går til en flink behandler, så kan resultatet bli slik at man bare ser mer våken og fornøyd ut.  Ansiktsmuskler som drar nedover sammen med tyngdekraften svekkes litt, noe som gjør at ansiktsmusklene som løfter får det lettere. Det gir et bittelite ansiktsløft og mykgjøring av rynker og fine linjer. 

Og man blir aldri for gammel til å være bittelitt forfengelig🦄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...