Gjest flått Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg kjeder meg, noen bør dra i gang en debatt om ovenstående, det er så lenge siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Ja takk, begge deler sier jeg.... Har dame som er barbert og som tar den i rompa så skal vel ikke klage. G26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ole-mann Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Den slags damer skal du få ha i fred for meg. Har aldri skjønt hvorfor tarmsystemet skal innlemmes i sexlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. august 2002 #4 Del Skrevet 27. august 2002 Ja, men man kan da ikke si noe annet enn at det er mye bedre å barbere rompehår når man skal ha analsex??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. august 2002 #5 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg skal prøve å finne på noe m de temaene etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beachsex Skrevet 29. august 2002 #6 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg og dama har hatt analsex et par ganger, og hun likte det selv om det var litt "rart og annerledes" til å begynne med. Lurer litt på hvor ofte, dere som "gjør" det, har analsex? Er det noe dere gjør ofte eller en sjelden gang da dere er litt ekstra kåte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neandertaler Skrevet 29. august 2002 #7 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg og dama kjører analt hver gang, tror nesten ikke jeg kan huske at vi noengang har praktisert den gammeldagse og teite skjedepenetreringen. For oss kule folk.... er det kun analsex som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venus, ikke innlogget Skrevet 1. september 2002 #8 Del Skrevet 1. september 2002 Herregud !!! - - sier JEG bare... Er det virkelig mulig ? Bare flåseri jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå