Gå til innhold

Jeg er ny her, og her er min status. Kast dere på folkens!

Singel-pingel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

31 år og har vært singel i 3 år. Trivdes ikke lenger som singel. Det var godt det første året etter skillsmissen, men nå begynner jeg å bli lei. Heldigvis har jeg en i kikkerten som jeg har falt helt pladask for og vet at han er interessert i meg også.

Men det forblir en annen historie. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg siste kake på jobben i dag' date=' og merket at jeg passet på at kakestykket stod, altså ikke lå på siden på tallerkenen. Bare for sikkerhets skyld... Så ille har det visst blitt :ler:[/quote']

Eh, hæ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

- Overtro :klaske: skulle jeg til å svare, men jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt, jeg som ikke tør tråkke på komlokk. :ler: Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjesta
30 år' date=' singel i 1 år. Vil ha en snill kjæreste så fort som mulig.[/quote']

Ja, vil du nå egentlig det ny i byn??? :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

30 år, lykkelig singel. Hvor lenge? Øh... mer eller mindre. I to år tror jeg. Med litt ymse innimellom.

Mamma til en femåring.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 23 singel i snart 6 måneder! må bemerke at jeg nyyyyter i fulle drag!!

Hilser til alle inne her, ferske som veletablerte!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Snart 20, og singel siden februar. Nyter det, i og med at jeg har vært i fast forhold siden jeg var 16. Nå skal jeg bare tenke på meg selv en stund, legge alt bak meg, og håpe det dukker opp en snill gutt etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27, snart 28 og singel siden november i fjor. Veksler mellom å kose meg som singel og å ønske meg kjæreste. Jeg vil bli forelska!!!!!!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

29 år singel (eller on-off...) Aner ikke hva min status er, er vel singel men av grunner er jeg liksom ikke HELT singel... (laaang historie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år og singel i fire måneder. :cry:

finnes det ingen normale, snille og søte gutter da, som ikke er redd for litt forpliktelse?

leter fremdeles etter den rette :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg er også singel og trives godt med det. Jeg har nylig får en si kommet ut av et slitsomt forhold. jeg er glad det er slutt og har det myyyyyyyyyyye bedre som singel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...