Gå til innhold

O.G. dater

Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kastet meg ned i sjøen på jakt etter en laks (les fyr), jeg kommer til å dokumentere eskapadene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet med trenden som har vært de siste tyve årene at litt for mange mennesker begynner med kull nr 2 og 3 med unger, er at også disse forholdene ofte går til helvete og menn på 40-58 år har ansvar for å følge opp  småunger/tenåringer igjen. Jeg siler ut disse fordi der jeg er i livet nå, så har jeg ingen planer om å være stemor som må ta aktiv del i livet til unger jeg ikke har valgt selv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Da dater jeg tre fyrer.

1. Født i 86, han er nok hakket for ung, men han er jævlig trivelig. Verdaling.

2. født i 71, litt for lav for min smak, men han er kulturell og det liker jeg.

3. Denne er kinkig, en tidligere venninne har holdt på med ham for noen år siden, var en stygg historie, men siden jeg ikke har hørt fra henne på ei god stund så vil jeg utforske dette videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...det er en formildende omstendighet ja. Rammstein er festlige karer. :jepp: *følgermedfrasidelinjen*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...det er en formildende omstendighet ja. Rammstein er festlige karer. :jepp: *følgermedfrasidelinjen*

Han stakk innom for kaffe, jeg fikk en snap fra en venninne som klaget på at Eventim.no var treig da hun skulle bestille billett, han spurte om jeg ville gå, jeg sa at jeg hadde ikke pengene og prioriterte  Totsåsrock og punkfestival i september før Rammstein neste år siden mye kunne hende før den tid. Han gikk til Mac'en min, og så kjøpte han billett og sa vær så god. 

Jeg er en meget fornøyd kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Han stakk innom for kaffe, jeg fikk en snap fra en venninne som klaget på at Eventim.no var treig da hun skulle bestille billett, han spurte om jeg ville gå, jeg sa at jeg hadde ikke pengene og prioriterte  Totsåsrock og punkfestival i september før Rammstein neste år siden mye kunne hende før den tid. Han gikk til Mac'en min, og så kjøpte han billett og sa vær så god. 

Jeg er en meget fornøyd kvinne. 

Så forskjellige vi er. For min del så hadde det der bare vært utrolig kleint. I hvert fall når du samtidig dater to andre, uavhengig av om han vet det eller ei.. 🙈

Når man har kommet dit at man kun dater hverandre og er enige om det, da blir det litt annerledes.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Parasoll skrev:

Så forskjellige vi er. For min del så hadde det der bare vært utrolig kleint.

Hvorfor skulle det være kleint? 

Var ikke sånn at jeg ba ham om å kjøpe konsertbillett til meg. Skulle jeg liksom si nei?

2 minutter siden, Parasoll skrev:

I hvert fall når du samtidig dater to andre, uavhengig av om han vet det eller ei.. 🙈

Vi har ikke snakket om ekslusivitet, vi har ikke en gang pult.

2 minutter siden, Parasoll skrev:

Når man har kommet dit at man kun dater hverandre og er enige om det, da blir det litt annerledes.. 

For alt jeg vet kan han også treffe andre og det er helt greit. Vi er ikke sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har damer på forumet som deler utgiftene 50/50 med sin mann, mens hun samtidig har 95% ansvar for barn og hus, mannen gir fanden i at hun jobber seg i hjel og hun finner seg i det for å kunne si at hun har kar, men det er liksom kleint at en fyr vil gi en dame han dater en fin gave som hun er verdt?

Hvorfor er det så mye verre enn når det er andre veien?

Vi kvinner er prisen, ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett og slett vispet over penger. Men, som sagt, man er forskjellig. Så tidlig så er det kleint, etter hvert så er det veldig hyggelig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Parasoll skrev:

Jeg hadde rett og slett vispet over penger. Men, som sagt, man er forskjellig. Så tidlig så er det kleint, 

Du vippser over penger når en mann vil gi deg en gave, ja, ja, deg om det. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Parasoll skrev:

etter hvert så er det veldig hyggelig. 

Problemet er jo at når menn har vennet seg til at det er 50/50 når det kommer til utgiftene så kan damerne se langt etter gaver, for da har mennene blitt oppdratt til at dama deler på å betale sine eiga gave. 😎

Jeg har ei venninne, hvis mann inviterte henne på restaurant og ba henne om å kle seg skarpt. Han gav henne også beskjed om å ta med lommeboka fordi han forventet at hun betalte for middagen sin selv. Det er ikke rett når han inviterer. Men da hadde hun latt ham bli forvent at han hadde glemt sin oppgave som mann. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

At du orker!

Men lykke til! :)

Jeg orker fordi jeg er på leting etter kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, O.G. said:

Jeg orker fordi jeg er på leting etter kjærligheten.

Da så.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Du vippser over penger når en mann vil gi deg en gave, ja, ja, deg om det. 

Det var ikke akkurat slik at det var en gjennomtenkt gave. Du sier at du ikke har råd, og han rett på macen og fikser det. Beklager, fortsatt kleint 

Men, lykke til i hvert fall :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FactsOverFeelings said:

Stakkars menn.

Si ikke det. Si ikke det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...