Gå til innhold

Burde menn være på kvinneguiden?


AnonymBruker

.  

71 stemmer

  1. 1. .

    • Ja
      47
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Det var faktisk ganske morsomt;)

Ja, lo høyt! :legrine:Utrolig vittig.

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, hind skrev:

Ok, du om det,  men jeg for min del trenger et rent kvinneforum. Slike finnes knapt, og de som opprinnelig er for kvinner blir raskt tatt over av menn. Det virker som de ikke tåler at vi har noe for oss selv. Jeg nekter å tro at de kommer hit fordi de finner typiske kvinnediskusjoner så interessante.

Jeg vurderer å starte en kvinneforum selv. Holder på \å undersøker mulighetene for å lovlig ekskludere et kjønn.

Å, du mener sånn som vi jenter ikke kan la gutta ha noe for seg selv. Noe som faktisk betyr noe, ute i den virkelige verden?

Alt blir invadert av jenter! Som feks. Boy Scouts, ååååhhh nei du! Det skal vi ikke ha noe av. Selv om det finnes tilsvarende til jenter så skal jenter også inn i guttene sin!

Menn holder kvaliteten her inne litt høyere, faktisk. Hadde jeg funnet et annet forum med fler menn, og med samme oppsettet som her på siden så hadde jeg bytta. Jeg blir her fordi jeg liker utseende og funksjonalitetene på dette forumet, ikke på grunn av alle damene.

Anonymkode: da1d5...ba4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Å, du mener sånn som vi jenter ikke kan la gutta ha noe for seg selv. Noe som faktisk betyr noe, ute i den virkelige verden?

Alt blir invadert av jenter! Som feks. Boy Scouts, ååååhhh nei du! Det skal vi ikke ha noe av. Selv om det finnes tilsvarende til jenter så skal jenter også inn i guttene sin!

Menn holder kvaliteten her inne litt høyere, faktisk. Hadde jeg funnet et annet forum med fler menn, og med samme oppsettet som her på siden så hadde jeg bytta. Jeg blir her fordi jeg liker utseende og funksjonalitetene på dette forumet, ikke på grunn av alle damene.

Anonymkode: da1d5...ba4

Håper du finner et. Flashback og vgd er vel bra? Massevis av kvalitetsmenn som leverer i kjent stil og sørger for et trivelig debattklima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hind skrev:

Håper du finner et. Flashback og vgd er vel bra? Massevis av kvalitetsmenn som leverer i kjent stil og sørger for et trivelig debattklima.

Innholdet er sikkert bra, men jeg liker ikke oppsettet og utseende.

Anonymkode: da1d5...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Innholdet er sikkert bra, men jeg liker ikke oppsettet og utseende.

Anonymkode: da1d5...ba4

Så synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at kvinner....kjønnet som er kvotert inn i svært mange posisjoner i samfunnet er så pro segregering mellom menn og kvinner 🤣

Anonymkode: 38ebc...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er alle damer på kg snille og greie?

Anonymkode: 339e4...784

Nei, men jeg har fortsatt til gode å måtte blokkere en kvinne fordi hun sprer så mye faenskap at jeg ikke orker å forholde meg til henne. Jeg har en lang liste med blokkerte menn. Med tanke på at dere er i mindretall er det imponerende hvordan dere klarer å bidra så mye i negativ forstand som dere gjør. Beklager, men jeg ser virkelig ikke storheten i det mannlige bidraget her. Jeg synes dere er oppskrytt selv om det selvfølgelig finnes gode unntak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hind skrev:

Nei, men jeg har fortsatt til gode å måtte blokkere en kvinne fordi hun sprer så mye faenskap at jeg ikke orker å forholde meg til henne. Jeg har en lang liste med blokkerte menn. Med tanke på at dere er i mindretall er det imponerende hvordan dere klarer å bidra så mye i negativ forstand som dere gjør. Beklager, men jeg ser virkelig ikke storheten i det mannlige bidraget her. Jeg synes dere er oppskrytt selv om det selvfølgelig finnes gode unntak. 

Når du sier det, så er alle jeg også har blokkert også menn. 

Anonymkode: 0ff37...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, #Rasshøl skrev:

Hva i helvete har jeg skrevet anonymt? Du tar jævlig feil. Du forveksler meg med den du diskuterte med, jeg svarte på en tilfeldig kommentar med nicket. Gi faen i svar. Du tar feil. 

 

Dette ble heftig.

Anonymkode: d3da8...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Å, du mener sånn som vi jenter ikke kan la gutta ha noe for seg selv. Noe som faktisk betyr noe, ute i den virkelige verden?

Alt blir invadert av jenter! Som feks. Boy Scouts, ååååhhh nei du! Det skal vi ikke ha noe av. Selv om det finnes tilsvarende til jenter så skal jenter også inn i guttene sin!

Menn holder kvaliteten her inne litt høyere, faktisk. Hadde jeg funnet et annet forum med fler menn, og med samme oppsettet som her på siden så hadde jeg bytta. Jeg blir her fordi jeg liker utseende og funksjonalitetene på dette forumet, ikke på grunn av alle damene.

Anonymkode: da1d5...ba4

Men utseendet av siden her er jo preget av noe dårlig design. F.eks har man ikke muligheten for mørk-modus her tror jeg, noe som er utrolig dårlig for øynene. Alle sider burde enten designes i mørke farger eller ha muligheten for det. 

Anonymkode: 89650...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvineguidens prominente feminister hadde vel elsket diskriminering av menn. 

Anonymkode: c6c3d...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette ble heftig.

Anonymkode: d3da8...e57

Helvetes faens jævlig, faktisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men utseendet av siden her er jo preget av noe dårlig design. F.eks har man ikke muligheten for mørk-modus her tror jeg, noe som er utrolig dårlig for øynene. Alle sider burde enten designes i mørke farger eller ha muligheten for det. 

Anonymkode: 89650...a92

Mulig det er dårlig design for noen, jeg syns det er enkelt. Det er lett å følge tråder, det er lett å sitere andre og multisitere og sitere deler av innlegg osv. Jeg vet ikke helt hva mørk-modus er, men jeg har skjermen min generelt på lav lysstyrke og kan skru på kveldsmodus på pc'en dersom jeg ønsker det.

Anonymkode: da1d5...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler man ikke at begge kjønn er på et forum så kan man like greit holde seg unna hele nettet 😊

Anonymkode: 339e4...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Perle skrev:

:hoho:

 

Samme farge som emojien med 😅

Anonymkode: 339e4...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig det er dårlig design for noen, jeg syns det er enkelt. Det er lett å følge tråder, det er lett å sitere andre og multisitere og sitere deler av innlegg osv. Jeg vet ikke helt hva mørk-modus er, men jeg har skjermen min generelt på lav lysstyrke og kan skru på kveldsmodus på pc'en dersom jeg ønsker det.

Anonymkode: da1d5...ba4

Tja. Siden bruker veldig lite av sidene, alt foregår i midten. I tillegg er helt hvite sider utrolig dårlig for øynene, spesielt om kvelden. Nå er det snakk om stasjonære datamaskiner, altså. Mobiler har ikke like stort problem, men med min 24 tommer er kvinneguiden nesten ubrukelig om kvelden. Det er for mye hvitt lys.

Anonymkode: 89650...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 15.30, vintage skrev:

Da har jeg et forslag: Folkesjela 😅

Ellers: Ja. Menn burde være her. Det skaper dynamikken jeg synes et forum trenger.

Hva med

Kjønnsvorte.no

?

Anonymkode: 339e4...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hind skrev:

Nei, men jeg har fortsatt til gode å måtte blokkere en kvinne fordi hun sprer så mye faenskap at jeg ikke orker å forholde meg til henne. Jeg har en lang liste med blokkerte menn. Med tanke på at dere er i mindretall er det imponerende hvordan dere klarer å bidra så mye i negativ forstand som dere gjør. Beklager, men jeg ser virkelig ikke storheten i det mannlige bidraget her. Jeg synes dere er oppskrytt selv om det selvfølgelig finnes gode unntak. 

I løpet av mine år her så har jeg sett mest dritt fra kvinnelige brukere så ikke tro at dere er så uskyldige ;) Å blokkere menn bare fordi du er uenig med dem blir bare for dumt, er heller du som ikke takler å høre en mening fordi det kommer fra en mann og du har på forhånd bestemt deg for at alt menn sier på kg er piss 🙊

Anonymkode: 339e4...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

I løpet av mine år her så har jeg sett mest dritt fra kvinnelige brukere så ikke tro at dere er så uskyldige ;) Å blokkere menn bare fordi du er uenig med dem blir bare for dumt, er heller du som ikke takler å høre en mening fordi det kommer fra en mann og du har på forhånd bestemt deg for at alt menn sier på kg er piss 🙊

Anonymkode: 339e4...784

Jeg blokkerer ingen fordi jeg er uenig med dem(synes faktisk det er ganske festlig å diskutere med enkelte jeg er kjempeuenig med), men når de omtaler kvinner som pakk, verdiløse horer og lignende gidder jeg ikke å snakke med dem mer overhodet. Det er det samme med de som igjen og igjen og igjen kverner på og viser dårlig kvinnesyn og heller ikke viser tegn til å lytte til de som argumenterer mot dem, Bort med dem også. Jeg gidder da ikke å utsette meg for den negative dritten deres på daglig basis. Livet er for kort til det. Det er meg de snakker om, jeg er kvinne, og ikke snakk om at de skal få hamre løs på meg på den måten. Jeg ville ikke blitt stående og lytte hvis det var en person som holdt på sånn i rl. Jeg bedt vedkommende klappe igjen, og hjalp ikke det ville jeg unngått ham og gitt sekretæren min beskjed om å avvise ham hvis han søkte kontakt med meg. Jeg ser ingen grunn til å finne meg i sånt her. Hvorfor skal jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...