Gå til innhold

O.G. dater


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Malika skrev:

Nah. Da må omjustere hjernen din. Kvinner ønsker en mann som gjør deg trygg, som vet hva han vil ha. 

Og da snakker jeg om Kvinner. Ikke instababes.

Omjustere hjernen min? Det skal jeg da definitivt ikke? Hva prater du om? Drakk du tett i går? Og disse kryptiske setningene er på bakgrunn av jeg skrev at jeg skal dykke med broren min? (!) Eller var det basert på den mer humoristiske erkjenningen av at det er vanskelig å date på Maldivene? (Da stort sett alle på øya er par)

Snakk som folk. Hva vil du?

Beklager TS. Skal ikke oppta din tråd med dette tøyset her altfor lenge.  

Edit: Detkan jo være at du misforsto og trodde jeg skrev et humørløst innlegg hvor jeg sutret over at det var vanskelig å date på Maldivene. DA gir ditt tilsvar mer mening. Ok. Nok WiFi for nå!

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malika
På 7.7.2019 den 12.53, MortenMinstelønn skrev:

Omjustere hjernen min? Det skal jeg da definitivt ikke? Hva prater du om? Drakk du tett i går? Og disse kryptiske setningene er på bakgrunn av jeg skrev at jeg skal dykke med broren min? (!) Eller var det basert på den mer humoristiske erkjenningen av at det er vanskelig å date på Maldivene? (Da stort sett alle på øya er par)

Snakk som folk. Hva vil du?

Beklager TS. Skal ikke oppta din tråd med dette tøyset her altfor lenge.  

Edit: Detkan jo være at du misforsto og trodde jeg skrev et humørløst innlegg hvor jeg sutret over at det var vanskelig å date på Maldivene. DA gir ditt tilsvar mer mening. Ok. Nok WiFi for nå!

Jepp. Det noe av det i Edit jeg mente, at damer er så krevende at man ikke kan date uten å ta de med til Maldivene eller lignende.  👍 Peace. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge med litt her. Synes ofte du har så bra innlegg, O.G.

Lykke til med alle mannfolka. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Malika skrev:

Jepp. Det noe av det i Edit jeg mente, at damer er så krevende at man ikke kan date uten å ta de med til Maldivene eller lignende.  👍 Peace. 

Ahh. Ja, noen er nok sånn. Det vil de alltid være. Jeg unngår de. Ergo valget av å ta med lillebror på dykking:) 

Faen Det er så pent. Synd det er borte om to hundre år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
7 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ahh. Ja, noen er nok sånn. Det vil de alltid være. Jeg unngår de. Ergo valget av å ta med lillebror på dykking:) 

Faen Det er så pent. Synd det er borte om to hundre år. 

Kos deg med lillebror! Enig, det er vakkert der. Men det finnes også mange andre steder som er fine. Elsker dykking, og jeg og mannen drar ofte på turer med dykking og snorkling.

Men nå er vi spent på @O.G. og datingen. Hvordan går det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Clefable skrev:

Må følge med litt her. Synes ofte du har så bra innlegg, O.G.

Lykke til med alle mannfolka. :nigo:

Takk, det er artig tid for meg dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tror jeg blir ei bra dagbok å følge med på :) 

Personlig så synes jeg dating-konseptet du følger er bra, tror kanskje flere forhold hadde blitt mere varige hadde folk brukt tid på å nettopp date og bli kjent med hverandre før man hopper til køys. 

I tillegg så slipper man å kaste bort dyrebar tid på tullinger 

Og ellers så vil jeg bare si at jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med deg :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, skruf skrev:

Dette tror jeg blir ei bra dagbok å følge med på :) 

Personlig så synes jeg dating-konseptet du følger er bra, tror kanskje flere forhold hadde blitt mere varige hadde folk brukt tid på å nettopp date og bli kjent med hverandre før man hopper til køys. 

I tillegg så slipper man å kaste bort dyrebar tid på tullinger 

Og ellers så vil jeg bare si at jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med deg :) 

Takk likens. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 6.7.2019 den 12.22, O.G. skrev:

 

2. født i 71, litt for lav for min smak, men han er kulturell og det liker jeg.

 

Viste seg å ha flerfoldig hundretusen i forbruksgjeld ble derfor vraket. Jeg er ikke interessert i å leve noe sliterliv med noe kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De absolutt siste sommerblomstene samlet for en lys fremtid med kjernekar. :tommelopp: 
  Bind%20en%20bukett_GSH5.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

De absolutt siste sommerblomstene samlet for en lys fremtid med kjernekar. :tommelopp: 
  Bind%20en%20bukett_GSH5.jpg

Takk snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sånn i tilfelle det kunne komme til å trenges, bidrar jeg med en dekorativ kartotekboks for oversiktlighetens skyld 
som også kan brukes til annet krimskrams når han er vel i havn. :)  
86631723_max.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Sånn i tilfelle det kunne komme til å trenges, bidrar jeg med en dekorativ kartotekboks for oversiktlighetens skyld 
som også kan brukes til annet krimskrams når han er vel i havn. :)  
86631723_max.jpg

Takk, men man kommer langt med spreadsheet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

 

Jeg har begynt å treffe en fyr som viser seg å ha et mønster for å kaste bort damers tid. Jeg har nå fått høre om tre damer i hans fortid som har fått høre at "vi skal da gifte oss og få barn sammen vi også", men nå nei. Nå ordla han seg ikke slik, men jeg leser mellom linjene og jeg har ingen illusjoner om at han der ikke vil kaste bort tiden min også på den ene eller annen måte hvis jeg gir ham muligheten til det. Hustleren i meg har kommet opp med en plan om å få noe ut av denne fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du bare TullebukkMenn da, O.G.?    😉

 

Kan noe ha med din egen personlighet å gjøre, tro?   :nigo:  ...bare lurer uten å være vemmelig.   😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jerry Lee skrev:

Finner du bare TullebukkMenn da, O.G.?    😉

 

Kan noe ha med din egen personlighet å gjøre, tro?   :nigo:  ...bare lurer uten å være vemmelig.   😊

Kan det og pr i dag så bruker jeg det bevisst. 

22 timer siden, Jerry Lee skrev:

Det ER ikke bare menn som er vanskelige...    :fnise:

Dette er liksom greia du kommer med når en mann har løyet til flere kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...