Gå til innhold

Skuffet over venninne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

For en patetisk ting å bli skuffet over.

SoMe har tatt over verden vettu. Syk utvikling.

Anonymkode: 3042f...717

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker hun fortsatt prøver å lande etter det forrige forholdet ditt. Det er drithardt for alle rundt når en du er glad i er i et dårlig forhold. Kanskje hun rett og slett ikke er klar for å gå videre like fort som du er. 

Anonymkode: ceb1d...a91

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun vært så bekymret for ts, hadde hun vel sagt i fra allerede i datingfasen vel? Eller visste ikke venninnen din at dere datet en gang? Og et halvt år er jo forsåvidt kort nok, men møter man den rette, er det jo ikke slik at en må vente minimum et år, liksom. 

Kanskje hun er sjalu? Du sier hun stadig snakker om menn hun er keen på, blir det liksom aldri noe mer med de, for henne? 

Min venninne reagerte likt som din med en gang jeg introduserte kjæresten. Hun virket kort, ville nesten ikke hilse, å hadde ingenting å si om han. Derimot kunne hun snakke i det vide og der brede hver gang jeg traff noen som det ikke klaffet med, eller som var drittsekker. Da lunne hun gjerne prate, og prate, og prate med meg. Mens når jeg traff en det klaffet med, nesten ingenting. 

Har vist seg nå i ettertid at i det øyeblikket hun forsto at han ikke var her for å "stjele meg fra henne", og at hun skjønte at jeg kom ikke til å stikke fra henne som venninne, å bare være med han, så ble hun mer åpen. Hun har også innrømmet at hun er sjalu, da han er akkurat en sånn type hun skulle ønske hun traff. I dag forguder hun typen min, å har bare godt å si om han. :)

forresten: gratulerer ts, jeg håper det er en snill og god kar du har truffet, og at du i tiden alene har lært deg selv å kjenne, samt lært deg til å gjenkjenne en type som din x. Lytt til familie og venner som vil deg godt, så du ikke risikerer å se deg blind på kjærlighet :)

Anonymkode: 48b56...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ikke like gira som deg at du fant ny type. Mulig hun ikke gidder hoppe opp og ned av glede på dine vegne før hun vet fyren du har funnet er en bra person. Jeg hadde heller ikke sagt noe særlig om jeg hadde en venninne som fant ny type så fort etter 4 år med voldelig forhold. Nei, da hadde jeg blitt oppgitt og tenkt at en lengre pause er på rett plass og eventuelt ventet noen uker eller måneder før jeg kunne vist noe som helst glede på min venninnes vegne i tilfellet det nye forholdet også er dritt.

Chill litt ned , ikke vis hele verden du har ny type før du vet han er grei. 

Anonymkode: a853c...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun type? Hvis ikke, kanskje hun var glad for å endelig ha deg, en singel venninne? Men du hopper rett i nytt forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden går under,

#Venninne_duller_ikke

Anonymkode: c36c8...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du overtenker mye og forventer mer enn du skal. La dette være - kanskje det ikke føltes naturlig å reagere annerledes - kanskje hun ble usikker på hva hun skulle si - da de det enkelt å sende en smiley.

 

Anonymkode: 3f24d...99d

Og hvorfor skal du introdusere henne for en helt fersk type når du for kort tid siden forlot et annet forhold? Hva med å ta ting litt rolig?

Anonymkode: 33330...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Du besvarer jo spørsmålet ditt. Du forlot et voldelig forhold for knappe 6 mnd og du har allerede funnet deg en ny. Hva med en pause og samle deg litt før du finner noe nytt? Jeg hadde reagert med det samme om min venninne gjorde noe sånt. 4 år i et voldelig forhold og etter knappe 6 mnd i frihet så finner du en ny. Jeg hadde blitt direkte sint og oppgitt. 

Anonymkode: d801b...66d

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...