Gjest Blondie65 Skrevet 6. juli 2019 #41 Del Skrevet 6. juli 2019 20 minutter siden, O.G. skrev: Jerry da, jeg må skaffe meg syv kandidater til sånn at jeg virkelig kan finne det beste for meg. Jah, uken har syv dager lissom. Seriøst, jeg er enig med deg her. Man merker fort om kjemien duger til noe mer enn kaffe eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juli 2019 #42 Del Skrevet 6. juli 2019 Høres igrunn mer ut som du leter etter en god brukshest, heller enn en intim og kjærlig partner. Du lister de opp som hunder du vurderer fordeler og ulemper med, ikke som mennesker med egne verdier, personligheter og følelser. Ellers virker du noe defensiv og det virker som om du forventer å bli forrådt, så du er hard mot mannfolka før du blir skikkelig kjent med de. I dine øyne er det aksepter reglene dine eller forsvinn. På den måten er du sikker på at en mann ikke vil avvise deg senere når du har åpnet deg og blitt sårbar. Er alltids en balanse der, men slik som det fremstår her virker det som om du kommer mye hardere på mannfolka enn det som er konstruktivt og gir en sjanse med en god mann på sikt. Selv den som hadde likt deg for deg ville nok tenkt seg om to ganger når du kjører så hardt på dine meninger. Du nevner også i tråden om hvordan andre menn og kvinner er for å rettferdiggjøre handlingene dine. Altså, hvilken rolle spiller det at noen menn er ungvalper som ikke er med på å stelle hjemmet for det individet du leter etter eller dater? Du kan ikke behandle alle induviduelle menn som den negative stereotypen der de alle er guttevalper. Personlig kunne jeg aldri ymtet frem om at jeg ville daten skulle spandere på meg (jeg har ikke råd er mer eller mindre et hint), uansett hva andre menn og kvinner gjør eller behandler hverandre. Om det finnes kvinner som jobber seg ihjel for mannen der ute, så har det 0 relevans for å ta imot pengegaver fra en mann jeg ikke en gang er forelsket i og som det er stor sjanse for vil bli droppet måneden etter. Dette er greier som kan gjøre dating og finne noen vanskelig og turbulent, og du kan få en følelse av at menn ikke vil binde seg uten at du forstår hvorfor de er så unnvikende Ellers lykke til med å finne noen 32 minutter siden, Anelie said: Menn trenger å ha noe å bryne seg på, ellers vil de bare kjede seg. Det er ikke ofte jeg er enig med O.G , men jeg liker henne fordi hun er ærlig, har humor og snakker rett i fra levra. Uten å være direkte slem. Heier på henne og håper at hun finner en verdig kandidat som er moden og kan takle intellektuelle utfordringer. Menn kommer i alle varianter, men jeg tror det er veldig få som ville sagt de leter en kvinne å bryne seg på. Jeg ville også sagt at noen ganger er det å være direkte, det samme som å være slem. Selv om man ikke er direkte frekk og kaller noen stygg, så kan visse kommentarer i visse situasjoner gjøre mennesker usikre på seg selv og kanskje få dårlig samvittighet eller gnage på kommentaren i etterkant. Det går an å vise hensyn og ikke overkjøre med "direkte" kommentarer hele tiden. Ikke at OG gjør det, men siden du skriver som om en slik personlighet som om det alltid er positivt, så kommenterer jeg på det. - hilsen rett fra levra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #43 Del Skrevet 6. juli 2019 Tydelig at min nye metode for å finne en fin fyr å dele livet mitt med er kontroversiel, selv om jeg har skrevet hvorfor. Nemlig at tidligere metode ikke fungerte og jeg måtte finne på noe annet. og @Parkeringsvakt Jeg ymtet ikke frem på noe som helst, han spurte meg om jeg ville på Rammstein, jeg svarte ja og han gikk til mac'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #44 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, Blondie65 skrev: Jah, uken har syv dager lissom. Seriøst, jeg er enig med deg her. Man merker fort om kjemien duger til noe mer enn kaffe eller ikke. Ja, og hvis man bruker hodet sitt og holder litt avstand til situasjonen, så vil man vite hvis en fyr liker deg eller ikke siden menn ikke behandler kvinner de dater likens. Alt er avhengig av hvor godt de egentlig liker henne. 1. Silje får kaffedate, hun betaler kaffen sin selv, slår så til på tilbud om netflix og chill, deretter flytte inn betaler 50/50 på hans hus og gjør all husarbeidet i tillegg. 2. Susanne får tilbud om restaurantbesøk på Egon, betaler sin tallerken selv, ekteskapsinngåelse hos byfogden, betaler så 50/50 på hans hus og gjør all husarbeid + følger opp ungene deres + hans unger fra før. 3. Marianne får tilbud om betalt luksusferie på Ibiza, den dyre klokken og bryllupet til en halv million. De kjøper hus til syv millioner ilag og så lever de lykkelig alle sine dager der og han er en god stefar til alle ungene hennes. Dette er heftig generalisert, men dog man kan ikke kontrollere hvordan en mann ser på en, men man kan kontrollere hvordan man blir behandlet og ikke vil finne seg i og det er hva jeg gjør nå og jeg ser velg meg, velg meg kjerringene her inne har et problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juli 2019 #45 Del Skrevet 6. juli 2019 4 hours ago, O.G. said: Tydelig at min nye metode for å finne en fin fyr å dele livet mitt med er kontroversiel, selv om jeg har skrevet hvorfor. Nemlig at tidligere metode ikke fungerte og jeg måtte finne på noe annet. og @Parkeringsvakt Jeg ymtet ikke frem på noe som helst, han spurte meg om jeg ville på Rammstein, jeg svarte ja og han gikk til mac'en. Det er veldig mulig at du ikke ymtet eller ønsket noe som helst. Men når du blir invitert og du sier du ikke har råd, så er veldig mange menneskers reaksjon (som er interessert eller bryr seg om deg) å spandere. Hvordan ville du reagert om du spurte din mor, søster eller venninne om de ville ta en kaffe og de sa de ikke hadde råd? Du hadde gjerne spandert den kaffen. Noen menn har også så lav selvtillit eller føler de må spandere, at de ville betalt for deg for å bevise at de var verdt tiden din. Menn er ikke usårbare eller supermennesker. De kan utnyttes. Det finnes kvinner som utnytter menn for drinker og middag. Og mange av mannfolka som blir svindlet endrer seg aldri fordi de har såpass problemer at de ikke klarer si nei og stå opp for seg selv. Jeg mener at de av oss som tørr være rettferdige burde unngå å ende i situasjoner der andre mennesker spanderer på oss fordi de ønsker en ny date, annerkjennelse og så Metoden din er kontroversiell fordi den reduserer menn til objekter, til ting du vurderer utifra hvordan de presterer. Menneskeligheten deres, personlighet og verdier er ikke noe du fokuserer på. Hadde du lest en tråd der en mann spurte om hvem han skulle velge av 3 kvinner og listet opp om de hadde små pupper, var hjemmekjære, flinke til å lage mat osv så er jeg ganske sikker på at du hadde reagert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #46 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) 22 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Det er veldig mulig at du ikke ymtet eller ønsket noe som helst. Men når du blir invitert og du sier du ikke har råd, så er veldig mange menneskers reaksjon (som er interessert eller bryr seg om deg) å spandere. Hvordan ville du reagert om du spurte din mor, søster eller venninne om de ville ta en kaffe og de sa de ikke hadde råd? Du hadde gjerne spandert den kaffen. Det hadde jeg og jeg hadde ikke tenkt noe over og forventet å betale siden jeg inviterte. 22 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Noen menn har også så lav selvtillit eller føler de må spandere, at de ville betalt for deg for å bevise at de var verdt tiden din. Menn er ikke usårbare eller supermennesker. De kan utnyttes. Det finnes kvinner som utnytter menn for drinker og middag. Og mange av mannfolka som blir svindlet endrer seg aldri fordi de har såpass problemer at de ikke klarer si nei og stå opp for seg selv. Jeg ser ikke på det som noe negativt. Og for hver kvinne som utnytter menn for drinker og middag har du 15 menn som utnytter kvinner for sex, penger og hushjelp, det er noe jeg synes er adskillig verre. 22 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Jeg mener at de av oss som tørr være rettferdige burde unngå å ende i situasjoner der andre mennesker spanderer på oss fordi de ønsker en ny date, annerkjennelse og så Vi som er rettferdige spanderer og lar andre spandere på oss. Går mye godt opp i opp. 22 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Metoden din er kontroversiell fordi den reduserer menn til objekter, til ting du vurderer utifra hvordan de presterer. Menneskeligheten deres, personlighet og verdier er ikke noe du fokuserer på. Hadde du lest en tråd der en mann spurte om hvem han skulle velge av 3 kvinner og listet opp om de hadde små pupper, var hjemmekjære, flinke til å lage mat osv så er jeg ganske sikker på at du hadde reagert. Menn har vurdert kvinner som objekt hele tiden menneskeheten har vært på jorden, helt frem til 1907 hadde ikke kvinner noe som helst stemmerett ved noe som helst valg i Norge, i praksis var vi eid av menn. Ellers da så leser jeg slike tråder hvor menn vurderer kvinner omtrent som kveg på KG hele tiden. Endret 6. juli 2019 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juli 2019 #47 Del Skrevet 6. juli 2019 Just now, O.G. said: Det hadde jeg og jeg hadde ikke tenkt noe over det og forventet å betale siden jeg inviterte. Jeg ser ikke på det som noe negativt. Og for hver kvinne som utnytter menn for drinker og middag har du 15 menn som utnytter kvinner for sex, penger og hushjelp, det er noe jeg synes er adskillig verre. Vi som er rettferdige spanderer og lar andre spandere på oss. Går mye godt opp i opp. Menn har vurdert kvinner som objekt hele tiden menneskeheten har vært på jorden, helt frem til 1907 hadde ikke kvinner noe som helst stemmerett ved noe som helst valg i Norge, i praksis var vi eid av menn. Ellers da så leser jeg slike tråder hvor menn vurderer kvinner omtrent som kveg på KG hele tiden. Dette er sykelig. Du mener at menn skylder deg noe fordi menn i fortiden eller individer av menn behandler kvinner dårlig. En kvinne voldtok en mann for 2 år siden, det betyr at jeg behandler alle kvinner som dritt fordi de kan voldta en mann Jeg tror du trenger dobbel lykke til for å finne en mann som finner seg i din dårlige behandling av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #48 Del Skrevet 6. juli 2019 6 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Dette er sykelig. Du mener at menn skylder deg noe fordi menn i fortiden eller individer av menn behandler kvinner dårlig. En kvinne voldtok en mann for 2 år siden, det betyr at jeg behandler alle kvinner som dritt fordi de kan voldta en mann Jeg tror du trenger dobbel lykke til for å finne en mann som finner seg i din dårlige behandling av dem. La meg minne deg om at du er den som begynte å snakke om menns dårlige selvtillit, rettferdighet, spandering og kvinner som bruker menn for middag og drinker og lignende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juli 2019 #49 Del Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, O.G. said: La meg minne deg om at du er den som begynte å snakke om menns dårlige selvtillit, rettferdighet, spandering og kvinner som bruker menn for middag og drinker og lignende.... Ja, det endrer ingenting. Du er den som mener at menn burde underkaste seg din vilje fordi det har eksistert menn som var dårlige. En mann sa noe stygt om en kvinne for 300 år siden? Han som dater deg burde jaggu betale middagen din på 250kr !! Uff. jaja. Du kommer nok ikke til å ende opp i et lykkelig forhold med det første. På det beste vil du ende opp med en sokk som gjør alt du forventer og krever, men du vil bli lei av at han ikke har egne meninger, uten at du forstår hvordan dere endte op sammen. Hint: du skremmer bort alle menn med selvverdi og som er intelligente og har noe å bidra med i et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #50 Del Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Ja, det endrer ingenting. Du er den som mener at menn burde underkaste seg din vilje fordi det har eksistert menn som var dårlige. En mann sa noe stygt om en kvinne for 300 år siden? Han som dater deg burde jaggu betale middagen din på 250kr !! Hvor skrev jeg menn må underkaste seg min vilje? Hvis fyren jeg dater inviterer så betaler han, hvis jeg inviterer så betaler jeg. 4 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Uff. jaja. Du kommer nok ikke til å ende opp i et lykkelig forhold med det første. På det beste vil du ende opp med en sokk som gjør alt du forventer og krever, men du vil bli lei av at han ikke har egne meninger, uten at du forstår hvordan dere endte op sammen. Hint: du skremmer bort alle menn med selvverdi og som er intelligente og har noe å bidra med i et forhold Vel, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #51 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg skal nå gå og sminke og ordne meg for jeg blir hentet klokken ni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 6. juli 2019 #52 Del Skrevet 6. juli 2019 26 minutter siden, O.G. skrev: Menn har vurdert kvinner som objekt hele tiden menneskeheten har vært på jorden, helt frem til 1907 hadde ikke kvinner noe som helst stemmerett ved noe som helst valg i Norge, i praksis var vi eid av menn. Ellers da så leser jeg slike tråder hvor menn vurderer kvinner omtrent som kveg på KG hele tiden. Å kjære.. Skal du finne deg en likeverdig partner, eller en som må betale prisen for at menn har undertrykt kvinner gjennom hele menneskeheten? Det blir jo stadig mer sprøtt det du skriver her...? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2019 #53 Del Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, Parasoll skrev: Å kjære.. Skal du finne deg en likeverdig partner, eller en som må betale prisen for at menn har undertrykt kvinner gjennom hele menneskeheten? Det blir jo stadig mer sprøtt det du skriver her...? Jeg synes du skal gå å leve eiga liv og ikke bekymre deg så veldig mye om hvordan jeg dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6. juli 2019 #54 Del Skrevet 6. juli 2019 29 minutter siden, O.G. skrev: Jeg skal nå gå og sminke og ordne meg for jeg blir hentet klokken ni. Så moro! Kos deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. juli 2019 #55 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, O.G. skrev: Jeg skal nå gå og sminke og ordne meg for jeg blir hentet klokken ni. Have fun! 🍀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollybby Skrevet 6. juli 2019 #56 Del Skrevet 6. juli 2019 7 hours ago, Parasoll said: Det var ikke akkurat slik at det var en gjennomtenkt gave. Du sier at du ikke har råd, og han rett på macen og fikser det. Beklager, fortsatt kleint Men, lykke til i hvert fall Du. Vitner om elendig sosial kompetanse når du faktisk mener det å betale tilbake en gave. HAN GJORDE DET FOR Å SJARMERE, VÆRE SNILL. Meget frekt å betale tilbake. Du legger aaaaalt for mye i penger og det materielle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 6. juli 2019 #57 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, O.G. skrev: Jeg skal nå gå og sminke og ordne meg for jeg blir hentet klokken ni. Håper du får en fin kveld 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 6. juli 2019 #58 Del Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, Lollybby skrev: Du. Vitner om elendig sosial kompetanse når du faktisk mener det å betale tilbake en gave. HAN GJORDE DET FOR Å SJARMERE, VÆRE SNILL. Meget frekt å betale tilbake. Du legger aaaaalt for mye i penger og det materielle Som jeg skriver, vi er forskjellig. Jeg hadde ikke syntes det hadde vært sjarmerende at en jeg er i bli- kjent fasen med hadde gått bort og bare «fikset noe» jeg ikke hadde råd til akkurat nå. Det hadde gjort MEG ukomfortabel. Og hele situasjonen hadde blitt klein. Situasjonen hadde vært annerledes hvis han en dag kom med billettene, fordi han hadde fått med seg at hun likte musikken. Noe annet er å spørre: - Skal du også reise? - Nri, jeg har ikke råd - Det har jeg, vær så god! Grøss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. juli 2019 #59 Del Skrevet 6. juli 2019 7 timer siden, O.G. skrev: Jeg orker fordi jeg er på leting etter kjærligheten. Lykke til. Håper du får en fin date i kveld. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 6. juli 2019 #60 Del Skrevet 6. juli 2019 Lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå