Superlammet Skrevet 21. april 2005 #21 Del Skrevet 21. april 2005 Minner meg litt om teksten til Kaninkoker 2.. Og den er i og for seg ganske så morsom.. Men det finnes mange hårsåre mennesker, også her på KG. Sånn er det og sånn vil det bli. Dette må vi bare respektere, uansett om det går på bekostningen av humor, god eller dårlig. Men humor? Nei, du dette er nok et seriøst diskusjonsforum. Humoren kan du ta med deg til VG-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. april 2005 #22 Del Skrevet 21. april 2005 Hihi...jeg holdt denne smilyen bak ryggen asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #23 Del Skrevet 21. april 2005 Minner meg litt om teksten til Kaninkoker 2.. Og den er i og for seg ganske så morsom.. Men det finnes mange hårsåre mennesker' date=' også her på KG. Sånn er det og sånn vil det bli. Dette må vi bare respektere, uansett om det går på bekostningen av humor, god eller dårlig.[/quote'] Hårsårhet er vel ikke et grunnlag for sensur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 21. april 2005 #24 Del Skrevet 21. april 2005 upss.. glemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. april 2005 #25 Del Skrevet 21. april 2005 upss.. glemte :fy: Må ha formalitetene i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 21. april 2005 #26 Del Skrevet 21. april 2005 uff må ikke le..... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #27 Del Skrevet 22. april 2005 Vi tuller og bruker humor her inne ganske ofte. Følger du ikke med ?? Men om man ikke syns det er morsomt det feks en Gjest skriver, da er det nok ikke OSS det er noe i veien med........ Altså, det er da ikke noe rart i å ikke synes at en eller flere gjester er morsomme. Men den beste måten å takle dårlig humor på er ikke nødvendigvis å få innlegget moderert bort eller komme med en usedvanlig surmaget bemerkning. Man kan overse det, feks. Jeg tror folk har litt forskjellige oppfatninger av kontekst og innhold i innlegg her. Digresjoner og avsporinger, samt "morsomheter" virker alltid ok så lenge det er en fast, etablert bruker som står for det, mens gjester oftere blir hakket på. Joda, jeg skjønner jo hvorfor, men det er interessant å se hvor ulike terskler som gjelder for ulike brukergrupper (ikke nødvendigvis hva moderering angår, men reaskjoner fra andre brukere). Ellers ser jeg at andre forumer har en mye strengere linje enn kg hva tema i en tråd angår - "sklir" den ut i nye problemstillinger blir nye tråder skilt ut, avsporinger blir konsekvent stoppet eller slettes osv. Kanskje noen brukeres frustrasjon over "alle disse rare innleggene man ikke vet hvordan man skal lese" ville blitt mindre om noe sånt ble gjort her også. Her er forresten innlegget mitt på kg-form, sånn ca avsnitt for avsnitt, for de som ikke orker å lese gjennom alt, eventuelt lurer på hva jeg mente: :-x :fy: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 22. april 2005 #28 Del Skrevet 22. april 2005 Her er forresten innlegget mitt på kg-form, sånn ca avsnitt for avsnitt, for de som ikke orker å lese gjennom alt, eventuelt lurer på hva jeg mente: :-x :fy: :o (Og jeg som skulle male tak :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2005 #29 Del Skrevet 22. april 2005 Humor tar vi avstand fra. Ja, iallefall du Trøffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #30 Del Skrevet 24. april 2005 hadde jeg ikke hatt en dose humor, så hadde jeg hisset meg utrolig opp over alle gjestene som skal rakke ned på min dumhet, og umodenhet! For det begynner å bli en vane tror ikke det er så mange som forstår min humor, eller mangel på den.... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 25. april 2005 #31 Del Skrevet 25. april 2005 Slutt å tull. Kjør seriøs debatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 26. april 2005 #32 Del Skrevet 26. april 2005 Humor er vanskelig - særlig skriftlig. Dessuten syns ikke alle at de samme tingene er morsomme, uansett. Hjelper ikke alltid med allverdens smileys og flagg da. En annen ting er at jeg må si meg enig med gjests observasjoner ang. takhøyde for mer eller mindre seriøse innlegg her inne. Det er mye mer akseptert hvis noen av de veldig faste brukerne, med etablerte nick, som kjenner hverandre godt, "ødelegger/avsporer" en tråd med tulleinnlegg, enn om både gjester eller mindre etablerte nick gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #33 Del Skrevet 27. april 2005 Diskriminering er det spør du meg. Ikke alle har lyst til å være medlemmer. Jeg er sikker på at hadde en vel kjent fast bruker her skrevet de greiene i kanintråden hadde det ALDRI blitt slettet. Virker som mange av de faste brukerne har en slags frykt for gjester. De fleste gjestene skriver jo seriøse innlegg og lit humoristiske innspill iblant skader da ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #34 Del Skrevet 5. mai 2005 Her inne skal det ikke være noe humor,det skal være bare alvor. Ikke noe sidesprang med et lite smil i munnvika,det er helt strengt forbudt. HUnder med røde klær,kaniner med piercing i nesa eller hest på dass er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå