Gå til innhold

O.G. dater

Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Jeg fant nettopp ut at hvis en ikke tar med seg en kvinne til Maldivene er sjansen for å date minimal. Tok med lillebror. Vi skal dykke. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke særlig til deg og skjønner ikke helt hva greia her mer enkelte andre er, men jeg tenker som så at han er en voksen mann som kan tenke og ta valg selv, så om han vil spandere, så må han få gjøre det! 

I andre land er det jo helt vanlig å date flere samtidig helt casual, men i Norge hører jeg sjelden om det. Jeg gjorde dette selv, jeg, fordi jeg ikke ville «kaste bort» tiden min på bare ett menneske hvis det likevel kom til å gå dårlig. Jeg var ærlig om det da. Er man åpen om at man dater andre, så ser jeg ikke problemet med det. Det blir et problem hvis ett av mannfolka får følelser og tror han er den eneste da. Håper du finner det du søker etter!

Kos deg i kveld! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika

Liker din pragmatiske holdning til å å finne kjærligheten. Let med både hjerne og hjerte. 

Følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg fant nettopp ut at hvis en ikke tar med seg en kvinne til Maldivene er sjansen for å date minimal. Tok med lillebror. Vi skal dykke. 

Nah. Da må omjustere hjernen din. Kvinner ønsker en mann som gjør deg trygg, som vet hva han vil ha. 

Og da snakker jeg om Kvinner. Ikke instababes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Malika skrev:

Nah. Da må omjustere hjernen din. Kvinner ønsker en mann som gjør deg trygg, som vet hva han vil ha. 

Og da snakker jeg om Kvinner. Ikke instababes.

Che? Var den egentlig til meg i det hele tatt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
42 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Che? Var den egentlig til meg i det hele tatt?

Ja.Jeg kjenner deg kun gjennom denne posten her.  Ta utgangspunkt i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Cleopatra. skrev:

Så moro! Kos deg! :)

6 timer siden, vintage skrev:

Have fun! 🍀

6 timer siden, Chantielle skrev:

Håper du får en fin kveld :)

6 timer siden, Zenhouse skrev:

Lykke til. Håper du får en fin date i kveld. 

6 timer siden, Mallard skrev:

Lykke til!

Tusen takk. Var utrolig hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lollybby skrev:

Du. Vitner om elendig sosial kompetanse når du faktisk mener det å betale tilbake en gave. HAN GJORDE DET FOR Å SJARMERE,  VÆRE SNILL. Meget frekt å betale tilbake. Du legger aaaaalt for mye i penger og det materielle 

Vi kvinner skal ikke motta noe, vi skal bare gi og gi vi. Sånn tolker jeg den der parasoll der.

6 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Kos dere på tur.

5 timer siden, Malika skrev:

Liker din pragmatiske holdning til å å finne kjærligheten. Let med både hjerne og hjerte. 

Følger.

Takk.

5 timer siden, Besina skrev:

Jeg kjenner ikke særlig til deg og skjønner ikke helt hva greia her mer enkelte andre er, men jeg tenker som så at han er en voksen mann som kan tenke og ta valg selv, så om han vil spandere, så må han få gjøre det! 

Nemlig, han klarer fint å ta selvstendige valg selv han der. 

I andre land er det jo helt vanlig å date flere samtidig helt casual, men i Norge hører jeg sjelden om det. Jeg gjorde dette selv, jeg, fordi jeg ikke ville «kaste bort» tiden min på bare ett menneske hvis det likevel kom til å gå dårlig. Jeg var ærlig om det da. Er man åpen om at man dater andre, så ser jeg ikke problemet med det. Det blir et problem hvis ett av mannfolka får følelser og tror han er den eneste da. Håper du finner det du søker etter!

Jeg har vært helt ærlig om at jeg dater for å finne en kjæreste og at jeg ikke fokuserer på kun en fyr ad gangen i denne runden. 

Kos deg i kveld! 

Takk, det var smashings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Det gikk bra, ja?   Fint, det.   😊

Ja, gikk veldig bra. Hans oppførsel var eksemplarisk og vi hyggede oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Ja, gikk veldig bra. Hans oppførsel var eksemplarisk og vi hyggede oss.

Flott.  La oss håpe han/dere fortsetter slik.

Ja, for det blir vel mer nå?  😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 11.48, O.G. skrev:

Problemet med trenden som har vært de siste tyve årene at litt for mange mennesker begynner med kull nr 2 og 3 med unger, er at også disse forholdene ofte går til helvete og menn på 40-58 år har ansvar for å følge opp  småunger/tenåringer igjen. Jeg siler ut disse fordi der jeg er i livet nå, så har jeg ingen planer om å være stemor som må ta aktiv del i livet til unger jeg ikke har valgt selv.  

Har du unger selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Har du unger selv?

Nei.

11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Flott.  La oss håpe han/dere fortsetter slik.

Ja, for det blir vel mer nå?  😉

Lørdagsdaten var en annen fyr enn ham som skjenket meg en Rammsteinbillett. Han er på noe bikeropplegg så jeg tror ikke han kjeder seg der han er i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vant til dine korte, men ofte skarpe kommentarer. Ble veldig overrasket her 😄

Nå er jeg jo oppvokst i et annet land hvor det er en selvfølge at menn er mer gentlemen, og de både spanderer og åpner dører! Men de er ikke bare å være gift med på visse måter.

Syns det er riktig at menn spanderer på første date. Er enig i mye av det du skriver, og det overrasker meg 😄

men en ting...når du dater flere, er du ikke redd de gjør sitt ytterste for å "utkonkurrere" de andre...Og når han har klart det, så viser han en annen side? Menn konkurrerer jo veldig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SoWhat? skrev:

Er så vant til dine korte, men ofte skarpe kommentarer. Ble veldig overrasket her 😄

Nå er jeg jo oppvokst i et annet land hvor det er en selvfølge at menn er mer gentlemen, og de både spanderer og åpner dører! Men de er ikke bare å være gift med på visse måter.

Syns det er riktig at menn spanderer på første date. Er enig i mye av det du skriver, og det overrasker meg 😄

men en ting...når du dater flere, er du ikke redd de gjør sitt ytterste for å "utkonkurrere" de andre...Og når han har klart det, så viser han en annen side? Menn konkurrerer jo veldig. 

Vel, jeg har vist meg adskillig mer medgjørlig til disse fyrene enn jeg vanligvis er, så det kan jo være at de også blir overrasket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, jeg har vist meg adskillig mer medgjørlig til disse fyrene enn jeg vanligvis er, så det kan jo være at de også blir overrasket...

😄 Lykke til videre ihvertfall ! Følger denne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...