Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Del Skrevet 19. april 2005 Hvorfor blir dere så provosert av gjester eller faste brukere som prøver å lage litt humor i hverdagen? Var en gjest som skrev noen artige innlegg om kanin på matforumet og jeg lo meg skakk og hva gjør dere? Oppfordrer moderatorene til å slette innleggene! Og det gjør de. Hva er galt med litt humor? Dere er vel ikke sure, humørløse kjerringer i overgangsalderen hele gjengen? En god latter forlenger livet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2005 #2 Del Skrevet 19. april 2005 ... eller kanskje du bare har dårlig humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Del Skrevet 19. april 2005 Humor tar vi avstand fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2005 #4 Del Skrevet 19. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. april 2005 #5 Del Skrevet 19. april 2005 God humor ja, men hva er god humor? Smaken er som baken, den er delt... Jeg ville syntes det hadde vært kjedelig å få useriøse svar på noe jeg virkelig lurte på. Kanskje KG skulle vært stengt for gjester? Men samtidig så lager noen av gjestene skøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #6 Del Skrevet 20. april 2005 God humor ja, men hva er god humor? Smaken er som baken, den er delt... Jeg ville syntes det hadde vært kjedelig å få useriøse svar på noe jeg virkelig lurte på. Kanskje KG skulle vært stengt for gjester? Men samtidig så lager noen av gjestene skøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. april 2005 #7 Del Skrevet 20. april 2005 Enig med trøffel. Eller som man bare sier her på kg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 20. april 2005 #8 Del Skrevet 20. april 2005 Humor tar vi avstand fra. Ja det virker veldig sånn av og til! Og det med god og dårlig humor. Jeg forstår ikke hvem som kan bestemme det hva som er god og hva som er dårlig når det gjelder humor. Folk ler av forskjellige ting. Jeg finner vel mye av humoren mange andre her liker helt uforståelig. Er det ikke rom for mye rart innen kategorien humor? Jeg må si at for eksempel borettslaget (mobbe humor) fant jeg rett og slett ikke morsomt i det heletatt, men det så ut til å være populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. april 2005 #9 Del Skrevet 20. april 2005 Mobbehumor i Borettslaget? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 20. april 2005 #10 Del Skrevet 20. april 2005 Mobbehumor i Borettslaget? :klø: Ja....så du ikke det?? :o Se bare på den bikkja....tenk hva andre bikkjer av samme raser må ha følt når de så påkledningen til borettslagsbikkja.....røde klær på guttebikkje!!!! Ren mobbing *nikker enig med seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 20. april 2005 #11 Del Skrevet 20. april 2005 Mobbehumor i Borettslaget? :klø: Ja, jeg forsto ikke annet enn at de gjorde narr av forskjellige typer og stemplet de for å være sånn og sånn... Ja kan jo hende jeg tar feil, men jeg klarte i hvertfall ikke å le en eneste gang(selv om jeg prøvde så godt jeg kunne ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2005 #12 Del Skrevet 20. april 2005 humor? - nei det har vi ikke sett Hva handlet forresten den rasende festlige kanintråden om? - har ikke sett den heller jeg, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #13 Del Skrevet 20. april 2005 Det var en som skrev at hun hadde kokt naboens kanin til middag fordi han skyldte henne penger og når han ikke kunne gjøre opp for seg tok hun kaninen i steden. Det var spørsmål om kaninkjøtt var godt og hun svarte jo ja på det. Og dette ble slettet fordi noen hønsehjerner (unnskyld uttrykket ikke slett meg!) syns det var useriøst, fælt og at alt her skal være så seriøst. Litt humor i hverdagen skader ikke! Og god eller dårlig humor er veldig inviduelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #14 Del Skrevet 20. april 2005 haha Må man ha rett humor får å ikke bli sensurert nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #15 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er enig med trådstarter, og har tenkt på å starte en liknende tråd - nå så jeg ikke den nevnte kanintråden, men kjente igjen navnet til "humorgjesten", som jeg innimellom synes IKKE er morsom. Men om innleggene ble slettet fordi akkurat dette ble oppfattet som støtende av noen, eller om det er fordi gjesten har blandet seg inn i MANGE tråder er jeg usikker på, og dette er av betydning for hva jeg synes i akkurat dette tilfellet. Ellers er det påfallende å se hva gjester kan møte av kritikk og latterliggjøring om de/vi skulle driste seg/oss til et innlegg som virker ok/morsomt i sammenhengen, mens ingen kommer med tilsvarende kommentarer om en registrert bruker kommer med et innholdsmessig identisk innlegg i noen andres tråd. Noen ganger er det til og med en slik hakkete gjestehater som kommer med en tilsvarende digresjon/useriøshet i noen andres tråd - hvordan står det til med bjelken i øyet...? Sånn sett er det mitt lille privilegium å vurdere og respektere de registrerte brukerne utfra hvordan de leser gjesteinnlegg. Noen ganger kan jeg bli overrasket over at enkelte brukere jeg synes virker oppegående og skriver mange gode innlegg plutselig eller konsekvent kan bruke alt sitt (vedvarende) pms-sinne på å hakke på helt uskyldige gjesteinnlegg - og den aktuelle bruker blir sjelden tatt seriøst igjen av meg. (som om vedkommende bryr seg, men pytt. Kanskje jeg registrerer meg en dag jeg også). På den annen side finnes det en god del som behandler gjesteinnlegg helt forbilledlig; kommer med tips og svarer på faktiske spørsmål, støtter ukjente mennesker, overser surmagede gjester og brukere (man MÅ jo ikke svare hver eneste sure og grinete gjest heller) og til og med innimellom ler av gjestehumor. Disse brukerne står høyt i kurs hos meg, så selv om dere ikke vet hvem dere er - dere er bra folk:) Forresten synes jeg det er helt på sin plass å kritisere eller slette useriøse innlegg i tråder av mer personlig art, dersom det ødelegger for trådstarterens tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #16 Del Skrevet 20. april 2005 humor?glede? nei, vet du hva, lystighet pisses me off :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #17 Del Skrevet 21. april 2005 Vi tuller og bruker humor her inne ganske ofte. Følger du ikke med ?? Men om man ikke syns det er morsomt det feks en Gjest skriver, da er det nok ikke OSS det er noe i veien med........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #18 Del Skrevet 21. april 2005 Nei huffameg, humor er ikke bra, det må hvertfall ikke være useriøs humor. Huff og dobbelthuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. april 2005 #19 Del Skrevet 21. april 2005 Nei huffameg' date=' humor er ikke bra, det må hvertfall ikke være useriøs humor. Huff og dobbelthuff.[/quote'] Enig...useriøs humor synes jeg rett og slett er useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 21. april 2005 #20 Del Skrevet 21. april 2005 Useriøs humor er jo det morsomste av allt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå