AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #21 Skrevet 11. april 2019 22 minutter siden, Winza skrev: Denne så jeg for 15 år siden circka så må være fra tidlig 2000 tallet På tide å ransake Sven sin imdb side 😎 Det står jo at den er fra 2016. Flere versjoner, kanskje? Anonymkode: 40acf...308
Hedersbrukeren Skrevet 11. april 2019 #22 Skrevet 11. april 2019 Bøkene er greie men ganske tørre, men Sven Nordin passer jo slett ikke inn. Dette er nok ikke noe å bruke tid på Ser VG gir terningkast 3, og da har de jo vel også som vanlig gitt norsketillegget på 1-2 øyne, slik at vi nok reelt sett snakker terningkast 1 eller 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #23 Skrevet 11. april 2019 Gleder meg veldig til denne serien. Er skikkelig spent på hvordan den blir. Ikke lenge igjen nå. Anonymkode: 91bce...1c7 1
Lill3My Skrevet 11. april 2019 #24 Skrevet 11. april 2019 Tar opp serien og skal nok se den, men forventningene er ikke så store da jeg ofte opplever at ting bli langdrygt når én slik relativt tynn bok skal strekkes ut i hele ti episoder. Så ja... Jeg er litt skeptisk (mer så etter å se en treer i avisa - en anmelder jeg riktig nok svært ofte er ueinig i sa.. Så håper det er tilfellet nå også.), men også håpefull om at skepsisen er ubegrunna. Lenge siden forrige skikkelige gode NORSKE krimserie. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #25 Skrevet 11. april 2019 5 minutter siden, Lill3My skrev: Tar opp serien og skal nok se den, men forventningene er ikke så store da jeg ofte opplever at ting bli langdrygt når én slik relativt tynn bok skal strekkes ut i hele ti episoder. Så ja... Jeg er litt skeptisk (mer så etter å se en treer i avisa - en anmelder jeg riktig nok svært ofte er ueinig i sa.. Så håper det er tilfellet nå også.), men også håpefull om at skepsisen er ubegrunna. Lenge siden forrige skikkelige gode NORSKE krimserie. Serien er vel basert på både Jakthundene og Hulemannen? Anonymkode: 91bce...1c7
Lill3My Skrevet 11. april 2019 #26 Skrevet 11. april 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serien er vel basert på både Jakthundene og Hulemannen? Anonymkode: 91bce...1c7 Åå? Håper du har rett. 😃
MissDemeanor Skrevet 11. april 2019 #27 Skrevet 11. april 2019 Serien er basert på Jakthundene og Hulemannen ja, men starter med handlingen fra Hulemannen, selv om denne boken er etter Jakthundene kronologisk.
_popcorn_ Skrevet 11. april 2019 #28 Skrevet 11. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Gleder meg veldig til denne serien. Er skikkelig spent på hvordan den blir. Ikke lenge igjen nå. Anonymkode: 91bce...1c7 første episodene ligger ute! Må si meg ganske så fornøyd med de to første episodene! Wisiting så ikke helt ut som antatt etter bøkene, men Line, Hammer og Thiis var akkurat som jeg hadde sett for meg 😄
Gjest Winza Skrevet 11. april 2019 #29 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, _popcorn_ skrev: første episodene ligger ute! Må si meg ganske så fornøyd med de to første episodene! Wisiting så ikke helt ut som antatt etter bøkene, men Line, Hammer og Thiis var akkurat som jeg hadde sett for meg 😄 Skal vi prate om alt som er lagt ut på Viaplay eller bare det som er vist på TV i tråden?
_popcorn_ Skrevet 12. april 2019 #30 Skrevet 12. april 2019 12 hours ago, Winza said: Skal vi prate om alt som er lagt ut på Viaplay eller bare det som er vist på TV i tråden? Det spiller ingen rolle for meg, men det bør kanskje spesifiseres i overskriften uansett? Jeg ser på Viaplay, men klarer fint droppe spoilere for dem som ser på vanlig tv Derfor jeg også bare sa mitt inntrykk av enkelte karakterer, og ikke noe om selve handlingen, selv om man velger diskutere rundt Viaplay sin sendeplan så er det heller ikke alle som ser det øyeblikkelig når det blir lagt ut.
Gjest Winza Skrevet 12. april 2019 #31 Skrevet 12. april 2019 6 minutter siden, _popcorn_ skrev: Det spiller ingen rolle for meg, men det bør kanskje spesifiseres i overskriften uansett? Jeg ser på Viaplay, men klarer fint droppe spoilere for dem som ser på vanlig tv Derfor jeg også bare sa mitt inntrykk av enkelte karakterer, og ikke noe om selve handlingen, selv om man velger diskutere rundt Viaplay sin sendeplan så er det heller ikke alle som ser det øyeblikkelig når det blir lagt ut. Gikk glipp av i går 😕 får håpe det går i reprise. Frister ikke å betale 2 måneder med Viaplay bare for en serie
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #32 Skrevet 12. april 2019 Sven Nordin er Norges Woody Harrelson. Startet med teite komiserier og alltid puttet i tullingroller, vokste op og begynte å ta varierte roller og utfører alt med glans. Blir bare bedre og bedre. Anonymkode: d71de...edb 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #33 Skrevet 12. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sven Nordin er Norges Woody Harrelson. Startet med teite komiserier og alltid puttet i tullingroller, vokste op og begynte å ta varierte roller og utfører alt med glans. Blir bare bedre og bedre. Anonymkode: d71de...edb Mot i brøstet og cheers var jo var konge! Anonymkode: f7783...de2
_popcorn_ Skrevet 12. april 2019 #34 Skrevet 12. april 2019 14 minutter siden, Winza said: Gikk glipp av i går 😕 får håpe det går i reprise. Frister ikke å betale 2 måneder med Viaplay bare for en serie Går reprise søndag kl 21 Ellers så har Viaplay kampanje nå, sånn at vi som har abo der kan gi bort to gratis måneder 😮 Så om du vil se på Viaplay, så kan du få to gratis måneder 😛
GjestSiden2006 Skrevet 14. april 2019 #35 Skrevet 14. april 2019 Skal se på den nå. Liker å kjenne meg igjen. Som det starter, på vinterstid, ski, pulk, grantrær, nisselue...åh de skal hente juletre. Og så ser jeg øksa å smiler for meg selv, var det ikke det jeg visste. Så koselig, far og sønn skal kappe sitt juletre... Og så er det noe mannen får øye på. Så er vi plutselig på Farris Bad...gleder meg. Kan bli bra.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #36 Skrevet 14. april 2019 Kjøpt Viaplay bare for å se denne serien , etter å ha sett reklame på kino. Visste ikke den gikk på tv også . Anonymkode: 28888...c70
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #37 Skrevet 14. april 2019 Foresten sett de to første episodene og det lover bra så langt. Anonymkode: 28888...c70
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #38 Skrevet 18. april 2019 Blir denne serien vist i USA? Anonymkode: f7783...de2
Hedersbrukeren Skrevet 18. april 2019 #39 Skrevet 18. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir denne serien vist i USA? Anonymkode: f7783...de2 Hvorfor i all verden skulle den bli vist der? Sier ikke at jeg vet hvorvidt den blir den, men ser altså ikke hvorfor
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #40 Skrevet 18. april 2019 2 timer siden, Hedersbrukeren skrev: Hvorfor i all verden skulle den bli vist der? Sier ikke at jeg vet hvorvidt den blir den, men ser altså ikke hvorfor Fordi den har masse amerikanske skuespillere, er helt logisk at den skal bli vist i amerika. Spesielt med tanke på hvor populær Jørn Lier Horst sine bøker er over hele verden, der er definitivt mange som vil se en serie basert på en Jørn bok Anonymkode: f7783...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå