Gjest Grubler Skrevet 19. april 2005 #1 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har hatt et godt øye til jente X siden i fjor høst. Men, rett etter jeg traff henne (på date-nivå) sa det pang i en annen forbindelse, og jeg var - inntil for 3 uker siden - i et forhold. Da dette forholdet hadde litt høye odds i utgangspunktet (avstandsforhold), har jeg holdt kontakten med jente X. Nå som jeg atter en gang er fri og frank, kunne jeg tenke meg å treffe henne oftere. Vi har riktignok møttes et par ganger den siste tiden, men jeg har altså ikke funnet en passende anledning til å meddele budskapet om at jeg er ikke lenger er i det nevnte forhold (som vi så vidt snakket om dagen før det ble slutt faktisk). Ettersom jeg som sagt har et meget godt øye til denne frøkna - og da selvfølgelig lurer på om hun kan ha det samme - kunne jeg godt tenkt meg å overbringe dette budskapet. Men, jeg er litt usikker på hvor/når/hvordan osv. Det føles litt feil å si det "ut av intet". Vi har en meget god tone, og hun har så langt vært klar når jeg har anmodet om å treffes. Hvis jeg bare sier det rett ut av intet, vil det nok fremgå klart at mine intensjoner er i det romantiske hjørnet. Ikke har hun spurt om forholdet i det siste heller, så jeg har vel ikke fått anledning til å si det. Litt kjipt hvis hun skulle sitte med noen tilsvarende følelser, men ettersom hun tror jeg er i et forhold, naturlig nok velger å holde avstand. Er det noen kløppere på området som kan bidra med et par tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #2 Del Skrevet 20. april 2005 Da dette forholdet hadde litt høye odds i utgangspunktet (avstandsforhold), har jeg holdt kontakten med jente X Du holdt jente X på gress, sånn for sikkerhetsskyld da, eller? Sorry, ikke noe råd fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grubler Skrevet 20. april 2005 #3 Del Skrevet 20. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 20. april 2005 #4 Del Skrevet 20. april 2005 Hun spør sikkert hvordan det går/er med deg? Da kan du jo nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #5 Del Skrevet 20. april 2005 Kanskje hun nå er så vant med at du er i et forhold, at hun har "gitt opp å spørre"? Hvorfor i alle dager skulle ikke du selv fortelle henne det, i steden for å vente på at hun nok en gang skal nedverdige seg til å spørre (hvis det viser seg at hun er interessert i deg)? Du har da ikke veldig mye å tape. Du behøver ikke si "Nå er jeg single" og stirre håpefullt på henne. Hva med å nevne at f.eks: Du har jobbet mer i det siste/trent mer/tatt opp gammel hobby/truffet kamerater oftere.. fordi forholdet tok slutt. Få det inn i en sammenheng med vanlig prat om jobb/trening/fritid/vennskap osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå