Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kari N
Skrevet

Har brukt Opera i mange år tidligere, men nå er den min 3. mest brukte nettleser. Før synes jeg at Opera var den beste, men etter Firefox har jeg holdt meg til Mozilla. Det som er blitt litt irriterende med Opera er reklamen ja. Vet dt ikke koster mye, men når man får et annet produkt som er bedre og gratis, takker jeg ikke nei til det.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lastet ned gratisversjonen av Opera for noen måneder siden. Er ikke særlig fornøyd. Går ikke an å laste ned pdf-filer, så hver gang jeg vil laste ned noe, må jeg åpne internet explorer. (De som kan mye om data, får det sikkert til, da - kanskje det er de som er målgruppen til Opera).

Skrevet

Er ikke helt sikker på om du mener noe annet enn meg nå, men jeg har ikke problemer med å lese pdf-filer, hvis laste ned og lese pdf er det samme... og jeg føler ikke at jeg kan mye om data...

Skrevet
Jeg lastet ned gratisversjonen av Opera for noen måneder siden. Er ikke særlig fornøyd. Går ikke an å laste ned pdf-filer' date=' så hver gang jeg vil laste ned noe, må jeg åpne internet explorer. (De som kan mye om data, får det sikkert til, da - kanskje det er de som er målgruppen til Opera).[/quote']

Det skal gå nesten helt av seg selv. Men Opera har en annen måte å åpne disse filene på. Du får opp en dialogboks der du kan velge å enten lagre eller å åpne pdf-fila. Dette er fordi Microsoft har patent på å åpne pdf i selve nettleseren.

Det enkleste er å si at opera skal åpne den. Trykk på det, og Acrobat Reader starter opp og viser fila. Det er ikke mer hokus pokus enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...