Gå til innhold

Skuffet over venninne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snappet et bilde av den nye typen min til en av mine nærmeste venninner, hun visste ikke at vi hadde blitt et par, da vi fant ut i går kveld jeg og han at vi skulle satse på hverandre. Sendte da denne snappen til henne, hun åpnet den og gadd ikke en gang og lirke ut av seg et "grautulerer" eller noe fikk null respons. Skal sies at jeg og hun chattet en del tidligere i dag før jeg skulle treffe typen min, men da jeg sendte dette bilde fikk jeg som sagt null respons. 

Ettersom hun ikke svarte meg, skrev jeg på chat til henne at jeg ville at hun skulle treffe han en dag, slik at jeg kunne presentere dem for hverandre. Fikk kun et lite smilefjes i retur.. ingen spørsmål om han eller noe.

Kjenner jeg ble veldig skuffet over dette, iom jeg for ca 6 måneder siden endelig klarte og bryte med min voldelige eks jeg var med i 4 år.. Er det ikke normalt og vise litt entusiasme for venninnene sine? Er jeg sær som reagerer negativt over dette?

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har knullet ham?

Anonymkode: cade6...58f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har hun ikke.. Vi har total forskjellig smak når det kommer til menn. 

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kanskje ikke så interessert i kjærlighetslivet ditt da... Jeg sender og en smiley hvis jeg ikke har noe annet og bidra med, kan like gjerne være at hun ikke hadde noe annet å si.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

1. Kanskje hun var travel? 

2. Det har vært mye vedr ditt tidligere forhold, og hun er litt bekymret for at dette går fort fram? Hun har jo ikke truffet ham?

3. Hun vet hvem han er, og hun liker ham ikke av en eller annen grunn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har hun ikke.. Vi har total forskjellig smak når det kommer til menn. 

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Ok. Da er hun kanskje sjalu?

Anonymkode: cade6...58f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker støtt og stadig om diverse menn hun er keen på og ting ellers som skjer i livet hennes, og jeg stiller spørsmål viser interesse og viser glede når ting går bra for henne, trodde det var vanlig blandt nære venninner jeg..

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du overtenker mye og forventer mer enn du skal. La dette være - kanskje det ikke føltes naturlig å reagere annerledes - kanskje hun ble usikker på hva hun skulle si - da de det enkelt å sende en smiley.

 

Anonymkode: 3f24d...99d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Hvis det er 6 mnd siden du gikk ut av et voldelig, 4 år langt forhold så ville jeg og vært litt betenksom. Man bør finne seg selv før man finner en ny en etter sånt...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok.

1. Kanskje hun var travel? 

2. Det har vært mye vedr ditt tidligere forhold, og hun er litt bekymret for at dette går fort fram? Hun har jo ikke truffet ham?

3. Hun vet hvem han er, og hun liker ham ikke av en eller annen grunn. 

Travel er hun ivertfall ikke, hun er sykemeldt og trør hjemme noe hun selv sa tidligere i dag at hun skulle..

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Absol skrev:

Hvor gamle er dere? Hvis det er 6 mnd siden du gikk ut av et voldelig, 4 år langt forhold så ville jeg og vært litt betenksom. Man bør finne seg selv før man finner en ny en etter sånt...

Vi er i 30 årene

Anonymkode: 4d8d5...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg med venninnen din, men snap svarer jeg sjelden på. Åpner de gjerne og blir avbrutt av noe annet og glemmer hele greia siden meldingen/bildet jo har forsvunnet. Dessuten dersom dere har datet så har hun vel hørt om han fra før og det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at dere nå er kjærester? 

At hun svarte med en smiley tolker jeg som at hun er bissi. Jeg svarer også kun med smileys hvis jeg er opptatt men vil signalisere at jeg har lest beskjeden.

Anonymkode: f4d10...731

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i 30 årene

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Utfra hovedinnlegget ville jeg tippet slutten av tenårene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig aktiv på snap, skriver vanligvis veldig mye, og mobilen hennes er aldri langt unna henne for og si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snappet et bilde av den nye typen min til en av mine nærmeste venninner, hun visste ikke at vi hadde blitt et par, da vi fant ut i går kveld jeg og han at vi skulle satse på hverandre. Sendte da denne snappen til henne, hun åpnet den og gadd ikke en gang og lirke ut av seg et "grautulerer" eller noe fikk null respons. Skal sies at jeg og hun chattet en del tidligere i dag før jeg skulle treffe typen min, men da jeg sendte dette bilde fikk jeg som sagt null respons. 

Ettersom hun ikke svarte meg, skrev jeg på chat til henne at jeg ville at hun skulle treffe han en dag, slik at jeg kunne presentere dem for hverandre. Fikk kun et lite smilefjes i retur.. ingen spørsmål om han eller noe.

Kjenner jeg ble veldig skuffet over dette, iom jeg for ca 6 måneder siden endelig klarte og bryte med min voldelige eks jeg var med i 4 år.. Er det ikke normalt og vise litt entusiasme for venninnene sine? Er jeg sær som reagerer negativt over dette?

Anonymkode: 4d8d5...1bb

Du besvarer jo spørsmålet ditt. Du forlot et voldelig forhold for knappe 6 mnd og du har allerede funnet deg en ny. Hva med en pause og samle deg litt før du finner noe nytt? Jeg hadde reagert med det samme om min venninne gjorde noe sånt. 4 år i et voldelig forhold og etter knappe 6 mnd i frihet så finner du en ny. Jeg hadde blitt direkte sint og oppgitt. 

Anonymkode: d801b...66d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninnes første kjæreste var voldelig. Hun har desverre valgt lignende typer i etterkant og jeg kan desverre ikke være glad på hennes vegne for å ha funnet en ny dritt. Jeg orker ikke mer «kan jeg sove over hos deg? Typen har kastet meg ut i undertøyet». Kan det være at du har høsta frukt fra samme tre? 

Anonymkode: 81da5...237

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi har ikke kontaktet meg etter at mamma døde. Det er utrolig hvor forskjellig skuffelse kan være. 

Anonymkode: e7329...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...