Gå til innhold

Mindre og mindre kroppshår jo yngere vi blir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg får mindre og mindre kroppshår. Er 30 år. Er det normalt? Barberer meg nesten aldri lengere..

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo ELDRE vi blir mente jeg. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer i overgangsalderen er det normalt at man får mindre hår, over hele kroppen. Men en 30 åring har den samme mengden hår som 20 åring. Så om du plutselig nå ikke har like mye kroppshår så er ikke det normalt, enda. Hvordan er det med håret på hodet?

Anonymkode: 1f28d...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare mer, jeg😬

Anonymkode: b9f7e...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man kommer i overgangsalderen er det normalt at man får mindre hår, over hele kroppen. Men en 30 åring har den samme mengden hår som 20 åring. Så om du plutselig nå ikke har like mye kroppshår så er ikke det normalt, enda. Hvordan er det med håret på hodet?

Anonymkode: 1f28d...6e6

Jeg har svært sjeldent mens. Den har alltid vært uforutsigbar. Jeg har mensen maksimum 5-6 ganger i året. 

Har time hos gynokolog om 2 uker. Skal ta celleprøve. 

Har tjukt og masse hår på hodet. Det er mest på beina og i skrittet håret er tynnere og mindre mengde. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare mer, jeg😬

Anonymkode: b9f7e...d59

Er du mann? 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år gammel kvinne her.. synes ikke det blir mindre akkurat. Føler nesten jeg må barbere noe hver dag her...

Anonymkode: 28298...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år og føler jeg får mer og mer overalt. Spesielt i ansiktet.. 

Anonymkode: 88c2d...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg pensjonsalder.  Kun hårene på leggene er blitt redusert så langt.  I motsetning til da jeg var 30, har jeg nesten ikke hår på leggene lenger.  Under armene, i skrittet og langs bikinilinjen er hårveksten akkurat som da jeg var 30-40 år.  Slik er det også med håret på hodet og øyenbrynene (og takk for det!). 
Der det ble mer hår ettersom årene gikk, er på haka.  Hårene er ikke så mange at det er et problem, men jeg sjekker hver dag og bruker om nødvendig pinsetten.   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2019 den 10.39, AnonymBruker skrev:

Jeg har svært sjeldent mens. Den har alltid vært uforutsigbar. Jeg har mensen maksimum 5-6 ganger i året. 

Har time hos gynokolog om 2 uker. Skal ta celleprøve. 

Har tjukt og masse hår på hodet. Det er mest på beina og i skrittet håret er tynnere og mindre mengde. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Kanskje du burde ta dette opp med legen. At du får tynnere kroppsbehåring. Det kan jo tyde på mye rart eller ingen ting.

Anonymkode: 8add1...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Satte inn spiral og fekk økt behåring. Den skal ut på onsdag 👏👏👏

Oi. Så kjipt. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde ta dette opp med legen. At du får tynnere kroppsbehåring. Det kan jo tyde på mye rart eller ingen ting.

Anonymkode: 8add1...37f

Gynekologen min sa at det var helt normalt å ha uregelmessig mens..

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
På 6.4.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare mer, jeg😬

Anonymkode: b9f7e...d59

Samme her. Er ikke mann :P Men fikk definitivt mer kroppshår i løpet av 20-årene enn jeg hadde som tenåring.

Man får mindre hår når man blir eldre, men det skjer normalt ikke allerede i 30-årsalderen, mer 50+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at jeg hadde myyyyye mer hår på leggene da jeg var 12-14 år, enn jeg har nå som jeg nærmer meg 30! Den gang var det ordentlig pels... nå er det mindre og færre hår. Føler jeg får like mye hårvekst i skrittet og under armene nå, som da.

Dette har nok noe med hormoner å gjøre? 😝

Anonymkode: df711...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.4.2019 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Oi. Så kjipt. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Ja... Men gynekologen fekk den ikke ut. Så blir lett narkose på meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sokkar skrev:

Ja... Men gynekologen fekk den ikke ut. Så blir lett narkose på meg 😅

Uff! Det er ille. Håper du får time til det kjapt. 

Anonymkode: 9c79c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2019 at 11:47 PM, Zienna said:

Jeg nærmer meg pensjonsalder.  Kun hårene på leggene er blitt redusert så langt.  I motsetning til da jeg var 30, har jeg nesten ikke hår på leggene lenger.  Under armene, i skrittet og langs bikinilinjen er hårveksten akkurat som da jeg var 30-40 år.  Slik er det også med håret på hodet og øyenbrynene (og takk for det!). 
Der det ble mer hår ettersom årene gikk, er på haka.  Hårene er ikke så mange at det er et problem, men jeg sjekker hver dag og bruker om nødvendig pinsetten.   

Akkurat det samme her. :) Jeg er pensjonist.

Anonymkode: f4957...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 år, og synes at fra 35 års alderen så fikk jeg mer hår. Jeg er mørk, og har alltid hatt veldig kraftig hårvekst. Men etter 35 fikk jeg og hår på lårene, og dun i ansiktet. Har jo nappet bryn i over 20 år, men de vokser like vilt der. Hadde jo håpet det kunne bli litt mindre hårvekst. Har og fortsatt veldig tykt hår på hodet, kunne fint blitt tynnere det og.

Anonymkode: 0c9a7...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...