Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lovilove skrev:

Ja det er sant!❤️ Du vil ha termin i slutten av oktober ca, eller?😍

Begynnelsen av oktober 😍😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg stusser jeg på det fertile vinduet til Flo og hvordan den beregner ting? Jeg hadde eggløsning to dagee før Flo regnet det, samtidig sa Flo dagen før El at jeg hadde El dagen før det sto i appen. Føler at denne sppen gjør meg sprø. 

Hvorfor regner den feil på dette? Har lagt inn lutealfase

Screenshot_20200130_132425_org.iggymedia.periodtracker.jpg

Anonymkode: a2f00...b20

Gå over til FF du 😉 jeg har begge og ble aldri klok på Flo 🤦‍♀️ den er fin no i gravidmodusen da 😅 men FF er mye flinkere til å kalkulere om du har brukt den ei stund 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Gå over til FF du 😉 jeg har begge og ble aldri klok på Flo 🤦‍♀️ den er fin no i gravidmodusen da 😅 men FF er mye flinkere til å kalkulere om du har brukt den ei stund 😉 

Skal gjøre det. Går det an å eksportere fra Flo til ff? Har jo brukt Flo hele veien, så vil gjerne ha en smooth overgang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo i tillegg fitbit, og den er også uenig med Flo. Helvete heller, skulle ønske jeg levde i steinalderen hvor ingen visste om sånt. Jeg kommer til å appe meg gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Begynnelsen av oktober 😍😍 

Å så gøy! Jeg har termin rundt 20 september❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovilove skrev:

Grattis til dere begge da! September og oktober er fine mnd å få barn i:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal gjøre det. Går det an å eksportere fra Flo til ff? Har jo brukt Flo hele veien, så vil gjerne ha en smooth overgang 

Jeg tror om du bare skriver ned tempen du har hatt i det siste og eventuelt utfloden, så er det bare å føre det inn manuelt. Tror ikke det går ann å eksportere direkte nei. 🤷‍♀️

Og tusen takk 😍 ja september og oktober er like fine måneder som alle andre 🤭😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lovilove skrev:

Da er jeg hakk i hæl på deg 😅😍 ca den 11.10.2020 er termin ut ifra FF sin beregning da 😅 har fått legetime på tirsdag så da er det jo spørs hva han regner seg frem til 😅🤭😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg stusser jeg på det fertile vinduet til Flo og hvordan den beregner ting? Jeg hadde eggløsning to dagee før Flo regnet det, samtidig sa Flo dagen før El at jeg hadde El dagen før det sto i appen. Føler at denne sppen gjør meg sprø. 

Hvorfor regner den feil på dette? Har lagt inn lutealfase

Screenshot_20200130_132425_org.iggymedia.periodtracker.jpg

Ja dette er så rotete at hjelp! Hadde seriøst bare ordnet meg FF! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med denne appen, noen andre som kjenner til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, har aldri brukt Flo selv serru 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg tror om du bare skriver ned tempen du har hatt i det siste og eventuelt utfloden, så er det bare å føre det inn manuelt. Tror ikke det går ann å eksportere direkte nei. 🤷‍♀️

Og tusen takk 😍 ja september og oktober er like fine måneder som alle andre 🤭😍 

Nå har jeg lastet ned ff, og lagt inn lutealfase og El, men den mener at jeg venter på El, på cd25. Okey. Haha

Jeg har barn i mai, september og oktober, og må si at oktober og sen september var så fint. Men helt jævlig å gå gravid på sommeren da🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@-C-, skoene er svarte med hvitt mønster 😝 og jeg hører brainstorm, green needle og brainneedle 😂😂 dagens det der 😂😂

Haha ja det er helt merkelig @Ønskebarnnr2 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, -C- skrev:

Det vet jeg ikke, har aldri brukt Flo selv serru 😕 

Her er ff, fra det jeg har lagt til. Ser jeg må nok ta en kveld å legge inn alt, men nå er jeg bare forvirra 

Screenshot_20200130_134609_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -C- skrev:

Folkens!

Når på døgnet pleier dere å ta EL-test?

Jeg tar morgen OG ettermiddag jeg. Men jeg tror at mit egg slipper på kvelden om du skjønner? Er liksom da jeg har sjukt mye eggehvite, kramper og alt. Eggløsning for emg er ikke så innbydende til sex fordi det gjør vondt, haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er ff, fra det jeg har lagt til. Ser jeg må nok ta en kveld å legge inn alt, men nå er jeg bare forvirra 

Screenshot_20200130_134609_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Du må nok legge inn alt ja. Det er bare du som kjenner din historikk godt nok til å se hva som skurrer. Jeg måtte hatt alt liggende foran meg for å kunne tolke det om du skjønner? Blir en litt stor jobb🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, -C- skrev:

Folkens!

Når på døgnet pleier dere å ta EL-test?

Jeg brukte å ta imellom klokken 15 og 18.. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tar morgen OG ettermiddag jeg. Men jeg tror at mit egg slipper på kvelden om du skjønner? Er liksom da jeg har sjukt mye eggehvite, kramper og alt. Eggløsning for emg er ikke så innbydende til sex fordi det gjør vondt, haha 

Takk:)

Jeg har pleid å få utslag på ettermiddag rundt 14-16, men så har jeg også bare tatt da før. Jeg har hverken eggehvite, elslim, eller noe under eggløsning. Kan ha murringer i eggstokken det gjelder, that’s it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg brukte å ta imellom klokken 15 og 18.. 😊 

Ja sant! Da er jeg ikke helt på bærtur da haha! Tenker å ta 16:00. Holde meg fra å gå på do er den største utfordringen. Tørst er jeg også blæh! @Ønskebarnnr2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lastet ned ff, og lagt inn lutealfase og El, men den mener at jeg venter på El, på cd25. Okey. Haha

Jeg har barn i mai, september og oktober, og må si at oktober og sen september var så fint. Men helt jævlig å gå gravid på sommeren da🤪

Hehe, ja det kom jeg faktisk til å tenke på, det med å være høygravid de månedene som er varmest 😂 men her i nord blir det heldigvis ikke like het som andre plasser 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...