FruK Skrevet 7. februar 2020 #5461 Del Skrevet 7. februar 2020 Gleder meg til teste og håper den sitter. Er rart å være prøver igjen etter 8.5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 7. februar 2020 #5462 Del Skrevet 7. februar 2020 Nå er jeg rett og slett så lei og sur. Jeg har ingen symptomer på mensen, som burde ha vært her nå. Er i dårlig humør og prøvde meg på en tidligtest etter å ha holdt meg halve dagen. Blendahvit. I tillegg føler jeg at alle jeg bor med er så utrolig lite hjelpsomme eller greie. Virker som at alle her tenker at siden jeg har turnusfri så trenger de ikke gjøre noenting. Jeg har vært kvalm siden igår, og har sagt det, siden det ble såpass plagsomt at jeg gikk på soverommet. Morsomt det der, for om jeg går på soverommet så kommer plutselig alle og lurer på ting, altså unnskyld meg men spør mannen min istedet, la meg være. Er bare minsten som er grei liksom. Mannen min kom hjem fra jobb og så sliten ut, jeg spurte om alt var bra? Nei han trodde han hadde influensa. Jeg pleier aldri å pirke på sånt men jeg ble så irritert, så jeg sa 'virkelig? Influensa? Ikke forkjølelse altså?' 'nei, influensa' 'og hva mener du er forskjellen da? Bare tenker det er litt rart om du har orket 13timer på jobb med INFLUENSA liksom?' Da ble han skikkelig sutrete og sa 'ja da er det vel coronaviruset da bare så ingen misbruker influensaordet. Hva er det til middag idag?'. Jeg ble så sur og sa at jeg har ikke handlet idag, jeg har vært kvalm. Jaha, det kunne jeg vel sagt ifra om så kunne han tatt med noe. Jeg sa at det sa jeg jo men... Og nå er jeg bare så sur på han. Han er veldig hensynsfull men om han er i litt dårlig form så døøør han jo. Og nå går de voksne menneskene i huset her rundt og vet ikke hva de skal ha til middag, er de seriøst hjernedøde? Det er SÅ MYE MAT I SKAPENE HVIS DERE BARE ÅPNER DE EVT SÅ KLARER DERE NOK Å DRA PÅ BUTIKKEN. Krjeifk3iri4747473jfbwkfn3keii3i4744&)) & 3=)&>]<¥®¢®€[<[<]<]< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 7. februar 2020 #5463 Del Skrevet 7. februar 2020 56 minutter siden, Mozarellalover skrev: Nå er jeg rett og slett så lei og sur. Jeg har ingen symptomer på mensen, som burde ha vært her nå. Er i dårlig humør og prøvde meg på en tidligtest etter å ha holdt meg halve dagen. Blendahvit. I tillegg føler jeg at alle jeg bor med er så utrolig lite hjelpsomme eller greie. Virker som at alle her tenker at siden jeg har turnusfri så trenger de ikke gjøre noenting. Jeg har vært kvalm siden igår, og har sagt det, siden det ble såpass plagsomt at jeg gikk på soverommet. Morsomt det der, for om jeg går på soverommet så kommer plutselig alle og lurer på ting, altså unnskyld meg men spør mannen min istedet, la meg være. Er bare minsten som er grei liksom. Mannen min kom hjem fra jobb og så sliten ut, jeg spurte om alt var bra? Nei han trodde han hadde influensa. Jeg pleier aldri å pirke på sånt men jeg ble så irritert, så jeg sa 'virkelig? Influensa? Ikke forkjølelse altså?' 'nei, influensa' 'og hva mener du er forskjellen da? Bare tenker det er litt rart om du har orket 13timer på jobb med INFLUENSA liksom?' Da ble han skikkelig sutrete og sa 'ja da er det vel coronaviruset da bare så ingen misbruker influensaordet. Hva er det til middag idag?'. Jeg ble så sur og sa at jeg har ikke handlet idag, jeg har vært kvalm. Jaha, det kunne jeg vel sagt ifra om så kunne han tatt med noe. Jeg sa at det sa jeg jo men... Og nå er jeg bare så sur på han. Han er veldig hensynsfull men om han er i litt dårlig form så døøør han jo. Og nå går de voksne menneskene i huset her rundt og vet ikke hva de skal ha til middag, er de seriøst hjernedøde? Det er SÅ MYE MAT I SKAPENE HVIS DERE BARE ÅPNER DE EVT SÅ KLARER DERE NOK Å DRA PÅ BUTIKKEN. Krjeifk3iri4747473jfbwkfn3keii3i4744&)) & 3=)&>]<¥®¢®€[<[<]<]< Oisann. Så kjedelig å ha en skikkelig dritdag, der du føler at alle jobber mot deg. Det suger skikkelig! Håper kvalmen gir seg og at humøret blir litt bedre snart. Når jeg har slike dager bruker jeg å ta meg en tur ut, være litt alene og så kan jeg plutselig le av hvor forferdelig jeg synes ting var dagen før. God klem til deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 7. februar 2020 #5464 Del Skrevet 7. februar 2020 23 minutter siden, Førstegangs skrev: Oisann. Så kjedelig å ha en skikkelig dritdag, der du føler at alle jobber mot deg. Det suger skikkelig! Håper kvalmen gir seg og at humøret blir litt bedre snart. Når jeg har slike dager bruker jeg å ta meg en tur ut, være litt alene og så kan jeg plutselig le av hvor forferdelig jeg synes ting var dagen før. God klem til deg❤️ Haha, ja, altså det ser nok ikke så ille ut når jeg skriver det her, men de er så utrolig hjelpesløse og det virker som de blir enda mer hjelpesløse av at jeg ikke er i form. Til vanlig ville jeg tatt en kjøretur men idag nekter jeg forlate huset for da ender det med at jeg må handle. Blir veldig spennende å se om de greier å fikse seg middag for å være ærlig. Min plan var egentlig å lage fajitas med kylling, og alle ingrediensene er i hus, og alle sammen vet hvordan de lager det, men tviler veldig sterkt på at de greier lage det siden de ikke 'finner noe mat' 🙄🤪😂🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 7. februar 2020 #5465 Del Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, Mozarellalover skrev: Haha, ja, altså det ser nok ikke så ille ut når jeg skriver det her, men de er så utrolig hjelpesløse og det virker som de blir enda mer hjelpesløse av at jeg ikke er i form. Til vanlig ville jeg tatt en kjøretur men idag nekter jeg forlate huset for da ender det med at jeg må handle. Blir veldig spennende å se om de greier å fikse seg middag for å være ærlig. Min plan var egentlig å lage fajitas med kylling, og alle ingrediensene er i hus, og alle sammen vet hvordan de lager det, men tviler veldig sterkt på at de greier lage det siden de ikke 'finner noe mat' 🙄🤪😂🤮 Vanskelig for meg å si om de er helt hjelpesløse, men jeg stoler på deg og skjønner at du er frustrert. Håper helgen blir bedre etterhvert likevel☺️💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 7. februar 2020 #5466 Del Skrevet 7. februar 2020 6 timer siden, Mozarellalover skrev: Nå er jeg rett og slett så lei og sur. Jeg har ingen symptomer på mensen, som burde ha vært her nå. Er i dårlig humør og prøvde meg på en tidligtest etter å ha holdt meg halve dagen. Blendahvit. I tillegg føler jeg at alle jeg bor med er så utrolig lite hjelpsomme eller greie. Virker som at alle her tenker at siden jeg har turnusfri så trenger de ikke gjøre noenting. Jeg har vært kvalm siden igår, og har sagt det, siden det ble såpass plagsomt at jeg gikk på soverommet. Morsomt det der, for om jeg går på soverommet så kommer plutselig alle og lurer på ting, altså unnskyld meg men spør mannen min istedet, la meg være. Er bare minsten som er grei liksom. Mannen min kom hjem fra jobb og så sliten ut, jeg spurte om alt var bra? Nei han trodde han hadde influensa. Jeg pleier aldri å pirke på sånt men jeg ble så irritert, så jeg sa 'virkelig? Influensa? Ikke forkjølelse altså?' 'nei, influensa' 'og hva mener du er forskjellen da? Bare tenker det er litt rart om du har orket 13timer på jobb med INFLUENSA liksom?' Da ble han skikkelig sutrete og sa 'ja da er det vel coronaviruset da bare så ingen misbruker influensaordet. Hva er det til middag idag?'. Jeg ble så sur og sa at jeg har ikke handlet idag, jeg har vært kvalm. Jaha, det kunne jeg vel sagt ifra om så kunne han tatt med noe. Jeg sa at det sa jeg jo men... Og nå er jeg bare så sur på han. Han er veldig hensynsfull men om han er i litt dårlig form så døøør han jo. Og nå går de voksne menneskene i huset her rundt og vet ikke hva de skal ha til middag, er de seriøst hjernedøde? Det er SÅ MYE MAT I SKAPENE HVIS DERE BARE ÅPNER DE EVT SÅ KLARER DERE NOK Å DRA PÅ BUTIKKEN. Krjeifk3iri4747473jfbwkfn3keii3i4744&)) & 3=)&>]<¥®¢®€[<[<]<]< Sorry, men dette ble dagens latter 😂 Og det hjelper på. For sist helg var jeg og kjørte to J*"'&_ timer for å hente et skap som ble solgt på finn, som skal stå på soverommet. Skulle dette opp skapet i dag, og finner ut at dama har oppgitt FEIL mål på skaper, så det passer jo f*@$ ikke inn på rommet. 5 timer kjøring(måtte bytte bil først) for å finne ut at skapet et 10(!!!) cm lengre enn oppgitt(jeg tok jo ikke med noe for å måle et demontert skap liksom, for står mål oppgitt så tar jeg jo det for god fisk).. Fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 9. februar 2020 #5467 Del Skrevet 9. februar 2020 Heisann! Jeg nærmerer meg perioden i turnusen hvor jeg nesten kun går nattevakter, det er ikke etter eget ønske for å si det slik. Jeg kjenner jeg sliter på nettene, sist var jeg på gråten når dagvakta kom fordi jeg ble så glad? Det er også mye vanskeligere å komme seg til/fra toalettet så jeg står der med full blære og håper noen kan avløse meg snart, og dette gjentar seg x antall ganger i løpet av natta. Jeg vet ikke helt hvordan jeg burde gå fram? Føler jeg skylder på graviditeten for å slippe drittvakter og føler jeg blir en byrde for arbeidsplassen, selv om jeg vet at en person til eller fra ikke alltid gjør stort og at jeg heller blir en byrde om jeg presser meg såpass at jeg blir sykemeldt. Føler dog at det er såpass "tidlig" at noen kanskje ikke vet at de er gravide enda, og her er jeg som søker tilrettelegging allerede.. Noen som har noen tips eller egne erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 9. februar 2020 #5468 Del Skrevet 9. februar 2020 20 minutter siden, Carjo4 skrev: Heisann! Jeg nærmerer meg perioden i turnusen hvor jeg nesten kun går nattevakter, det er ikke etter eget ønske for å si det slik. Jeg kjenner jeg sliter på nettene, sist var jeg på gråten når dagvakta kom fordi jeg ble så glad? Det er også mye vanskeligere å komme seg til/fra toalettet så jeg står der med full blære og håper noen kan avløse meg snart, og dette gjentar seg x antall ganger i løpet av natta. Jeg vet ikke helt hvordan jeg burde gå fram? Føler jeg skylder på graviditeten for å slippe drittvakter og føler jeg blir en byrde for arbeidsplassen, selv om jeg vet at en person til eller fra ikke alltid gjør stort og at jeg heller blir en byrde om jeg presser meg såpass at jeg blir sykemeldt. Føler dog at det er såpass "tidlig" at noen kanskje ikke vet at de er gravide enda, og her er jeg som søker tilrettelegging allerede.. Noen som har noen tips eller egne erfaringer?? Så vidt jeg har hørt er det ikke egentlig anbefalt å jobbe nattevakter, særlig tidlig i svangerskapet, da det øker sannsynligheten for spontanabort å ikke få god nok søvn. Derfor mener jeg så absolutt at det er innafor å be om fritak fra. Uavhengig av hvor sliten man føler seg eller hvilken byrde det blir. Og kanskje slipper man å si fra seg alle, men hvertfall sørge for at man får en god natts søvn innimellom vaktene, og unngå at man tar flere vakter på rad. Var noen andre som var usikre på hvordan dette ble med tanke på lønn - altså om man kunne få trekk i lønn fordi man da ikke tar på seg nattevakter, men vet ikke hvordan den saken gikk. Ville hvertfall ikke følt noe skyld i å be om tilrettelegging her 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 9. februar 2020 #5469 Del Skrevet 9. februar 2020 9 minutter siden, Kassiopeia8 skrev: Så vidt jeg har hørt er det ikke egentlig anbefalt å jobbe nattevakter, særlig tidlig i svangerskapet, da det øker sannsynligheten for spontanabort å ikke få god nok søvn. Derfor mener jeg så absolutt at det er innafor å be om fritak fra. Uavhengig av hvor sliten man føler seg eller hvilken byrde det blir. Og kanskje slipper man å si fra seg alle, men hvertfall sørge for at man får en god natts søvn innimellom vaktene, og unngå at man tar flere vakter på rad. Var noen andre som var usikre på hvordan dette ble med tanke på lønn - altså om man kunne få trekk i lønn fordi man da ikke tar på seg nattevakter, men vet ikke hvordan den saken gikk. Ville hvertfall ikke følt noe skyld i å be om tilrettelegging her 🙂 Takk for svar 😊 ja har lest litt om det der, men måtte slutte da jeg ble stressa av det... Ja, jeg tenker at en natt her og der går fint. Jeg skjønner de som jobber redusert og kun natt, der vil det nok merkes på lønna. Jeg vil nok ikke merke stort, og det går helt fint med noen kr mindre så lenge jeg greier å ha en levbar hverdag. Det skader kanskje ikke å spørre? Det er nok der jeg kvier meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 9. februar 2020 #5470 Del Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Carjo4 skrev: Heisann! Jeg nærmerer meg perioden i turnusen hvor jeg nesten kun går nattevakter, det er ikke etter eget ønske for å si det slik. Jeg kjenner jeg sliter på nettene, sist var jeg på gråten når dagvakta kom fordi jeg ble så glad? Det er også mye vanskeligere å komme seg til/fra toalettet så jeg står der med full blære og håper noen kan avløse meg snart, og dette gjentar seg x antall ganger i løpet av natta. Jeg vet ikke helt hvordan jeg burde gå fram? Føler jeg skylder på graviditeten for å slippe drittvakter og føler jeg blir en byrde for arbeidsplassen, selv om jeg vet at en person til eller fra ikke alltid gjør stort og at jeg heller blir en byrde om jeg presser meg såpass at jeg blir sykemeldt. Føler dog at det er såpass "tidlig" at noen kanskje ikke vet at de er gravide enda, og her er jeg som søker tilrettelegging allerede.. Noen som har noen tips eller egne erfaringer?? Synes ikke du skal føle deg som en byrde. At du har funnet ut tidlig at du er gravid og ønsker tilrettelegging, synes jeg bare er bra, du må ikke tenke at det gjør deg rar eller vanskelig. Synes du skal ta det opp med ansvarlig på jobb så snart som mulig, fortelle hvordan det er og så ordner det seg nok. Jeg støtter deg helt og fullt❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 10. februar 2020 #5471 Del Skrevet 10. februar 2020 På 6.2.2020 den 14.35, Carjo4 skrev: Håper du også får litt tid til å ta vare på deg selv og familie oppi dette + oppussing, du fortjener virkelig 4 uker på Hawaii akkurat nå. ❤️ @Carjo4 Tusen takk, så søt og god du er ❤️ Nå er jeg på CD8 og foreløpig virker ting normalt, men det er jo ikke før tiden etter når EL burde finne sted at jeg kommer til å vite om det faktisk er normalt eller ei. Dumt forklart, men du skjønte sikkert 😛 Hvordan er det med deg? På 7.2.2020 den 12.15, Mozarellalover skrev: Dere skal igang med ivf? Hvor mange forsøk? Jeg leste litt på en side om det med priser og spnn, og så at 3 forsøkpakken med kontrakt kostet det samme som om du tar to separate ivfforsøk. Men jeg tenker sånn at hva om vi får full klaff første ivf, da kaster vi jo bort en hel del penger.. @Mozarellalover Vi har fått kort protokoll vi kan starte med ved 1 dag mens (neste mens) OM vi vil! Så får vi se! Man kan kjøpe 3 for 2 på forsøk. Så mange velger den pakken. Samtidig har jeg bekjente som mener at det ikke lønner seg å kjøpe mer enn et forsøk i slengen, da alle de har fått barn via frys. (fra første forsøk). Så ja, det er en evalueringssak. Har ikke tatt helt stilling til det enda da vi er i pp nå. Det er skikkelig vanskelig rett og slett ❤️ På 7.2.2020 den 12.15, Mozarellalover skrev: Jeg tror nok ikke letrozol har ødelagt alt for alltid. Time will show! Tror det ikke før jeg får se det 😛 Føler alt har gått litt vest nå altså! @Sinsiew Heeeei ❤️ godt å "se" deg! Fikk du PM jeg sendte deg for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 10. februar 2020 #5472 Del Skrevet 10. februar 2020 På 8.2.2020 den 0.40, Sinsiew skrev: Sorry, men dette ble dagens latter 😂 Og det hjelper på. For sist helg var jeg og kjørte to J*"'&_ timer for å hente et skap som ble solgt på finn, som skal stå på soverommet. Skulle dette opp skapet i dag, og finner ut at dama har oppgitt FEIL mål på skaper, så det passer jo f*@$ ikke inn på rommet. 5 timer kjøring(måtte bytte bil først) for å finne ut at skapet et 10(!!!) cm lengre enn oppgitt(jeg tok jo ikke med noe for å måle et demontert skap liksom, for står mål oppgitt så tar jeg jo det for god fisk).. Fy.. Så sjukt typisk, hvorfor må sånt skje🤐🙄 Her ble helgen heldigvis bra til slutt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 10. februar 2020 #5473 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, -C- skrev: @Carjo4 Tusen takk, så søt og god du er ❤️ Nå er jeg på CD8 og foreløpig virker ting normalt, men det er jo ikke før tiden etter når EL burde finne sted at jeg kommer til å vite om det faktisk er normalt eller ei. Dumt forklart, men du skjønte sikkert 😛 Hvordan er det med deg? @Mozarellalover Vi har fått kort protokoll vi kan starte med ved 1 dag mens (neste mens) OM vi vil! Så får vi se! Man kan kjøpe 3 for 2 på forsøk. Så mange velger den pakken. Samtidig har jeg bekjente som mener at det ikke lønner seg å kjøpe mer enn et forsøk i slengen, da alle de har fått barn via frys. (fra første forsøk). Så ja, det er en evalueringssak. Har ikke tatt helt stilling til det enda da vi er i pp nå. Det er skikkelig vanskelig rett og slett ❤️ Time will show! Tror det ikke før jeg får se det 😛 Føler alt har gått litt vest nå altså! @Sinsiew Heeeei ❤️ godt å "se" deg! Fikk du PM jeg sendte deg for en stund siden? Okey så dere har ikke valgt noen pakke, går bare i gang med et forsøk eller misforstår jeg? Idag fikk jeg mensen. Helt ut av det blå, og mildt sagt upassende. Men men. Skal til gynekolog 19.02 så tar opp problemet der, men vi har mer eller mindre bestemt oss for ivf nå. Pluss siden er at nå er jeg en ekte temper. Alarm og greier. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 10. februar 2020 #5474 Del Skrevet 10. februar 2020 På 9.2.2020 den 21.23, Carjo4 skrev: Takk for svar 😊 ja har lest litt om det der, men måtte slutte da jeg ble stressa av det... Ja, jeg tenker at en natt her og der går fint. Jeg skjønner de som jobber redusert og kun natt, der vil det nok merkes på lønna. Jeg vil nok ikke merke stort, og det går helt fint med noen kr mindre så lenge jeg greier å ha en levbar hverdag. Det skader kanskje ikke å spørre? Det er nok der jeg kvier meg. Har du ikke rett til svangerskapspenger når det er sånn? Slik at du ikke taper penger. Man skal jo ikke tape penger på tilrettelegging. Selv da jeg fikk min første for tusen år siden og jobbet natt gikk jeg over til dag i graviditeten uten å tape på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 11. februar 2020 #5475 Del Skrevet 11. februar 2020 Hei! Må bare spørre hva dere tenker. Legger ut en screenshot av min kalender. Jeg har gått på provera i 3 mnd så har ikke helt kontroll på hvor lang syklusen min er nå og om den er på rett kjøl eller ikke. Står at jeg skulle hatt eggløsning på torsdag. Torsdag og spesielt fredag og lørdag hadde jeg mye eggløsningsslim og jeg merket stikk i magen som et symptom. Samboeren min var bortreist fra torsdag til søndag så fikk ikke lagt inn aksjer disse dagene. Hjertene står for samleie. Er det noe sjangs tro? Kan ikke svømmerne venter på egget noen dager?🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 11. februar 2020 #5476 Del Skrevet 11. februar 2020 @Karoline89 sædceller kan overleve i opptil 5 dager, men 1-3 dager er det mest vanlige. Egget lever i 24 timer og derfor kan man også bli gravid ved samleie dagen etter eggløsning 😊 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 11. februar 2020 #5477 Del Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, snurk skrev: @Karoline89 sædceller kan overleve i opptil 5 dager, men 1-3 dager er det mest vanlige. Egget lever i 24 timer og derfor kan man også bli gravid ved samleie dagen etter eggløsning 😊 Lykke til! Takk for svar! Da er det bare å krysse fingrene denne mnd også😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 11. februar 2020 #5478 Del Skrevet 11. februar 2020 Heia @-C-❤️ Noe så kjipt at dere måtte bruke så masse penger på ingenting 😵 hvordan ser det ut nå? Virker det som om kroppen ordner opp selv? Og jeg tror jeg sier meg enig i at det ikke er vits i å kjøpe en hel pakke, for man vet aldri om det ikke sitter ved første da. Men blir det slik at dere betaler bare en egenandel, siden dere er soleklare IVF kandidater, eller kommer alt av egen lomme? 😊 Beklager om jeg spør om ting som du kanskje allerede har skrevet om, men formen er ikke den beste. Kvalm, svimmel og skjelven så det er lite som setter seg på hjernen for tiden. 🤦♀️ Heldigvis ingen oppkast, selvom jeg skulle ønske at det var det bare for å få vekk den kvalmende følelsen 😱 @Mozarellalover, det var kjipt at du følte deg så sinna og irritert her om dagen. Og enda kjipere at mens kom. Men samtidig veldig bra at dere har bestemt dere for å søke om hjelp. 😊 Hos oss satt det jo ikke før nå i pp16, men jeg var faktisk på tur å bestille time bare for å få ballen til å rulle. For ting tar tid. 🤦♀️ Sender alle her inne en kjempe stor klem! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 12. februar 2020 #5479 Del Skrevet 12. februar 2020 15 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev: Heia @-C-❤️ Noe så kjipt at dere måtte bruke så masse penger på ingenting 😵 hvordan ser det ut nå? Virker det som om kroppen ordner opp selv? Og jeg tror jeg sier meg enig i at det ikke er vits i å kjøpe en hel pakke, for man vet aldri om det ikke sitter ved første da. Men blir det slik at dere betaler bare en egenandel, siden dere er soleklare IVF kandidater, eller kommer alt av egen lomme? 😊 Beklager om jeg spør om ting som du kanskje allerede har skrevet om, men formen er ikke den beste. Kvalm, svimmel og skjelven så det er lite som setter seg på hjernen for tiden. 🤦♀️ Heldigvis ingen oppkast, selvom jeg skulle ønske at det var det bare for å få vekk den kvalmende følelsen 😱 @Mozarellalover, det var kjipt at du følte deg så sinna og irritert her om dagen. Og enda kjipere at mens kom. Men samtidig veldig bra at dere har bestemt dere for å søke om hjelp. 😊 Hos oss satt det jo ikke før nå i pp16, men jeg var faktisk på tur å bestille time bare for å få ballen til å rulle. For ting tar tid. 🤦♀️ Sender alle her inne en kjempe stor klem! ❤️ Kjipeste med at mensen kom så sent er jo at slimhinnen som skal ut er mye verre enn til vanlig, det er skikkelig fælt, jeg blør så sykt mye til vanlig når mensen er normal, så nå er det bare teit. Så her sitter jeg på jobb på min 38nde bursdag og har mensen liksom. Hvordan går det med deg? Er vel ikke så lenge til tul nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 12. februar 2020 #5480 Del Skrevet 12. februar 2020 7 timer siden, Mozarellalover skrev: Kjipeste med at mensen kom så sent er jo at slimhinnen som skal ut er mye verre enn til vanlig, det er skikkelig fælt, jeg blør så sykt mye til vanlig når mensen er normal, så nå er det bare teit. Så her sitter jeg på jobb på min 38nde bursdag og har mensen liksom. Hvordan går det med deg? Er vel ikke så lenge til tul nå? Gratulere så masse med dagen din da 😊 kanskje det klaffer neste pp da? Jeg blødde også mere no siste mens, og voila så sitter det. Synest tiden kunne ha gått fortere, siden TUL ikke er før den 18.03.. Og da er jeg 11+4 etter legen sin beregning. Men tror man kan trekke ifra noen dager 😊 kvalm, svimmel og skjelven er vel de verste "bivirkningene" til nå. Er en del mere kveldstrøtt men å sove lengre enn til halv 7 er altså umulig. Og det at man våkner om natten for at det kjennes ut som noen kjempe kniver som roter og stikker i brystene, gjør ikke saken noe likere. Det er helt utrolig hvor forskjellige det kan være. Med sønnen vår hadde jeg INGEN symptomer overhode.. Så jeg er spent på hvordan dett blir å gå og om det kanskje gir seg om noen uker.. Ønsker deg lykke til videre i prøvingen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå