Gå til innhold

Wisting


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Noen her som skal se på? Jeg synes den ser veldig spennende ut og jeg er stor fan av Sven så jeg vil se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker bøkene til Jørn Lier Horst godt, så spent på denne serien 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal se på. Må innrømme at jeg har høye forventninger etter å ha sett klipp fra serien. Er også stor fan av Sven Nordin.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg skal se på. Må innrømme at jeg har høye forventninger etter å ha sett klipp fra serien. Er også stor fan av Sven Nordin.

Er alltid et stort pluss for meg når Sven Nordin er med :) Så på blå ögon når det gikk og syntes at han gjorde en glimrende jobb :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Er alltid et stort pluss for meg når Sven Nordin er med :) Så på blå ögon når det gikk og syntes at han gjorde en glimrende jobb :) 

Enig! Jeg liker at han har spilt så varierte roller. I tillegg til å være en knallgod skuespiller, virker han å være sympatisk 👍🏻.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en serie! 😄 

Men mens jeg leste bøkene så så jeg for meg Wisting mer som en litt rundere fyr, med litt måne og resten av håret helt kortklipt og grålig... 
Litt mer som Peter Haber i Beck liksom: beck_768.jpg.ecf722c347044923102ca2c5ad36704e.jpg

Har ikke sett klipp eller trailer eller noe for Wisting, så er spent på å se om de andre karakterene er som jeg har sett for meg mens jeg leste bøkene! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
14 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en serie! 😄 

Men mens jeg leste bøkene så så jeg for meg Wisting mer som en litt rundere fyr, med litt måne og resten av håret helt kortklipt og grålig... 
Litt mer som Peter Haber i Beck liksom: beck_768.jpg.ecf722c347044923102ca2c5ad36704e.jpg

Har ikke sett klipp eller trailer eller noe for Wisting, så er spent på å se om de andre karakterene er som jeg har sett for meg mens jeg leste bøkene! 

Sven holder seg godt for alderen :) Kan ikke fatte at han fyller 62 i år, Nils fra mot i brøstet er i 60 åra 🙊 Han kunne fortsatt igjenopptatt rollen og spilt en 42 åring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
18 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Jeg liker at han har spilt så varierte roller. I tillegg til å være en knallgod skuespiller, virker han å være sympatisk 👍🏻.

Er ikke Sven nesten mer populær i Sverige enn Norge med? Har sett han i svensker filmer, husker en film der han var veldig bekymret for hva damen han likte ville tenke når hun så at han ikke var velutstyrt nedentil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Winza skrev:

Er ikke Sven nesten mer populær i Sverige enn Norge med? Har sett han i svensker filmer, husker en film der han var veldig bekymret for hva damen han likte ville tenke når hun så at han ikke var velutstyrt nedentil :P 

Jo, det har jeg inntrykk av. Husker da han gjestet Skavlan for en tid tilbake. Han ble tatt i mot med full jubel og pratet klingende svensk en liten stund. Hehe, det husker jeg 😁..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jo, det har jeg inntrykk av. Husker da han gjestet Skavlan for en tid tilbake. Han ble tatt i mot med full jubel og pratet klingende svensk en liten stund. Hehe, det husker jeg 😁..

Husker du hva filmen het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Winza said:

Sven holder seg godt for alderen :) Kan ikke fatte at han fyller 62 i år, Nils fra mot i brøstet er i 60 åra 🙊 Han kunne fortsatt igjenopptatt rollen og spilt en 42 åring :) 

Det gjør han absolutt ja! Men jeg har jo ikke sett for meg at Wisting skulle holde seg så godt :fnise:

Har sett Sven i en del både film, serier og teater, og synes han er en god skuespiller! Men også fordi han holder seg så godt, så sitter jeg nesten bare venter på den rutete skjorta, capsen og en pose cheese doodles! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Det gjør han absolutt ja! Men jeg har jo ikke sett for meg at Wisting skulle holde seg så godt :fnise:

Har sett Sven i en del både film, serier og teater, og synes han er en god skuespiller! Men også fordi han holder seg så godt, så sitter jeg nesten bare venter på den rutete skjorta, capsen og en pose cheese doodles! :icon_lol:

Jeg tror han skulle være circka 10 år yngre enn Sven? Født på slutten av 60 tallet? Jeg vokste opp med Sven, Nils og Arve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se noen ep,har hørt noen av lyd bøkene og grei underholdning det.
Overraskende å se Carrie Ann Moss i serien.....men sikkert kun i første ep at hu er med.

Anonymkode: 498f4...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal se noen ep,har hørt noen av lyd bøkene og grei underholdning det.
Overraskende å se Carrie Ann Moss i serien.....men sikkert kun i første ep at hu er med.

Anonymkode: 498f4...9a4

Ifølge IMDB krediteres hun for 5 episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 10.11, Winza skrev:

Husker du hva filmen het?

Mulig det var «den allvarsamma leken».

Anonymkode: 40acf...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det var «den allvarsamma leken».

Anonymkode: 40acf...308

Denne så jeg for 15 år siden circka så må være fra tidlig 2000 tallet :) På tide å ransake Sven sin imdb side 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hvor går denne serien ?

På Viaplay og på TV3 i kveld 22:30. Det slippes visst 2 episoder på Viaplay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Winza skrev:

På Viaplay og på TV3 i kveld 22:30. Det slippes visst 2 episoder på Viaplay

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...