Gå til innhold

Er en kaffekopp utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Han har aldri ønsket at jeg omgås andre menn, så jeg ville unngå en situasjon der han kunne blitt sur.

Anonymkode: 104cf...02f

Dere har myye å jobbe med. 

Anonymkode: 77d44...a41

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han spurte faktisk «eller er du litt opptatt?» så jeg tror han skjønte at jeg ikke ville gå bak ryggen på han jeg er sammen med.

Anonymkode: 104cf...02f

Så du mener virkelig at du hadde gått bak ryggen på kjæresten din om du hadde drukket kaffe med naboen din? Shitt pomesfritt. 

Anonymkode: 77d44...a41

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Han har aldri ønsket at jeg omgås andre menn, så jeg ville unngå en situasjon der han kunne blitt sur.

Anonymkode: 104cf...02f

Har du også kvinnelig lege, gynekolog, tannlege osv, etter ønske fra din mann?
Kan du ta drosje når sjåføren er mann?
Hva med buss? 

Anonymkode: cbc07...d97

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kaffekopp er en kaffekopp. Svaret på spørsmålet ditt er nei. Vi lever ikke i Saudi Arabia, og takk for det!

Anonymkode: 7034d...3a8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva slag fyr er du sammen med som ville blitt sur for en kopp kaffe? Antar du sier nei takk til kvinner også da? Du vet jo ikke om noen av de er lesbiske eller bi, eller ønsker å ha deg med på noe annet... 

Og naboen din vet vel at du har kjæreste, det er jo umulig å ikke få med seg når man er nabo. Han har vel fanget opp at ting ikke er som det skal med dere og ville la deg vite at han var interessert.

Anonymkode: 79664...b1d

Han vet at jeg ikke er interessert i damer, så tror ikke jeg hadde fått spørsmål der, men han har aldri villet la meg ha mannlige venner.

Vet ikke hvor mye naboen har fått med seg. Veldig lite vil jeg tro, siden jeg bor i blokk, og man sjelden ser naboene. Om han var interessert eller ville være hyggelig vet jeg ikke. Men om han så var, mistet han nok interessen der og da. 

 

Anonymkode: 104cf...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han spurte faktisk «eller er du litt opptatt?» så jeg tror han skjønte at jeg ikke ville gå bak ryggen på han jeg er sammen med.

Anonymkode: 104cf...02f

Eller er du litt opptatt = eller har du ikke tid

Anonymkode: 18bd0...e30

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om en mannlig slektning av din mann ringer på og din mann ikke er hjemme? Ønsker din mann at  de ikke får komme inn til deg da?

Anonymkode: cbc07...d97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du også kvinnelig lege, gynekolog, tannlege osv, etter ønske fra din mann?
Kan du ta drosje når sjåføren er mann?
Hva med buss? 

Anonymkode: cbc07...d97

Hehe. Legen min er faktisk mann. Det tror jeg faktisk ikke han har tenkt på. Men det blir liksom i klient setting, så tror ikke han hadde sett sånn på det.

alt det andre der har jeg ikke noen faste jeg går til.

Anonymkode: 104cf...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er du litt opptatt = eller har du ikke tid

Anonymkode: 18bd0...e30

Det var sikkert det han mente ja.

Anonymkode: 104cf...02f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe. Legen min er faktisk mann. Det tror jeg faktisk ikke han har tenkt på. Men det blir liksom i klient setting, så tror ikke han hadde sett sånn på det.

alt det andre der har jeg ikke noen faste jeg går til.

Anonymkode: 104cf...02f

Takk for svar! Mangler din mann tillit til deg?

Anonymkode: cbc07...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde takket pent nei av samme grunn, og vet at mannen min ville gjort det samme. Ikke fordi vi ikke stoler på hverandre, men fordi vi ikke synes det passer seg. 

Anonymkode: b731e...afd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift i 12 år, så usikkerhet og sjalusi er vi for lengst ferdige med i vårt forhold. . 

Anonymkode: ab6bf...1ef

Ja ikke sant? Her og...Men nå nylig møtte jeg en mann som jeg fikk kjempe kjemi med. Han hadde en jobb hjemme hos oss og vi pratet veldig mye (vi var ute). Da jeg spurte om han ville ta en kaffe før han dro sa han følgende "det vil jeg men det er ikke lurt, for det kan ende i utroskap!"...Fyren har vært gift i 30 år!!

Og dermed dro han. Han var super stresset. HVA var det liksom?

Det skal sies at jeg i etterkant har fått noen veldig flørtete, hyggelige meldinger. Er det noe han prøvde si meg? 

Kaffe ble det hvertfall ikke... 🙄

Anonymkode: b3b45...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener virkelig at du hadde gått bak ryggen på kjæresten din om du hadde drukket kaffe med naboen din? Shitt pomesfritt. 

Anonymkode: 77d44...a41

Jeg mener ikke det, men tror han ville sett sånn på det.

Anonymkode: 104cf...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja ikke sant? Her og...Men nå nylig møtte jeg en mann som jeg fikk kjempe kjemi med. Han hadde en jobb hjemme hos oss og vi pratet veldig mye (vi var ute). Da jeg spurte om han ville ta en kaffe før han dro sa han følgende "det vil jeg men det er ikke lurt, for det kan ende i utroskap!"...Fyren har vært gift i 30 år!!

Og dermed dro han. Han var super stresset. HVA var det liksom?

Det skal sies at jeg i etterkant har fått noen veldig flørtete, hyggelige meldinger. Er det noe han prøvde si meg? 

Kaffe ble det hvertfall ikke... 🙄

Anonymkode: b3b45...fb4

Og til ts. Veldig rart at du ikke kunne ta en kaffe. Tipper fyren klør seg i hodet av det der. Hadde det vært meg ville jeg tenkt at mannen din nå være veldig kontrollerende og at du er en smule innbilsk 😉

Anonymkode: b3b45...fb4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes blir litt komisk med sånn overforsiktighet som dette, er at det ofte presenteres som et trygt forhold med masse respekt og grenser. Mens jeg bare ser utrygghet og hører alarmen ule i det fjerne.

Man får ikke kontrollert andre mennesker. Samme hvor strenge regler man har er det mulig for et menneske å være utro. Min kjæreste kan være utro mot meg daglig uten at jeg har sjangs til å oppdage det. Ergo er det like greit å ta en sjangs og stole på folk. 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke det, men tror han ville sett sånn på det.

Anonymkode: 104cf...02f

Ok, men da har han et problem, ellers så har du gjort noe som gjør han sånn. Parterapi for dere ellers så kommer dette forholdet til å ende som et mareritt. 

Anonymkode: 77d44...a41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man ikke føler seg trygg når partneren tar en kaffe med det motsatte kjønn, så har man tillitsproblemer. I alle fall hvis du vet litt om personen han møter. Ikke hyggelig med sjalusi, eller hvis man får en dårlig magefølelse.

Jeg stolte aldri på eksen når han fant på ting med andre kvinner. Det var ufattelig slitsomt å ikke kunne stole på ham, fordi holdt ting skjult for meg og ville ikke fortelle litt om hvem disse kvinnene var. Fant etter hvert ut at han hadde vært utro noen ganger, så magefølelsen min var rett. Glad jeg dro.

Med min nåværende samboer kunne jeg ikke brydd meg mindre hvis han vil møte venninner, medstudenter og kvinnelige kolleger. Og han stoler også på meg. :)

Anonymkode: cb3ac...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg a pony!

Ser ikke problemet men så er jeg ikke den som misstror min partner ei heller mistror min partner meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og til ts. Veldig rart at du ikke kunne ta en kaffe. Tipper fyren klør seg i hodet av det der. Hadde det vært meg ville jeg tenkt at mannen din nå være veldig kontrollerende og at du er en smule innbilsk 😉

Anonymkode: b3b45...fb4

Jeg håper ikke han tok det sånn. Men da får han bare tenke jeg er en rar nabo i så fall. 

Anonymkode: 104cf...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dere stakkars stakkars jenter.  

Anonymkode: bf4f5...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...