Gå til innhold

O.G. dater


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, O.G. skrev:

Problemet er jo at når menn har vennet seg til at det er 50/50 når det kommer til utgiftene så kan damerne se langt etter gaver, for da har mennene blitt oppdratt til at dama deler på å betale sine eiga gave. 😎

Spørs hvilken mann du ender opp med. 

Tror ikke at fordi han bare «fikset» billetter nå, gjør at han alltid vil overøse deg med gave. Eller så vil han det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Parasoll skrev:

Det var ikke akkurat slik at det var en gjennomtenkt gave. Du sier at du ikke har råd, og han rett på macen og fikser det. Beklager, fortsatt kleint 

 

Men, lykke til i hvert fall :) 

Helt perfekt gave for meg, så gjennomtenkt var den nok

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Stakkars menn.

??. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Parasoll skrev:

Spørs hvilken mann du ender opp med. 

Tror ikke at fordi han bare «fikset» billetter nå, gjør at han alltid vil overøse deg med gave. Eller så vil han det. 

Han gjør en hyggelig ting og du reagerer sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, O.G.   😊

Men tre på én gang?   Vel. du får velge bort to på en skånsom måte, da.   😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Lykke til, O.G.   😊

Men tre på én gang?   Vel. du får velge bort to på en skånsom måte, da.   😉

Vi får se hva som skjer. Sånn jeg tenker så er jeg ikke desperat etter kar og vil bare finne den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Stakkars menn.

Menn trenger å ha noe å bryne seg på, ellers vil de bare kjede seg. Det er ikke ofte jeg er enig med O.G , men jeg liker henne fordi hun er ærlig, har humor og snakker rett i fra levra. Uten å være direkte slem. Heier på henne og håper at hun finner en verdig kandidat som er moden og kan takle intellektuelle utfordringer. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, O.G. skrev:

Vi får se hva som skjer. Sånn jeg tenker så er jeg ikke desperat etter kar og vil bare finne den rette.

Vel.. håper det fikser seg til det beste for deg...   ☺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anelie skrev:

Menn trenger å ha noe å bryne seg på, ellers vil de bare kjede seg. Det er ikke ofte jeg er enig med O.G , men jeg liker henne fordi hun er ærlig, har humor og snakker rett i fra levra. Uten å være direkte slem. Heier på henne og håper at hun finner en verdig kandidat som er moden og kan takle intellektuelle utfordringer. 

Grunnen til at jeg har funnet ut at det å date flere er rett vinkling for meg er at tidligere når jeg traff en fyr så hadde jeg en teit tendens til å knytte meg hurtig til ham,  sette meg selv inn i livet hans for tidlig, før jeg viste hva han ville, før jeg viste hva jeg egentlig ville selv også, og så gjorde jeg den der tabben som mange damer gjør at jeg hjalp ham for mye, og fikk veldig lite tilbake. Når jeg dater flere så fokuserer jeg energien på flere og klarer å holde fokus på hva jeg vil ha og ikke minst trekke meg tilbake hvis jeg ser en kandidat ikke gir meg det jeg trenger.

For en god kamerat av meg sa en gang jeg klaget på dette: De er ikke interesserte. Hvordan vet jeg det? Jo, en mann vil aldri motta noe eller spørre om hjelp fra ei dame han er seriøs med. Nei, det er det starterdama som blir lesset med og når hun har bygget opp ham, så dropper han henne og går han til dama han virkelig vil ha og viser henne stolt frem offentlig. Da har han gjerne utdannelse, kroppen, og jobben i boks sånn at han kan tilby dama han elsker livet han mener hun fortjener.

Det der satte noen tanker i hodet på meg, jeg såg meg rundt på forholdene i rundt meg, og ett par hendelser de siste årene beviste ham rett og så måtte jeg bare finne ut av en ny måte å gjøre ting på.

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Vel.. håper det fikser seg til det beste for deg...   ☺

Takk. Du er en virkelig venn. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

 

Takk. Du er en virkelig venn. ❤️

Oj, da.  Den var uventet fra deg...   😀    No offence.

 

Men ikke rot for lenge med tre. Plukk én.   😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Oj, da.  Den var uventet fra deg...   😀    No offence.

 

Men ikke rot for lenge med tre. Plukk én.   😉

Jerry da, jeg må skaffe meg syv kandidater til sånn at jeg virkelig kan finne det beste for meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en gammel god greie at man skal plukke syv aktuelle menn og ha dem under puta eller dyna si
og drømme om hvem av dem som er den rette? :klo: Tror det var noe sånn. Det ordner seg nok. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Er ikke det en gammel god greie at man skal plukke syv aktuelle menn og ha dem under puta eller dyna si
og drømme om hvem av dem som er den rette? :klo: Tror det var noe sånn. Det ordner seg nok. 

Midtsommernatt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Jerry da, jeg må skaffe meg syv kandidater til sånn at jeg virkelig kan finne det beste for meg. ;)

:skratte:

Ja. Veit jo du ikke (alltid) er helt..eh..god.   Men klart...et stort utvalg øker sjansene.

Men ikke dra det FOR langt... hæ?   😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:

Ja. Veit jo du ikke (alltid) er helt..eh..god.   Men klart...et stort utvalg øker sjansene.

Men ikke dra det FOR langt... hæ?   😉

Nei da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er ikke det en gammel god greie at man skal plukke syv aktuelle menn og ha dem under puta eller dyna si
og drømme om hvem av dem som er den rette? :klo: Tror det var noe sånn. Det ordner seg nok. 

Da blir hun nok sittende framoverlent ved soving med så mye under puta...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, O.G. skrev:

Han gjør en hyggelig ting og du reagerer sånn....

Dette er jo bare kg i et nøtteskal eller? det gjelder å finne det negative og kritiske. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BiancaWhite skrev:

Dette er jo bare kg i et nøtteskal eller? det gjelder å finne det negative og kritiske. 

Jeg er overrasket over reaksjonen til den brukeren og atpå til foreslå at jeg skulle tilby meg å vippse over penger når en mann vil gi meg en gave.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...