Jerry Lee Skrevet 15. oktober 2019 #101 Del Skrevet 15. oktober 2019 25 minutter siden, O.G. skrev: Kan det og pr i dag så bruker jeg det bevisst. Dette er liksom greia du kommer med når en mann har løyet til flere kvinner? Oki. Greit nok det, vel... Jepp. For begge kjønn kan være akkurat like ugreie mot det andre... ikke angrip meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. oktober 2019 #102 Del Skrevet 17. oktober 2019 På 15.10.2019 den 18.16, Jerry Lee skrev: Oki. Greit nok det, vel... Jepp. For begge kjønn kan være akkurat like ugreie mot det andre... ikke angrip meg. Ikke sånn at du ikke hadde fortjent det, for huske på: Du kan å lese. Du såg hva jeg skrev og du kom med noe skit mot meg. Det kan du la være her i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. oktober 2019 #103 Del Skrevet 18. oktober 2019 Jeg prøvde en spøk. Beklager så mye. Det skal ikke gjenta seg at jeg prater til deg. Du, verden..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. oktober 2019 #104 Del Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: Jeg prøvde en spøk. Beklager så mye. Det skal ikke gjenta seg at jeg prater til deg. Du, verden..... Hva var liksom det morsomme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvenBeinlaus Skrevet 18. oktober 2019 #105 Del Skrevet 18. oktober 2019 Hvor mange kandidater er igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. oktober 2019 #106 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 timer siden, EvenBeinlaus skrev: Hvor mange kandidater er igjen? Samme som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. november 2019 #107 Del Skrevet 13. november 2019 På 14.10.2019 den 11.04, O.G. skrev: Jeg har begynt å treffe en fyr som viser seg å ha et mønster for å kaste bort damers tid. Jeg har nå fått høre om tre damer i hans fortid som har fått høre at "vi skal da gifte oss og få barn sammen vi også", men nå nei. Nå ordla han seg ikke slik, men jeg leser mellom linjene og jeg har ingen illusjoner om at han der ikke vil kaste bort tiden min også på den ene eller annen måte hvis jeg gir ham muligheten til det. Hustleren i meg har kommet opp med en plan om å få noe ut av denne fyren. Kuttet ut denne fyren pga rar adferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. desember 2019 #108 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Og der har jeg vært på date igjen og funnet ut at kandidaten ikke var noe for meg. Bra på papiret. Samme alder og det er hva jeg vil ha. Til å begynne med så nevnte han tre unger, han sa ingenting om hvor gamle disse ungene var eller noe, så jeg i min naivitet regnet med at det kun var en mor og at ungene var noenlunde på samme alder. Så kom det frem at han har vært gift (med to barn som nu er i tidlig tyveårene)) og det endte i skilsmisse og der fant han hurtig ei ny ei (tolv år yngre), som gav ham en sønn som pr i dag er 5 år. Forklaringen her var at han ville ikke ha flere unger, men hun maste. Som om jeg går på skiten der hvor han lemper alt på eksen.... Hvorfor kunne han ikke bare ha sterilisert seg etter bruddet med kona hvis han virkelig ikke ville ha flere barn????? Så jeg måtte gi ham på båten, fordi den der forklaringen ble for tynn for meg og jeg er ikke interessert i å være ilag med en fyr som fremdeles har daglig omsorg for unger. Det kom også fram i samtalen at bruddet er nylig og at eksen og sønnen flyttet ut i oktober, så dette er en fyr som nok er litt uselvstendig og bare må ha noen. Denne noen blir ikke meg. Endret 18. desember 2019 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. desember 2019 #109 Del Skrevet 18. desember 2019 På 6.7.2019 den 12.22, O.G. skrev: 3. Denne er kinkig, en tidligere venninne har holdt på med ham for noen år siden, var en stygg historie, men siden jeg ikke har hørt fra henne på ei god stund så vil jeg utforske dette videre. Skal treffe ham igjen i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2019 #110 Del Skrevet 22. desember 2019 På 18.12.2019 den 12.08, O.G. skrev: Og der har jeg vært på date igjen og funnet ut at kandidaten ikke var noe for meg. Bra på papiret. Samme alder og det er hva jeg vil ha. Til å begynne med så nevnte han tre unger, han sa ingenting om hvor gamle disse ungene var eller noe, så jeg i min naivitet regnet med at det kun var en mor og at ungene var noenlunde på samme alder. Så kom det frem at han har vært gift (med to barn som nu er i tidlig tyveårene)) og det endte i skilsmisse og der fant han hurtig ei ny ei (tolv år yngre), som gav ham en sønn som pr i dag er 5 år. Forklaringen her var at han ville ikke ha flere unger, men hun maste. Som om jeg går på skiten der hvor han lemper alt på eksen.... Hvorfor kunne han ikke bare ha sterilisert seg etter bruddet med kona hvis han virkelig ikke ville ha flere barn????? Så jeg måtte gi ham på båten, fordi den der forklaringen ble for tynn for meg og jeg er ikke interessert i å være ilag med en fyr som fremdeles har daglig omsorg for unger. Det kom også fram i samtalen at bruddet er nylig og at eksen og sønnen flyttet ut i oktober, så dette er en fyr som nok er litt uselvstendig og bare må ha noen. Denne noen blir ikke meg. Denne fyren sendte meg meldinger i natt som jeg ikke gadd å svare på. Han er barnslig og jeg forstår godt at eksene ikke helt har tålmodighet med ham mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2019 #111 Del Skrevet 22. desember 2019 Mobillyd helt av hele natta er en velsignelse noen ganger. Jeg har benyttet meg av det selv. 👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2019 #112 Del Skrevet 22. desember 2019 26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mobillyd helt av hele natta er en velsignelse noen ganger. Jeg har benyttet meg av det selv. 👍🏼 Jeg såg dem ikke før jeg stod opp og skulle ut med hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 29. januar 2020 #113 Del Skrevet 29. januar 2020 Hvordan er mannfolk-ståa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2020 #114 Del Skrevet 23. februar 2020 På 29.1.2020 den 3.07, Turkis Sau skrev: Hvordan er mannfolk-ståa? Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. februar 2020 #115 Del Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, O.G. skrev: Bra. Gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2020 #116 Del Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, O.G. skrev: Bra. BH på engelsk. Hmm...har hun lyst til å utdype bittelitt? Ettersom jeg har hørt skal en millimeter være nok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. februar 2020 #117 Del Skrevet 23. februar 2020 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: BH på engelsk. Hmm...har hun lyst til å utdype bittelitt? Ettersom jeg har hørt skal en millimeter være nok? Utdype + millimeter = rare bilder på netthinnen! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2020 #118 Del Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, Turkis Sau skrev: Gode greier. Yeah. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: BH på engelsk. Hmm...har hun lyst til å utdype bittelitt? Ettersom jeg har hørt skal en millimeter være nok? Var Anne Grete som sang det. Kanskje hun hadde erfaring med at det dugde? 1 time siden, Turkis Sau skrev: Utdype + millimeter = rare bilder på netthinnen! 😂 Nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. februar 2020 #119 Del Skrevet 23. februar 2020 3 minutter siden, O.G. skrev: Nå ja. Satser på du får mer enn som så😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2020 #120 Del Skrevet 23. februar 2020 5 minutter siden, Turkis Sau skrev: Satser på du får mer enn som så😁 Vi får satse på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå