Gå til innhold

Sagt ja til date, kalde føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter kun få meldinger mellom oss på en datingapp, spurte en fyr om vi skulle møtes over en kopp kaffe eller noe. I et impulsivt øyeblikk sa jeg ja, selv om jeg vet veldig lite om fyren. Tenkte at jeg har ingenting å tape, men nå er jeg veldig nervøs for denne daten! Uff, hvordan skal dette gå?

Jeg aner ikke om vi har noe som helst til felles og er redd han er altfor smart for meg :PHan er dessuten oppvokst i Russland og det bekymrer meg litt. Han har bodd i Norge i over 10 år, er høyt utdannet, har en bra jobb og skriver perfekt norsk, men jeg er redd kulturforskjellene blir veldig store. Noen som har erfaringer med russiske menn?

Anonymkode: 6591b...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro, er bare en kopp med kaffe.

Anonymkode: 69d3e...64b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det med ro, er bare en kopp med kaffe.

Anonymkode: 69d3e...64b

Jeg vet, men ble plutselig supernervøs for denne daten :rodme:

Anonymkode: 6591b...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en "vei ut". Altså feks en venninne som du må møte eller jobb du skal på sånn 1 time etter dere møtes ish. Om stemningen er rar kan du gå dit litt før, og er den ålreit kan dere møtes igjen en annen dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå heller en tur, det er mindre «date»

Anonymkode: 4400f...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett av tid til daten, for eks 30-60min. Så stopper du det, enkelt og greit. Gjør det alltid slik, sier på forhånd at jeg må være sted til et klokkeslett.

Anonymkode: 30f23...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en kopp kaffe. Og du kan jo prøve å bli kjent med han før dere går på date. Hvis han har bodd i Norge i 10 år har han vel på sett og vis forlatt Russland. Og det er ikke sikkert han er så frelst av Putin som dine fordommer vil ha det til

Anonymkode: 60ec5...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare en kopp kaffe. Og du kan jo prøve å bli kjent med han før dere går på date. Hvis han har bodd i Norge i 10 år har han vel på sett og vis forlatt Russland. Og det er ikke sikkert han er så frelst av Putin som dine fordommer vil ha det til

Anonymkode: 60ec5...e8c

Jeg tror ikke han er frelst av Putin 😂 Lurer vel mer på hvordan russiske menn er i forhold til norske. 

Anonymkode: 6591b...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...